God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Fløj hjem fra Island imorges efter en fantastisk forlænget weekend i anledning af min mors fødselsdag.

    Hvis man havde været lidt Fræk var man gået igennem Go skranken :p

    Kan iøvrigt anbefale into the glacier som var en fantastisk tur, og så skal man selvfølgelig selv leje bil så man kan tage tingene i ens eget tempo og ikke skal vente på en Hel bus !

    Håber i andre også har haft en god weekend
     

    Attached Files:

    klausbm, Henrik Olsen, asf og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    God weekend fra IAD TK-lounge, jeg maatte bare lige proeve den, men den er fyldt til bristepunktet med TK-passagerer, og der er en voldsom madlugt, ikke saa rart.
    Der var betydelig mere ro i LH-loungen.
     
    Henrik Olsen, clager, Baadsgaard og 4 andre "Synes godt om" dette.
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    God weekend hvor jeg netop er ankommet til Birmingham

    Rutineflyvning med SAS der dog havde styr på EBD (tror jeg var den eneste!) og som altid fastplantet på 12A. Fik testet Netflix offline af, som fungerede upåklageligt. Nu på Radisson Birmingham efter utrolig kvikt tog til centrum fra lufthavnen. Troede på det værste men blev positivt overrasket med opgradering til Business Class på et ellers fuldbooket hotel. Mere om det i Club Carlson tråden senere ;)
     
    asf, PENSIONISTEN, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    God weekend fra Los Angeles.

    En fin tur herover med SAS. Intet specielt fra besætningen og heller ikke et "pænt god dag og tak fordi du er EBD" fik jeg. Det er godt nok ikke særligt standard at det kommer...

    Men vel ankommet til Los Angeles og fik mit første måltid ved In-N-Out burgerskuret ved lufthavnen som næsten er fast rytme for mig efterhånden.

    Der er en ofte glimrende udsigt og en slags flyvergrill i Los Angeles - bare med større fly ofte og tættere på :)

    [​IMG]
    Billedet er fra OMAT (mine er ikke "fremkaldt" endnu)

    Men er vinden rigtig, så er det et sted jeg kan bruge mange timer og få lidt frisk luft (med lugten af flybrændstof) og et godt kalorierigt måltid. Perfekt efter en lang flyvning eller før :)

    God weekend til jer alle :)
     
    Kenneth K, Ali Taran, asf og 11 andre "Synes godt om" dette.
  5. HenrikAmby

    HenrikAmby VIP medlem

    Beskeder:
    93
    "Synes godt om" modtaget:
    327
    Point:
    53
    God weekend fra Etihads Skysuite business class på A380'eren.

    Er på vej til Pune, Indien med arbejdet og valgte en omvej via LHR for at prøve Etihads A380 setup + en gratis stop over i Abu Dhabi på vej hjem på det super lækre St Regis.

    Eftersom min hjemstavn er AAR fløj jeg tidligere i dag AAR-CPH-LHR med SAS. På turen hjem hedder den LHR-STN med chafførservice og så STN-AAR med RyanAir. Kæresten synes jeg er tosset pga. de mange timers omvej. Men hvad gør man ikke for lidt fly-nørderi..

    Har et stort håb om at opgradere et af AUH-BOM benene til First på point, så jeg kan prøve at gå i bad i 11kms højde.. Bare fordi man kan
     
    Ekeren, Kenneth K, asf og 8 andre "Synes godt om" dette.
  6. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Håber det lykkes for dig!
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Det er lidt speciel oplevelse at prøve. Så det er en af de ting man "skal" prøve en gang :)

    Held og lykke med det :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. HenrikAmby

    HenrikAmby VIP medlem

    Beskeder:
    93
    "Synes godt om" modtaget:
    327
    Point:
    53
    Det lykkedes at få opgraderet billetten, men det vidste sig så, at pumpen til bruseren var gået i stykker. Så må gøre forsøget igen på returen på fredag.

    Men med den opgraderede billet kunne jeg gøre brug af First class loungen i AUH. Den kan godt anbefales:)
     
    Ekeren, RasmusH, asf og 6 andre "Synes godt om" dette.
  9. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Når du nu siger "lykkedes med"... så tilbyder EY jo ofte $$$ opgradering ved check-in -- var det det du slog til på?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. HenrikAmby

    HenrikAmby VIP medlem

    Beskeder:
    93
    "Synes godt om" modtaget:
    327
    Point:
    53
    SophieHendriksen, asf, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    @HenrikAmby - billeder billeder :)
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  12. HenrikAmby

    HenrikAmby VIP medlem

    Beskeder:
    93
    "Synes godt om" modtaget:
    327
    Point:
    53
    Værsgo:)

    Der mangler så lige billeder af SPA og STYLE afdelingerne + afslapningsrummet med liggestole. Der er en gratis spa-behandling på billetten (var førhen også gratis i business loungen), men jeg gik i stedet på en betalt klipning til 95 AED.

    Indgang: 441.JPG

    Restaurant:
    445.JPG

    De har en fem retters signaturmenu fra Emirates Palace, som man nok burde have prøvet, men det var tidlig morgen, så jeg nøjedes med morgenmad:
    448.JPG
    Elsker de små detaljer. Som f.eks. at bestikket er lavet specielt til Etihad:
    447.JPG

    Den ene bar:
    446.JPG

    Fuldt fitnesscenter:
    443.JPG
    444.JPG

    Fine badeværelser:
    442.JPG

    Og så lige et par bonusbilleder fra flyet:p:
    451.JPG
    452.JPG
     
    Ekeren, asf, Kenneth K og 12 andre "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Hvor ser det godt ud - takker for at du delte denne tur med os :)
     
    isolCBflyer, HenrikAmby og Henry "Synes godt om dette"
  14. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    NÅ - nu kan man sgu alligevel lige så godt holde weekend!!!

    Travlheden PÅ JOBBET er aftagende, og der er så småt ved at være dømt julefred - næste uge går primært med møder i udviklingsafdelingen (der er HÅBLØST bagud :cool::cool: ) og et smut til HQ (på Sjælland :confused::confused:)

    Godt det samme, for med den travlhed der har været her på IF i dag, er det jo næsten et fuldtidsjob!!! ;););)

    Pjat til side - weekenden skal gå med en obligatorisk deltagelse i en familie fødselsdag :oops::oops: (som så venligst afholdes på min egen, så jeg "forestiller mig blot" at det er min, og når jeg så ikke får regningen, så bliver jeg ægte jyde glad)

    Resten af weekenden skal gå med at pleje tømmermænd med en god bog og en tur i skoven (med et stop på vejen hjem på "Den Gyldne Måge")

    Næste uge går så med de absolut sidste firma ting, og så ellers STAR WARS med yngste sønnen "lille bitte juleaften"

    Take care - and may the force be with you!!!
     
    Henrik Olsen, Peter F., asf og 4 andre "Synes godt om" dette.
  15. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Weekend update:

    IMG_9276.JPG

    Lad julefreden sænke sig, og lad os forenes i øst & vest!!! (Når det nu ikke er FCK der spiller)

    Fred være med eder.....

    Edit: @jakobv84 - så står den iøvrigt på wienerschnitzel ala Schwert i aften :)

    Edit edit: NÅ - resultatet ligner sgu FCK ;)
     
    Senest redigeret: 16/12/16
    Henrik Olsen, Henry, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    God grumpy (?) kommentar! :D
     
    Henry, Ulrik og Schwert "Synes godt om dette"
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Ja det var faktisk en oid grumpy kommentar :)

    God weekend fra Vestegnen som er begyndt.

    Dagens kamp er sidste indkøb og klargøring til juleugen.

    Der skal lige sættes triumf på arbejdet mandag med Board præsentation og en del administration og rapportering tirsdag. Men denne uge satte punktum for travlheden som nu begynder at gå i julemode.

    Men at alle de ting som kom frem i denne uge og skulle skrives og ringes om, samt travlt på arbejdet, så mangler jeg nok et døgns søvn lige nu. Det skal hentes ind igen :)

    Gid weekend og tak for en dejlig uge her på IF.dk :)
     
    Ulrik, clager og Henry "Synes godt om dette"
  18. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,860
    Point:
    113
    Nu kommer der spam - beklager.

    Men jeg har været inaktiv her på siden et stykke tid, og det skal jeg beklage. Jeg har heller ikke fløjet i næsten en måned nu, så jeg har også abstinenser. Heldigvis kan jeg snart se bl.a. Chicago, Hawaii, Brisbane og Den Dominikanske Republik i horisonten, så der er lidt at glæde sig til i 2017.

    Jeg er freelancer, så tiden er gået med job fem forskellige steder plus mit eget lille projekt, som jeg netop er gået i luften med. Dimsies hedder det og kan findes på http://dimsies.com/

    På hverdage kommer der typisk to nye 'artikler' med info om produkter, som jeg karakteriserer som 'cool'. Det kan være gadgets, lækre biler, et beer pong-spil eller sæbe med bacon. Ting som er lidt udover det sædvanlige, og med udgangspunkt i ordet 'dimser'. Og jo, der er også et fly til flynørderne herinde :)

    Hvis jeg nu lover at blive mere aktiv på siden her igen, så skal du til gengæld lige gå ind og kigge på siden og selvfølgelig dele-dele-dele de ting du kan lide på din Facebook :D Og så gælder det om at synes godt om på https://www.facebook.com/dimsies/ - og følge på https://twitter.com/dimsies og https://www.instagram.com/dimsies/

    Det ER stadig ret nyt, og der kan være enkelte fejl, men generelt bør det spille. Der er ikke deciderede reklamer på siden, men det kommer selvfølgelig senere, så jeg forhåbentlig også kan tjene lidt penge :)

    Undskyld spam. Det er slut nu! Jeg går i gang med at læse alle de indlæg, som jeg er bagud med.
     
    asf, Ulrik, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Sikken en spam mail - eller ren reklame....

    Men til det reelle - så er det jo super at du har fået gang i nogle nye ting - og jeg har været forbi alle steder. Og godt at du har fået lidt tid til at deltage i snakken på InsideFlyer :)

    Så god weekend og lad os holde spam på et minimum - måske hvis folk ønsker det, så kan vi lave et bestemt underforum til dette, så det ikke "rammer folk" på samme måde?

    Glæder mig til at se hvad du roder med :)
     
    Ulrik, Nicki Lolk Sørensen og Henry "Synes godt om dette"
  20. HenrikAmby

    HenrikAmby VIP medlem

    Beskeder:
    93
    "Synes godt om" modtaget:
    327
    Point:
    53
    God weekend fra Stansted. Flyver STN-AAR med Ryanair.

    Apropos SAS' fasttrack devaluering så jeg jeg tilkøbt fasttrack på min Ryanair billet for hele 4GBP. Kan godt forstå SAS ikke har råd til at inkludere den service til deres bedste kunder.. /Ironi slut
     
    alexanderln, Henry, jakobv84 og 6 andre "Synes godt om" dette.
  21. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det gælder vel her som i de fleste andre af livets tilskikkelser, at en kombination af SF og AA (Sund Fornuft og Ansvarsbevidst Anarki :p) er en ret brugbar leveregel.o_O:)
     
    Schwert og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side