God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God weekend fra SAS Lounge i CPH. Venter på maskinen mod Salzburg og årets skitur nummer to :)

    Nåede lige at få blodtrykket helt op da jeg skulle droppe min skitaske og blev sendt tre forskellige steder rundt af inkompetente SAS medarbejdere der skød skylden på de andre. Virkelig dårlig stil. Det er heller ikke så serviceminded når man spørger til den lange kø til business/plus check ind at "jamen I kom jo alle sammen på samme tid?!". :eek:

    Men nu får jeg kaffe, jeg har ikke spildt endnu og det ser ud til vi kommer afsted til tiden så jeg også når et par sving i sneen i dag :)
     
    PENSIONISTEN, clager, Beaglen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg må være gået lige forbi dig :) sidder i A28 og venter på boarding til Prag, flyet lige ankommet!
     
    PENSIONISTEN, Henry, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Vi har da mindst været 3 i lufthavnen her til morgen :)
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Wauv på OBC tur? Hvad har du i tasken, ved du det eller må du sige det?
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Hjemme igen - brrrrrrr - nå ikke så meget at gøre, der SKAL jo tjenes penge til den næste ferie og mine "fremtidsplaner" :D:D:D

    Go weekend fra "frisøren".... (SHIT hvor den smule hår man har tilbage vokser i varmen :eek::eek:)

    IMG_0131.JPG
     
    PENSIONISTEN, Henry, asf og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Hej fra July 17th democracy hero bla bla lounge i IST. Jeg har plantet mig ved badene og håber på jeg når er. Troede ellers jeg havde længe i IST på denne tur, men ender med ca. 1 time i loungen og gider ikke løbe rundt med minne kasser inden jeg får et bad.. bus der kørte hele vejen rundt om lufthavnen bag en baggage vogn stjal også noget tid!
    Jeg ved faktisk ikke hvad jeg må sige om det jeg har med, men det er ikke vildt spændende. Har fået at vide jeg bare skulle sige automotive parts i security etc, og jeg fik en pakke fra Sverige og skal til Kina... Så kan man næsten gætte noget. Fik også set indholdet da der var lidt problemer med en blanket i Prag hvor der skulle stemples tax refund :) Det tog 1,5 time stående at få rettet det ud, så godt med lang tid der.
     
    Jeblin, PENSIONISTEN, jakobv84 og 6 andre "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Lyder som en spændende rejse - Jeg har ofte rejse med reservedele til bilfabrikker og andre fabrikker som bruger samlebånd. Det er ofte de ting som koster kassen hvis de står stille og derfor kan det betale for at sende det huhhaj afsted.

    Min første tur var faktisk fra det gamle Dandy i Vejle, hvor jeg skulle hente 2 kasser af 15 kg i Paris. Det var så morsomt da de lugtede helt vildt af æble - det var tilsætningen til smagen i tyggegummi. Så det var også for at sikre at den produktionslinie ikke måtte lukkes ned. Det er mange år siden efterhånden, men husker denne første tur ret tydeligt, da jeg skulle kæmpe med de kasser fra en terminal til en anden i CDG - og så mange der kiggede efter mig grundet lugten af æble :)
     
    Jeblin, PENSIONISTEN, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  8. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Det lyder super glamourøst, keep it coming! :D:D
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  9. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    image.jpeg image.jpeg God morgen fra Singapore
    Kom hertil fra BKK med denne sjove fætter
    En ny dreamliner fra Scoot som er et datterselskab af SQ og kører lowcost
    versionen
    Og på en pæn måde da jeg upgraderede til biz
     
    Jeblin, PENSIONISTEN, asf og 7 andre "Synes godt om" dette.
  10. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg troede 1,5 time i customs var lang tid, men jeg blev klogere i dag. 2t45min + immigration kø i Kina... :) Da jeg har pakker med fra 2 lande skulle de gerne på 2 forskellige toldeklerationer da det åbenbart ville være nemmere for dem der skal hente det i tolden i morgen. Kina har i mellemtiden fået nyt toldsystem, som kun tillader en per indrejsende person. Så kunne jeg stå som mellemmand med whatsapp beskeder og toldere og sige at det plejede man og kunne. Så sagde jeg at jeg ville vente på at få endelig besked på at det var OK med en, og så kom detilbage og sagde nu kunne de godt 2 og så alligevel ikke og så igen. Så kom der en kineser der skulle hente kviteringen på at jeg havde afleveret pakkerne, men så var det så den forkerte kineser så lige pludseligt var der tvivl om det var de rigtige pakker for hans chef mente kun der skulle være 1 pakke fra USA. Anyway, toldofficerene havde sagt at de godt kunne nu, manuelt med 2 deklarationer og jeg havde udfyldt nye papirer til dem. Der gik nok 1 time med det og jeg rykkede et par gange og spurgte hvor længe det ville tage og fik først at vide at de skrev på det og spurgte så igen om et estimat og så kom der en anden og sagde at nu kunne det ikke lade sig gøre med 2 igen... Jeg sagde at så måtte det bare blive 1, men kom lige igang... Så kom hun med 2, der var åbenbart noget kommunikation der var mislykkedes. Amen altså... det var da utroligt.
    Jeg fik afleveret papirene og en underskrift på at jeg havde gjort det, så jeg kan få nogle penge. Så blev det til MCD og en taxi, kinamad var der ikke lige energi til. Endte på hotellet lige lidt i 10, jeg flyver til HKG i morgen ca. kl 9, så har vist omkring 7 timer til at sove. Jeg fik da også ca. 2 timer på flyet i nat, frit midtersæde hjalp lidt, men pitch hos TK er sku ikke noget at råbe hurra for.
    Derudover er det surt at være i Kina 8 dage før der er gratis roaming. Har sat begrænsning på mit forbrug hvilket gjorde at jeg ikke kunne købe 200mb data. Har åbenbart skulle have modtaget en pinkode med posten der skulle bruges til at ændre det, det er sku da dumt. Jeg endte med at købe boingo for wifi i lufthavnen og har så brugt en hel del smser og modtagne opkald, selvom jeg prøvede at lave alle udgående opkald på skype.. Godt jeg får de penge igen :)
     
    Jeblin, asf, clager og 8 andre "Synes godt om" dette.
  11. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Saa er den gamle her klar til at foelge 4. og sidste runde i PGA golf turneringens "Sony Open in Hawaii" ude paa vidunderlige Waialae country club. - Taenk, det er tolvte gang jeg er her, saa jeg har derude 12 x 4, altsaa 48 gange (dage) ialt - det er ikke til at ro, men dejligt at vaere i vante i vante omgivelser.
     
    Henrik Olsen, Calle77, Jeblin og 11 andre "Synes godt om" dette.
  12. Emil

    Emil Medlem

    Beskeder:
    10
    "Synes godt om" modtaget:
    24
    Point:
    13
    Anbefalinger på en god frisør?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Ja - i Aarhus.....
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. *flyer

    *flyer Sjeff

    Beskeder:
    245
    "Synes godt om" modtaget:
    631
    Point:
    93
    Jeg troede, at Århus var "smilets by" - man bliver klogere hver dag... :cool::cool::D:D
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    @PENSIONISTEN - Har du billeder :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Kæreste Henrik Olsen, hvad billeder angår, er jeg en amateur.
    1) Det lykkedes mig at få et ganske godt billede ind på min facebook (Birgitte Thorsen/retired from SAS u/profil billede), og stolt var jeg.
    2) Derefter forsøgte jeg at indsætte et billede på min mail, bravo det lykkedes også, så nu var jeg godt på vej til IF, .....men da jeg åbnede billed filen i mailen, var al, simpelthen al min mail korrespondance år tilbage vedhæftet billedet .... da stoppede jeg for ikke at komme ud i noget værre snask.
     
    Baadsgaard, Henrik Olsen, asf og 6 andre "Synes godt om" dette.
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Ting tager tid og gode ting tager lang tid :) Vi venter og lige pludselig kommer det til at virke :)
     
    PENSIONISTEN, Peter F., clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    God Lørdag

    Sidder og arbejder - eller fruen blev syg i nat, så arbejdet deles med leg med MiniO :)

    Ellers er februar måned ved at blive sat på plads og den ser ud til at blive noget mere travl end først antaget. Så nu gælder det om at skubbe ting til marts eller få dem klaret før februar starter...

    Vejret på Vestegen er ikke noget at råbe hurra for - støvregn og tåge - dog ikke så koldt igen.

    God lørdag og god weekend til alle hvorend i er :)
     
    klausbm, Ulrik, Lensbaronessen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    God weekend fra C gates i Kastrup. Paskontrollen gik forbløffende hurtigt, mange e-gates var åbne - god stil. På vej ned mod SQ til Singapore og videre til Perth. Dagens udsigt:
    20170128_115100.jpg
     
    Senest redigeret: 28/1/17
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN, alexanderln og 7 andre "Synes godt om" dette.
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Det bliver da en af de længere ture - glæder mig til at se lidt billeder af hvad SQ kan tilbyde :) God Tur :)
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side