@Kristian årh det er jo ingenting nå øv hjem til folk der skøjter rundt på sommerdæk. BTW din påstand om 50 grader forskel til Rio er egentlig ikke helt ved siden af hvis du havde været her, der er -21 så det er p*ssehamrende koldt og ingen sol i dag
I morgen tager jeg også lige en overnatning dèr, ikke så dårligt. (Bare jeg dog kunne finde ud af at overføre sådanne fine billeder til IF siderne).
Tak @Peter F. , wav tænkte jeg, endelig noget jeg kan trykke på, men mine billeder ligger jo på smartphonen, så jeg er vist helt lost, men ellers tak skal du have.
Er lige tjekket ud derfra efter at have set EK151 lande i tåge Fik en fin upgrade til King Guestroom Plus - på en wintersale. Så vi har igen lige passeret hinanden EK151 i baggrunden:
Så skal du bare flytte dine billeder fra telefonen til din ipad eller bærbare med opladerledningen hvor du importerer til en billedmappe - og vi vil jo gerne se friske billeder fra Hawaii
Tak, @clager Jamen, det er netop derfor jeg kæmper med dette monstrum - det ville jo være sjovt at sende et billede af min stamplet, en palme som rygstøtte, med Stillehavet liiige bag mig på Waialae golfklub, for det bliver 12. gang jeg er der. - Jeg kæmper videre.
På min iPhone når jeg trykker Upload en fil og vælger Choose File, så kommer der en fin menu hvor jeg bla kan vælge at tage et nyt billede eller hente fra biblioteket. Mon ikke det virker på en androide også
Mit problem med upload fra mobil er at max størrelsen er 5mb og mine billeder er større. Så jeg skal først croppe dem for at få dem ned i størrelse... pænt irriterende så gør det sjældent.
Hvis jeg var pensionist, ville jeg også hellere opleve det IRL frem for at bøvle med upload af billeder
Men @PENSIONISTEN oplever det jo IRL, billederne er til os "hårdtarbejdende" IF'ere der snart skal hjem og tjene til føden igen......
Ja - vi har været der samme tid uden at mødes.... hvor dårligt Mit ophold var også via Winter Sale til 906,- for en nat.
10mb? Jeg ved ikke hvor store billederne fra tlf'en er men da forummet automatisk skalerer bør det jo ikke være det store problem...? Diskpladsen er jo nok en symbolsk omkostning
Jo tak, @Henrik Olsen - det var jo ren skøjtebane herhjemme (den gode udsigt ved at bo på toppen af bakken får den ulempe i snevejr/tøvejr/frostvejr at havegangen på ca. 70 m. bakke op bliver livsfarlig...). @PENSIONISTEN - vi skal da SÅ meget se billeder fra dine rejser, så kan vi svælge i det og glæde os til et forhåbenlig lige så berejst pensionistliv som dit
God lørdag morgen. Sidder i en SAS B737-800 på vej til årsmøde i Oslo. Skal hjem igen i eftermiddag så blot hit'n'run. Så tager SKAM ruten Ellers håber jeg på en familiesøndag i morgen