Jeg var lidt heldig hos Hilton.
Jeg er tilbage i freelance-livet uden fast bolig, og med en uge uden arbejde måtte jeg se på mulighederne. Det endte med otte nætter i
Izmir på point hos Hilton Garden Inn.
Beliggenheden var ikke den bedste, men formålet var ikke de store oplevelser - i stedet skulle dagene bruges på hotelværelset og få ting lavet på computeren (bogføring, bookinger, udarbejdelse af tilbud og andre kedelige ting).
Izmir blev valgt, da der var et hotel til 5.000 point pr. nat. Hver femte nat er gratis, så det blev 35.000 point for otte nætter. Ganske god pris! Jeg mener, at kontantprisen var på omkring 400 kroner pr. nat.
Men opholdet er åbenbart blevet registreret forkert hos Hilton, så jeg har også fået point for opholdet. Jeg fik da også en regning under døren den sidste nat med nogle beløb, som jeg ikke har betalt. Formentlig det, som hotellet kræver ind hos Hilton for pointene.
Så jeg har fået:
- 3107 basispoint
- 3107 point i diamantbonus
- 3107 point i kampagnen '2019 Go More Get More - 2x Pts Beginning on Second Stay'
- 2500 point i kampagnen 'Media Join Hilton Honors and Earn 7.500 Bonus Points'
Den sidste giver ikke rigtig mening for mig, men det gav altså 2.500 point.
Samlet set 11.821 point fik jeg, og dermed har jeg 'betalt' 23.179 point for otte nætter - under 3.000 point pr. nat.
Jeg er godt tilfreds!
(og nu krydser jeg så fingre for, at de ikke retter fejlen efter denne post)
Click to expand...