Indløsningstråden!

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af jakobv84, 19/11/14.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Har du prøvet at nå hele vejen til betaling? Jeg har tidligere været ude for en herlig IT glitch, hvor man netop ikke kan se den "rigtige rabatpris", men får rabatten når man betaler. Altså ikke på nogen måde en god process eller service, men jeg er nysgerrig på hvad man reelt trækkes?
     
    Henry, THammer og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  2. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Ja, jeg har købt den til 54000 point, det er en Plus billet, cph-arn-lax vv. (Der er ingen biz på LAX el. SFO.)
    Jeg forsøgte med alle krumspring, men nix.

    - Jeg købte point for at komme over Premium 200000 grænsen, og så gik det virkelig galt :
    - Før købet af point stod billetten til 48.000 point
    - Efter købet af point steg den til 54.000
    !!!!!!!!
    Jeg har skrevet til diamant mailen, at Premium måske blokerer for den igangværende kampagne. Jeg føler mig som en tåbe, at køb af 25000 point (5000 kr) straffes med at billetten koster 6000 point (1200 kr) mere. Det var en bet, for jeg manglede ikke point til en cph-lax og en lax-hnl. Jeg ville blot over 200000 premium grænsen. Surt show. Jeg turde ikke vente for Plus havde været udsolgt på den rejsedag.
     
    SophieHendriksen, jtraveler og Henry "Synes godt om dette"
  3. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Hvordan er det endt?
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  4. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    SAS Eurobonus point
    CPH-ORD Business ud og Plus hjem: 1 voksen, 1 barn
    CPH-ORD Plus t/r: 1 voksen

    150.000 point
    Bestilt med Fly Premium højeste niveau

    Som bekendt lidt udfordringer med at bestille blandede klasser. Måtte bestille som one way og derefter ringe til kundeservice og få rejserne hægtet sammen og tilbageført de for meget betalte point.

    Så mangler vi bare, at der åbnes op for flere business billetter både ud og hjem så det forhåbentlig kan opgraderes ;)
     
    Nielspg, PENSIONISTEN, jtraveler og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Det lykkedes ikke at få den ændret til kampagne prisen, som hele tiden viste 48.000 point - hun forklarede, at min pris på 54.000 point var den korrekte MC Premium rabat… bla bla … jeg skulle jo netop ikke have Premium, men derimod den igangværende Kampagne !! Håbløst.
     
    Ulrik, jtraveler, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det er da helt stenet?! Øv hvor irriterende at bøvle med. Jeg havde selv kontakt med KS i dag omkring bonusbilletter og hun var heller ikke rigtigt inde i tingene. MEN! Hun var imødekommende og lyttede rigtig meget til mine forklaringer og fik det derefter fikset ved at ringe til en ven. Super fint!
     
    jtraveler, Henry, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Jeg valgte desværre at spørge diamant mailen - jeg burde nok have kontaktet den almindelige customer service istedet.
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Thomas von Moos

    Thomas von Moos TVMO

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    341
    Point:
    63
    Antal: 3pax(2x voksne 1x spædbarn dog booket som barn)
    SAS Bonus Billet (150.000 point med SAS MC Prem, BIZ/plus)
    Strækning: CPH-PEK

    Kabineklasse:
    1x voksen 1x barn Biz T/R
    1x voksen Biz ud & plus hjem

    Der var desværre kun 2 BIZ hjem, men vi håber på at kunne opgradere hjemturen.

    Tur: 28/8-2019
    Retur: 4/9-2019

    Annulleret
     
    Senest redigeret: 1/10/19
    PENSIONISTEN, Ulrik, SophieHendriksen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Tja man tænker vel det er derfor Diamantmailen er til! Giv den almindelige kundeservice et forsøg måske?
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  10. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg tror der var en fejl midt i kampagnen, hvor billetterne blev solgt for billigt. F.eks. ORD skulle have 20% rabat så det skulle koste 48.000, det kostede lige pludseligt 38.400 og der var også andre destinationer der var billigere end i starten.
    Den fejl blev rettet og jeg forestiller mig at det var det du blev ramt af.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  11. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    C2DAABB3-8D6A-4984-A914-820BBECFBDE6.jpeg 619017A7-E890-40B7-B9A0-48EC8AC5C8B6.jpeg 6496BB7B-7FB9-47DB-97FD-8FC145DAB550.jpeg A96648C1-F582-46C9-A479-742356358548.jpeg 2DBFEA88-0254-44EA-BF73-5210BE371CAE.jpeg 3B719C82-2512-48F0-9A91-ADE52127A1C1.jpeg D2BD6610-45F9-4BD5-90FB-A50D9299FA12.jpeg 4 nætter på Intercontinental Koh Samui - 2 nætter betalt med IHG point (55.000 pr nat) + 2 nætter med Ambassador one night free. Opgraderede de to point-nætter til Club 2 bed room residence med cash, så alle nætter er i samme værelse. Virkelig lækkert hotel - uovertruffen beliggenhed, fantastisk service, mesterlig morgenmad. Kan varmt anbefales 2 bed room residence er et helt hus i to etager vi alene har - se vedhæftede billeder.
     
    Senest redigeret: 5/7/19
    Ali Taran, Nielspg, RasmusH og 12 andre "Synes godt om" dette.
  12. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Uuuh det lyder godt jeg er booket der til vinter :cool:
     
    Nielspg, tbh og Henry "Synes godt om dette"
  13. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    Det kan du glæde dig til
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    Kan i øvrigt anbefale, at I spørger efter en villa med udsigt inden ankomst, hvis I skal bo i en 2 bed room residence. De ligger alle sammen på den øvre del af resortet, og et par af dem har en fantastisk udsigt over bugten. Og så giver Club access rigtig meget mening på dette resort - følger automatisk med, hvis man booker 2 bed room residence.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Indtil videre har jeg bare booket en uge på points. Så må høre om opgraderinger med dem.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    Vi betalte 13000 BHT pr nat for opgradering fra standard pointværelse til 2 bed room residence for 2 af de 4 nætter. Vi er 5, så det gav god mening med den opgradering ift både plads og club access - specielt når listeprisen ligger på +3500 DKK pr nat... Jeg ved desværre ikke, hvad prisen er for tilkøb af club til standard pointværelse.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Vi er 2 voksne og 2 børn så planen var at gøre et eller andet. Jeg må få skrevet med dem.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Mia-cph tilbage i februar. Spurgte efter opgradring ved tjek in og der var kun 3 pladser. Vi var 5. Vi bed på. 150,000 eurobonus point for 3 øko til biz.

    Så var der lige 20.000 point som blev kastet efter en cph-osl-cph billet

    Maj skulle jeg akut til berlin. Ud rejsen var til en ok pris men hjem rejsen var en søndag til 3500 til på sas go. Så det blev til lidt betaling (kan ikke huske hvor meget) og 24.000 point
     
    Henry, jtraveler og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  19. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,283
    "Synes godt om" modtaget:
    6,841
    Point:
    113
    Jeg var lidt heldig hos Hilton.

    Jeg er tilbage i freelance-livet uden fast bolig, og med en uge uden arbejde måtte jeg se på mulighederne. Det endte med otte nætter i Izmir på point hos Hilton Garden Inn.

    Beliggenheden var ikke den bedste, men formålet var ikke de store oplevelser - i stedet skulle dagene bruges på hotelværelset og få ting lavet på computeren (bogføring, bookinger, udarbejdelse af tilbud og andre kedelige ting).

    Izmir blev valgt, da der var et hotel til 5.000 point pr. nat. Hver femte nat er gratis, så det blev 35.000 point for otte nætter. Ganske god pris! Jeg mener, at kontantprisen var på omkring 400 kroner pr. nat.

    Men opholdet er åbenbart blevet registreret forkert hos Hilton, så jeg har også fået point for opholdet. Jeg fik da også en regning under døren den sidste nat med nogle beløb, som jeg ikke har betalt. Formentlig det, som hotellet kræver ind hos Hilton for pointene.

    Så jeg har fået:
    - 3107 basispoint
    - 3107 point i diamantbonus
    - 3107 point i kampagnen '2019 Go More Get More - 2x Pts Beginning on Second Stay'
    - 2500 point i kampagnen 'Media Join Hilton Honors and Earn 7.500 Bonus Points'

    Den sidste giver ikke rigtig mening for mig, men det gav altså 2.500 point.

    Samlet set 11.821 point fik jeg, og dermed har jeg 'betalt' 23.179 point for otte nætter - under 3.000 point pr. nat.

    Jeg er godt tilfreds!

    (og nu krydser jeg så fingre for, at de ikke retter fejlen efter denne post)
     
    jtraveler, Ulrik, mathiasfe og 11 andre "Synes godt om" dette.
  20. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Oplevede det samme da jeg var i Istanbul og se Supercup finalen. Fik 3000 point for en enkelt nat jeg havde booket for 20.000 point.
     
    jtraveler, Nicki Lolk Sørensen og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side