God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    "Synes godt om" modtaget:
    26,801
    Point:
    113
    Tillykke med nummer 2 og håber alt er gået super :)

Lige nu er jeg ved at gøre klar til turen til Bornholm. Alt for mange løse ender skal lige klares i dag. Men det løser sig nok og ellers bliver det nok til lidt arbejde 1 times tid om dagen i næste uge. Skal lige have forberedt mig på den arbejdsuge i USA straks efter ferien er slut. Kommer hjem fra Bornholm lørdag eftermiddag og flyver mod Los Angeles søndag morgen.... busy busy :)

PENSIONISTEN, clager, Peter Krogh Frausing og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,571
    13,150
    Point:
    113
    Tillykke.

3. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,717
    5,866
    Point:
    113
    Tillykke med familieforøgelsen.
    Godt vi snart får endnu en god skatteyder i kommunen til at forsørge os på de ældre dage:)

Senest redigeret: 23/7/16
  4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    SÅ har Pokemonfeberen også ramt vores lille hjem og alle tonser rundt efter de dyr der og skyder dem, jov jov, men for den da, de skal altså holdes i kort snor de unger, for de vader bare rundt og ser ned i mobilos.. - så imorgen hedder den vist Kongens Have og Statens Museum for Kunst Parkerne, så de ikke bliver kørt ned...

Dagen startede med, at jeg var lidt træt i hovedet, havde vist fået lidt øl, faktisk gode øl på Banksia nede i Boltens gård (den gamle Tatoverede Enke), så en kop kaffe og så en overvejelse om, at jeg ikke gad Herlev i dag, men hellere kolonihaven...frisk luft og varme, samt lidt god forplejning, se frokosten..

2016-07-22 13.13.31.jpg

Weekenden skal jo nok stå i Solens og Pokemons tegn, nu skal vi altså nogle Levels Up, alt det pjat med at man ikke kan slås med dit og dat fordi man ikke e ri Level 5, det går altså ikke! Mon ikke en FCK kamp kl 17 der skal ses/høres? - aftenen står på indkøbte ribeyes på grillen, så det er så let... - med et glas rødvin!

Søndag, Pokemon og sol, en tur i kolonihaven og så man kan fortsætte sin usunde brune kulør.. god weekend...

THammer, tbh, Henrik Olsen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  5. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Det er nettoudgift de næste 20 år ;)

THammer og Kristian "Synes godt om" dette.
  6. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Tak for lykønskningerne.

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  7. T4L

T4L VIP medlem

Beskeder:
    1,110
    4,742
    Point:
    113
    Hvis der ikke er tid nok til Pokemonjagten, så kan I måske finde hjælp her :) http://www.nytimes.com/2016/07/21/fashion/pokemon-go-trainers-millennials-entrepreneurship.html?_r=0

Kristian "Synes godt om" dette.
  8. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    clager "Synes godt om" dette.
  9. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Av av av, 10 timer her...
    IMG_20160724_180646.jpg

isolCBflyer, Henrik Olsen, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  10. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Så er det vist dobbelt dosis sovepiller og så ses vi næste uge!

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  11. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Det havde egentligt været en fantastisk idé, om bare jeg havde haft!
    Lesson learned.

12. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Ja, jeg har dem ALTID med uanset om jeg regner med at få brug for dem eller ej...

tbh, isolCBflyer, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Sidder på KL1694, stuck i Lissabon, forhåbentligt kun lidt endnu. (Pt 1time forsinket) Der er strejke i lufthavnen så det går ikke vildt godt Hernede, fik også 1 time på jorden i SATA flyveren, da der først ikke var Gate ledig og så ikke noget personale til jetbroen. Var også landet 30 min forsent Er lidt ved at tro det bliver en nat i Amsterdam...

Ulrik, Kristian, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN VIP medlem

Beskeder:
    1,598
    6,843
    Point:
    113
    God weekend igen, igen fra JW Marriott Washington, 94 grader Faherenheit ... det maa blive et par slap-af dage - ikke for lange vandreture, bare rundt om Det Hvide Hus, og et par Bigbus ture. (Naeste tur til DC/Pentagon City er i november, mere behagelige temperature).

Ulrik, Kristian, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  15. SebastianBruun

SebastianBruun Persona non grata.

Beskeder:
    2,069
    4,833
    Point:
    113
    Eller en togtur til Alexandria og så et glas kølig vin:) nede ved de gamle fabrikker ved floden (svjh en gammel torpedofabrik, men kan huske forkert)

16. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,571
    13,150
    Point:
    113
    Sidder i Lufthansa loungen i Frankfurt og venter på Svetlanas fly fra Moskva lander. Derefter går turen til Faro for en mini-ferie, der er blevet presset ind mellem et par familiefødselsdage og en længe ventet scanning på hospitalet (jeg vil gerne bidrage til at øge Danmarks BNP - men træls, at det skal ske med mit bidrag til større aktiviteter i sundhedssektoren).

Dejlig nem tur: BLL-FRA-FAO.

Denne gang, var der 3 rækker på¨business - og kun mig. Så jeg følte mig som "Palle alene i verden". Og kom til at tænke på sidste gang, jeg fløj fra Billund til Frankfurt. Også 3 rækker på Business, kun mig og et ægtepar på min alder. Det var tydeligt, at han havde fløjet meget.

Hun: Vil du lægge min taske op
    Han: Midtersædet er frit, så den kan ligge dér
    Boarding completed
    Han rykker over på den anden side af gangen
    Hun: Hvorfor flytter du?
    Han: Der er masser af plads
    Hun: Du kan jo også blive siddende hos mig
    Han: Hvorfor, når der er så mange frie sæder
    Hun: For hyggens skyld
    Og så blev han siddende. Måske for hyggens skyld, måske for at få fred. :p:p:p:p

Og tasken lå stadig på de ledige midtersæde ;););)

Kristian, asf, SebastianBruun og 4 andre "Synes godt om" dette.
  17. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,296
    7,019
    Point:
    113
    God weekend fra toget mod Odense, hvor jeg tilbringer et par dage. Lyntoget blev slået sammen med et 'almindeligt' tog, så nu skal vi stoppe på en frygteligt masse stationer. Årsag: Manglende personale! Inden da skulle jeg til Hovedbanen fra Ørestad, men her var strømmen gået på strækningen, så jeg måtte i stedet tage Metro til Nørreport og S-tog til Hovedbanen. Der var i øvrigt ikke én S-togslinje, der kørte efter planen.

Jeg har kigget lidt på min reservation på Radisson i Odense, og nederst er der en pudsig ting:

upload_2016-8-28_13-33-39.png

Jeg ved ikke, om jeg har guld i hele perioden, men man kan jo håbe. Jeg håber da også der er 'soft landing' et par årtier bagefter :D

Attached Files:

Henrik Olsen, Henry, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  18. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,571
    13,150
    Point:
    113
    På søndages tur med
    Jo, de kører efter planen. Vi ved bare ikke, hvor lang tid efter :p:p:p

SebastianBruun "Synes godt om" dette.
  19. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Weekenden blev tilbragt i Seattle og Vancouver på en AC EF... Super tur, afsted torsdag og fredagen blev tilbragt på hhv Boeingfabrikken hvor 777, 787 og 747 bliver bygget. Verdens største bygning, by volume. Man måtte ikke tage billeder.. Det regnede og var skidt vejr... Var også på Boeings museum, ikke noget specielt..

Derefter til Vancouver, overraskende dejlig by og meget flot natur rundt om byen, hvis ikke det lå så langt væk, var det værd endnu et besøg... Fik lidt øl og snacks i Gastown i Vancouver..

Lørdag blev brugt til mange køer, først immigration på 1,5 times tid til USA og ved et mall i indianer distriktet... Meget populært.. Derefter bliver det Seattle Downtown og hjem søndag fra Seattle klokken 11... Lidt stemningsbilleder herfra..

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg

clager, Baadsgaard, asf og 5 andre "Synes godt om" dette.
  20. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Lørdag formiddag løb, 50 års fødselsdagskalas, i dag ondt i håret, samlet 1234 kr og 10 Euro ind for Red Barnet.

Senere i dag til Dublin med Luftwaffe via Frankfurt og hjem på samme tur - og hvorfor? Jo fordi, samtlige luftfartsselskaber (non-stop) har valgt at flyve omkring klokken 12 og jeg gad ikke miste en søndag på det. På tirsdag flyver de fra Dublin også omkring klokken 12 med et kvarters mellemrum, dvs at hvis man skal bruge en arbejdsdag i Irland skal enten bruge en ekstra dag eller flyve via en anden lufthavn senere. Sidst jeg fløj fra Dublin med SAS klokken 12:20 holdt Ryanair flyet til Kbh ved gaten ved siden af. SAS flyet var 40 % fyldt. Jeg nævnte det for styrmanden og han synes det var hul i hovedet at de skulle flyve side om side med O'Leary. Men de gør det stadig.

Spændt på hvilken laksevariant der serveres i Guldstuen i dag.

Schwert, clager, Kristian og 5 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side