Jow jow - men denne var fra Cairo Og forsat var det en rigtig god test du lavede den gang det kun var en B777 de brugte på Københavns turen
Så kom jeg til Los Angeles på årets sidste tur. Besluttede mig for at starte morgen med at jagte et bestemt skilt og se hvor tæt jeg kunne komme på - uden at kravle over hegn og ind på privat eller lukket område. Det endte vist ok Så nu fik jeg samlet data til en lille Los Angeles Quick Guide
Jeg var lige forbi "Flyvergrillen" i Los Angeles In-n-out bruges, som ligger lige bed startbanen. Det var for at lave lidt video til en kommende artikel. En helt faktisk sted for dem der gerne vil se en Airbus A380 eller Dreamliner meget tæt på....
En lille video fra min tur med SAS til New York for at prøve det nye service setup af den 1. februar 2017:
Ja - det passer da sådan set skidt til den.... Det er det samme når vi nogle gange har Now or Never artikler og så det er Norwegian der vises some reklamer
Så skal jeg lidt på rejse igen. Nu er det den årlige tur til Vegas for at deltage i IBM InterConnect. Traditionen tro bliver det til lidt flere segementer end mange sikkert ville tage. Desværre blev Tier Point optjening ændret her i januar, så der kommer færre point ind på kontoen. Ruten på ud og hjem turen er: Alt Domestic er i First Class og over dammen i WT på udturen og WTP på hjemturen. Ialt giver dette 540 Tier Points - måske lidt mere, da der er lidt usikkerhed om WTP optjeningen (en lang historie). Turen er sammensat af 3 billetter. og prisen er lidt speciel sammensat. Men samlet set er det omkring 10.000,- (en del er firmabetalt og den ikke direkte del er egenbetalt).
Første stop på vejen er min nye favorit lounge i Københavns Lufthavn - Den nye Menzies Aviation Eventyr Lounge. Der var udover pålæg af god kvalitet scrambled æg, pølser og bacon. Det smagte godt og er klart bedste lounge morgenmad i Københavns Lufthavn.
Kvaliteten til morgen er det klart bedre end i SAS loungen. Korrekt at udvalget ikke ser så stort ud. Logisk med kun en kunde. Så giv den et halvs års tid og så er jeg ret sikker på at den slår SAS med flere meter. Det man kan spekulere i er at SAS vil stikke den, når de renovere deres lounge.... men tror det ikke.
Man får jo helt lyst til at prøve en tur med BA til London for at se den nye lounge! Og evt. Galleries First i Heathrow ville da også være sjovt at stikke snuden ind i Måske jeg skal planlægge en lille omvej næste gang CPH-TXL...
Glemte helt at skrive at vi på flyet fra København havde en missed approach i Heathrow. Hjulene var lige ved at sætte sig på jorden og så var der noget vind. Det fik kaptajnen til lige at ville prøve igen.