Du må have en god tur Gerne dele nogle billeder til os, da jeg heller ikke har prøvet Airberlin og deres økonomi på langruterne.
i T&C står der: Free Continental Breakfast is available only when the Elite member is the registered guest: one per Concierge Elite member each night of an Eligible Stay. Not available for room service or in-room dining. Men mon ikke de bare dropper småligheden og giver for 2 og ja, tjek Carlsbergs program. Selve den normale rundtur kan godt gøres uden guide, men mener der er andre rundture hvor man ser lidt mere. Har selv været til et arrangement derude hos en studieorganisation, og der så vi en masse andre områder. Derudover får du 2 øl-billetter oveni + hent deres Brewmaster app, så kan man vinde ekstra bajere, og det er meget få der spiller det.. så det er stort set lig en gratis fadøl
God fredag fra Schiphol. Efter 13 timer i en gammel China Airlines Airbus 343 på monkeyclass BKK-AMS er jeg godt mørbanket om et par timer på vej den sidste bid med SK til en forhåbentlig solrig og snefri hjemmeweekend i København. God weekend til alle.
Jo tak, jeg er virkelig dårlig til at huske at tage billeder, men skal gøre en indsats for at huske det
Sol i Holte (jo jo igen i dag) hvor dagen er gået med rengøring Meeen nu har jeg tid til mit lille hyggeprojekt inden resten af familien kommer hjem - planlægge USA-tur i januar (booket til ORD for 45.000 EB point for 2 voksne og 1 barn under SAS' fødselsdagskampagne) som både er familiebesøg i Minneapolis, ski i Colorado og eventuel et lille stop i Chicago (tak for alle anbefalinger her på IF omkring hvor man skal bo mm.). Hvis nogen tilfældigvis har været i Keystone og stå på ski, så giv gerne et pip... Weekenden står på børnefødselsdag og oprydning i haven (altså, manden skal rydde op i haven, det er mandearbejde når det bliver koldt ). Jeg skal drikke kaffe og kigge på indefra hahaha.
Flyttede i vores nye hus i 2850 i går. Rart at se brandvæsenet har top moderne udstyr hvis uheldet skulle være ude. Har lige fået et alarmopkald (for at blive i jargonen ) til Dublin i næste uge. Desværre er SAS afgange håbløse til forretningsbrug , så jeg må nok ty til O'Leary . God weekend til jer allesammen og vi ses den 28/12.
God weekend Efter to weekender ude på tur til først Seattle med fruen og i sidste weekend til Asien, så er denne weekend reserveret til familiehygge Så er vågen tidligt med sønnen til en kølig morgen i Danmark. Så reelt inden spændende planer udover de huslige pligter - som ofte ikke er sååå spændende
Sol i Kongens København... - Dagen står på weekendindkøb, en tur ned til Illum og se julemanden og tænding af deres udsmykning... - plejer altid, at falde lidt gode sager ned i drengenes turban... - ellers er det vel afslapning i dag med en god bøf og rødvin i aften.. Søndag, fodbold, måske en tur ind i Tivoli og se den nye juleudsmykning og hvad de ellers har.. så alt i alt en stille weekend... PS, FCK vandt i går.. så ikke en tosset start på weekenden.. æv, der ikke er nogle AAB fans her på sitet...
God lørdag fra New Orleans MSY-MIA Den høfligste upgrade jeg har fået til dato: We needed your seat in the back, so we put you upfront. Is that ok?
Weekenden bliver ok, står for en endagstur til Amsterdam.. - ud klokken 08:15 - skal besøge det legendariske "Heineken Experience" museum, billet indkøbt, så ingen kø der.. Frokost et sted? gode bud på en god frokost (med øl) modtages også gerne - og derefter jo nok tulle lidt rundt i byen og så hjem 18:20... Søndagen står (måske) på en Tysklandstur, amilien talte om det kunne være en hyggelig tur nemlig.. - må lige ses på i dag også...
Nå ja, ikke mange der gider at tage med mig til Amsterdam i morgen... - så "Boarding completed", bliver hurtigt
God weekend fra Vestegnen. Denne weekend står i familiens tegn og der er store klippe-klistre-lave julehygge i morgen med 15 af den nærmeste familie. I næste uge tager jeg årets sidste flyvetur med SAS til Los Angeles. Så der napper jeg de sidste julegaver - et par enkelte købt i går på Black Friday. God weekend
Jeg har takket nej til upgrades før (hvis jeg har rejst med andre på separate billetter) og de har altid taget det iskoldt og bare ladet mig beholde mit sæde og opgraderet en anden istedet.
Min gamle chef tog altid imod en opgradering - også hvis han rejste med nogle af os menige i afdelingen. Derefter spurgte han, om vi ikke skulle bytte billet. Det gav en del respekt.
Har haft en weekend med en hurtig tur til København fra i går til i dag. Og hvor meget kan man så egentlig få ud af sådan en weekend, rent bonuspoint-mæssigt: 3 segmenter forrest i SAS Plusbussen ARN-OSL-CPH-ARN og 2820 point for i alt 1355 DKK inklusive 3 Polarruller 2500 Scandic Friends point og 500 EB point for en enkelt overnatning på Scandic Glostrup for i alt 476 DKK 500 EB point og en overordentlig fin opgradering af lejebil til BMW 320d hos Sixt for i alt 350 DKK Lidt EB-point for diverse indkøb på Black Friday En konklusion er i hvert fald, at det bestemt kan lønne sig at følge med her og på andre sites for folk der flyver meget Håber at alle har haft en god weekend.