God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    "Synes godt om" modtaget:
    7,527
    Point:
    113
    Opfølgning. Kom afsted 14:30 med 6 timers forsinkelse. Crew på flyet var meget undskyldende og oppede sig helt vildt. Vi fik at vide at SAS havde 4 fly i går morges som måtte stå i hangaren. Vi kom med en A321 der havde været en tur i Rom.

asf, tbh, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    God weekend :)

Jeg krydrer weekenden med et enkelt ophold på Hilton i lufthavnen med familien. Vi er lidt skøre, men hygger os og nu er morgenmaden på Hilton i København jo ikke ringe (og især ikke om man tager deres søndagsbrunch mellem 12-15).

IMG_2399.JPG

Og så lige det faktum at jeg lige mangler en enkelt (måske nætter) for at kunne forblive som HHonors Diamond medlem næste år.

Værdien var egentlig god nok med en pris på 1095,- og så inklusiv opgradering til 12. Etage med lounge og morgenmad for 3 personer søndag morgen. Dertil de 3-dobbelte point da den er bestilt via Hilton App'en. Så alt ialt ikke så skidt endda.

Søndag står den på arbejde fra om eftermiddagen. Vi har 2 dages workshop mandag og tirsdag i afdelingen, så da vi er i god tid, skal det sidste planlægges søndag aften :)

En travl uge med de to dages workshop, en endnu travlere onsdag med et kort flyvetur ud og hjem samme dag. Torsdag flyver fruen og jeg til Seattle for weekenden :)

God lørdag aften til alle og forsat god weekend :)

Kenneth K, PENSIONISTEN, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.
  3. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,571
    13,150
    Point:
    113
    Ja, Hilton har somme tider gode week-end / ferie priser. Så somme tider tager jeg en overnatning dér, hvis jeg skal rejse videre tidlig om morgenen.

Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    lidt nysgerrig @Henrik Olsen
    Hvis man overnatter søndag, må man så få den store brunchbuffet som sin "Continental Breakfast" som Guld/Diamond?

Henrik Olsen, Henry, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Desværre nej - det har jeg ikke kunnet lokke ud af dem. Så der skal man forsat betale prisen. Men du får 20% rabat hvis du er medlem af CPH Advantage :)

Hvis det var tilfældet med gratis Søndagsbrunch, så var jeg nok herude lidt oftere :)

PENSIONISTEN, alexanderln, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    1,445
    2,960
    Point:
    113
    Efter en laaaaang, men ellers i øvrigt dejlig tur til Chicago har jeg tilbragt weekenden her på Scandic Eremitage hotellet i Lyngby. Et såmænd udmærket hotel der dog ser ud til at trænge alvorligt til en renovering af værelserne. Havde jeg betalt mere for værelset end tilfældet er, så ville jeg nok have følt det som en skuffelse.

Nu mangler jeg blot at lukke den sidste kuffert inden turen går med SAS tilbage til Stockholm.

PENSIONISTEN, Ulrik, Kristian og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    1,445
    2,960
    Point:
    113
    For så at gøre en god weekend lidt bedre endnu, så opnår jeg også at blive genkendt af en stewardesserne på turen tilbage. Jeg kunne godt huske at have set hende før, men jeg kan da ikke lige huske at have gjort mig selv specielt bemærket ved den lejlighed.

Hvorom alting er, så er den slags oplevelser da med til at gøre flyveturen lige det lidt bedre. Ved ankomsten til Arlanda fik jeg også min tablet, som jeg havde glemt på flyet fra Chicago i fredags, tilbage.

SophieHendriksen, Kristian, asf og 8 andre "Synes godt om" dette.
  8. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Turen går til Rom her i weekenden og har lige checket ind og ingen Diamant fordele der med Softblock eller noget (kan ikke mindes jeg har haft det nogensinde... ) - så synes jeg var smart, men må nok se i øjnene, at det bliver et midtersæde til mig.. Nå, ja, der er 20 grader de næste par dage..

2016-10-28 14.50.45.png

PENSIONISTEN, Henry, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Den ser også noget pakket ud der oppe foran... Men det er altid et sats det der med at booke gang og vindue.... Men hey - der er gratis mad, G&T'er og smoothie :)

God weekend til jer i Rom.

Hvor er I andre henne i denne weekend?

Jeg selv er som nævnt før i Seattle med fruen på første "alene-tur" i et år. Så der skal hygges max og drikkes rødvin - og så lige en kaffe på den første Starbucks hvor den specielle kaffevariant "Pike Place Special Reserve" skal prøves (som jeg lige blev gjort opmærksom på af @HenrikM)

Kenneth K, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,717
    5,866
    Point:
    113
    Hvis i skal have et godt glas øl i aften i Seattle i nærheden af Pikes Place er der et par tips fra @Kristian og undertegnede i øltråden fra vores besøg i september
    https://insideflyer.dk/forums/threads/Øl-tråden.424/page-63
    Enjoy

Henry, Kristian og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  11. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Takker - denne "guide" havde jeg allerede checket ud og noteret mig da I skrev den :)

Henry "Synes godt om" dette.
  12. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    1,445
    2,960
    Point:
    113
    Dags for laks ;)
    20161104_155458.jpg

Sidder på ARN og venter på flyet til BLL. Skal på en lang weekend i Danmark og til så eksotiske steder som Herning og København :)

God weekend til jer alle .

Senest redigeret: 4/11/16
    Schlandy, Henrik Olsen, PENSIONISTEN og 6 andre "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Sidder nu i Hong Kong på Conrad. Det er bestemt ikke det værste sted at tilbringe noget af sin weekend. Lørdagen er lige begyndt og har lige nydt morgenmaden.

upload_2016-11-5_3-31-58.png

Resten går på lidt shopping i byen og så videre til Bangkok i aften ved 21 tiden.

Søndagen er så "one night in Bangkok" inden turen går hjem igen via Dubai, Cairo og Wien inden jeg lander sendt mandag aften i København.

God weekend til alle :)

Senest redigeret: 5/11/16
    Schlandy, PENSIONISTEN, THammer og 6 andre "Synes godt om" dette.
  14. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    Endnu en hektisk uge står for fald. Weekenden står i familiens tegn, da den næste weekend går med NoN til NRT. (onsdag til søndag) De 11 timer hver vej skal bruges på de sidste forberedelser til bestyrelsesmøde d. 21. (med endeligt budget 2017 som eneste punkt :eek::eek::confused::confused:)

Keep safe - og god weekend til alle!!!!

/Schwert

tbh, Henry, Kristian og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Jeg er netop landet i CDG hvor der er møde indtil turen går retur sidst på eftermiddagen. Søndag går turen så til Dubai -- min første flyvning nogensinde med EK utroligt nok.

SophieHendriksen, Ulrik, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. Schlandy

Schlandy VIP medlem

Beskeder:
    587
    1,673
    Point:
    93
    kraftig forkølelse betyder hjemmekontor i dag. og med 12 minusgrader uden for frister det heller noget særligt at gå uden for en dør i dag.....
    god fredag til alle :)

PENSIONISTEN, Ulrik, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  17. asf

asf VIP medlem

Beskeder:
    850
    2,028
    Point:
    93
    Sidste arbejdsdag inden turen i morgen tidlig går til Los Angeles, Grand Canyon og New Mexico i næste uge på lidt ferie. 31 grader i LA pt. men vi kører desværre straks afsted mod koldere himmelstrøg—er dog spændt på at se den der lille kløft folk er så glade for.

Turen går med airberlin i economy via Duesseldorf. Har siddet på venteliste til upgrade for point men den gik ikke igennem, så gør et sidste forsøg på at få gaflet de sidste 2 sæder i business i morgen tidlig i lufthavnen). Det bliver interessant at se hvordan AB langturs-økonomi ser ud i forhold til SAS Go som jeg var meget lidt begejstret over. Her har vi i det mindste booket "XL-sæder" (gratis med guldstatus i topbonus) som giver lidt ekstra benplads (36 inches pitch).

En anden gang kunne det være sjovt at teste deres nye opgraderede måltider via InFleat, det er desværre kun muligt fra Berlin pt., men mangler sådan set også nogle flere topbonus-point inden 15/3, hmm... :D

God weekend til alle!

PENSIONISTEN, Henrik Olsen, Ulrik og 5 andre "Synes godt om" dette.
  18. Peter Krogh Frausing

Peter Krogh Frausing Co-Editor

Beskeder:
    1,287
    2,168
    Point:
    113
    Bookede i går pr. impuls en overnatning for mig og en brasiliansk ven på Radisson Blu Falkoner i København, og der kommer vi så til at tilbringe weekenden. Værelset kostede kun 770 kr. og morgenmaden er gratis grundet CC Concierge status, så samlet set en god "last minute" deal på en weekend kjøvenhaun - men nu kommer spørgsmålet - hvad skal man lave på lørdag og søndag i KBH? Han har allerede været på den klassiske tur med havnerundfart og Amalienborg, Christiansborg og Nyhavn - hvad er jeres forslag?

PENSIONISTEN, tbh, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    @Peter Krogh Frausing er bange for at morgenmad kun er gratis for indehaveren af kortet - men hvis I bliver up'et til businessroom så får i begge :) af andre Københavner-ting at lave: Papirøen, Carlsberg-bryggeriet, cisternerne, Frederiksberg Have og super lækker italiensk pizzaria nær Radisson (Forno a Legna)

PENSIONISTEN, Ulrik, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. Peter Krogh Frausing

Peter Krogh Frausing Co-Editor

Beskeder:
    1,287
    2,168
    Point:
    113
    Det skulle gerne være for en selv, samt 1 gæst som bor på samme værelse som en selv. Tak for tips! Kan man komme på rundtur på Carlsberg?

PENSIONISTEN, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"

Del denne side