Bonusbilletter giver somme tider nogle sjove ruter: Niecerne skulle fra Billund til Barcelona. Ruten blev Billund-København-Oslo-Barcelona med SAS Kæresten skulle fra Moskva til Ankara. Ruten blev: Moskva-Warszawa- Bukarest-Istanbul-Ankara med *A Jeg tror, jeg vil forsøge at finde nogle sjove rejse ruter, når jeg får tid.
Air Astana flyver FRU-ALA direkte. Man kan også ta en mashrutka (minibus) som tar 3-4 timer og koster 30-40 dkk. Det er andre gang jeg bruker poeng på sonen "Sentral- og Øst-Asia" og det fine med den er at den er så stor at man kan få noen ville ruter. For 3 år siden reiste jeg HKG-ICN-TPE-PVG-NRT-ICN-HKG med Asiana, Eva, ANA og Air India for 50.000 poeng i business class.
Brugte travelhacks. Startede med at booke one-way til Boston et par dage inden, og så var der i fredags pludselig pladser på returen. Kan se, at der stadivæk er one-way pladser til NYC, Chicago og Washington over påsken. Og så kan man håbe, at der snart åbner pladser på returen.
SAS Bonus Billet (120.000 point for 2 pax med SAS MC Prem, BC niveau) Antal: 2pax Strækning: AAL-CPH-BOS Kabineklasse: Business Class Tur: 5/4-2019 Retur: 18/4-2019 Har netop afbestilt igen, så måske er der mulighed for at fange en påsketur for en af jer Følte ikke for turen, så har i stedet for bestilt en tur til MRU for rede penge P.S Var der ikke en tråd til afbestilte bonusbilletter? Kan ikke lige finde den
Booket først på SAS.no, så endret jeg til open jaw på den engelsk-talende linjen og til slutt endret jeg til LH F på vanlig SAS-telefon. LH F på returen blev først ledig i dag, så lidt for sent for mig, dessværre, men har sete i andre etasje på 747-8i, så skal ikke græde for meget.
Er der nogen der har lykkedes med at booke på den SAS kampagne der startede i dag? Jeg kan finde siden med linket, men får ingen rabat frem, kun almindelig FlyPremium? Har prøvet med flere forskellige browsers....
I skal prøve jer lidt frem. Jeg fik det til at lykkes på en PC hvor jeg først søgte efter OSL og ARN. Derfra kom FlyPremium på og så kunne jeg søge efter USA/Asien. Det var lidt mærkeligt at den fejler der, men fik det til at virke på den måde. Se screen shot her: https://insideflyer.dk/sas-eurobonus-kampagne-spar-op-til-50-paa-bonusbilletterne/
Brugte 80.000 IHG point på Intercontinental Bali Resort (2 nætter). Omend hotellet var lidt slidt, så var det et lækkert sted der på mange punkter var et niveau over hvad Hilton kunne præstere. Det var så også et par niveauer over prismæssigt, og efter en lille uge med Balinesiske priser kunne vi ikke forsvare at spendere 400.000 IDR++ (~225DKK) p.p. for morgenmad med vores sult niveau i dette tidsrum, så den fik vi ikke prøvet. Til gengæld kunne man få rigtig fin mad til rimelige priser på stranden, lige ved siden af hotellet. Deres pool var fantastisk lækker, lidt lunere end Hilton's, og med god udsigt og mulighed for at svømme hen og sætte dig ved baren mens man stadig var i vandet.
M Måske tilbuddet ikke er frigivet til EBS og EBB endnu.. Jeg får også kun den sædvanlige FlyPremium rabat som EBS i hvert fald.
Jeg tror det er den rigtige forklaring. I december med samme kampagne priser fik EBD også besked først. Da der ikke på sas.dk er et link til kampagnen, tror jeg det lige nu er EBD pre sale, det vil give mening. Som jeg husker det startede kampagnen 2-3 dage senere for and EB sidste gang....
Hvis man har en biz award billet til Asien i den periode (biz for go sa mc prem.) er det så muligt at få ændret prisen til 48.000 pr. billet i stedet for 60.000 ?
Halli hallo for en dejlig dag med masser af solskin over Sjælland nu skal der brændes point af på billige bonusrejser (forhåbentligt) Sidder i ligesom jeg selv og får grå hår over den manglende mulighed for at benytte “Fly Premium” kombineret med kampagnen så fortvivl ej. Gå blot bestillingen igennem indtil i kommer til betalingsbilledet, så rettes pointene til Mindes ikke man har gjort det på den måde førhen men måske man har ændret i tingene uden at synliggøre dette ? Håber ovenstående kan hjælpe jer lidt på vej God dag folkens.
Jeg har endnu ikke fundet en rejse til billigere point. Har prøvet både norden asien og usa. Jeg får kun min premium rabat. Tænkte at det burde virke da de smed det på hjemmesiden men det kan være at det stadig ikke fælder for basic.
Det samme her. Det er som om Premium rabatten over ruler den igangværende kampagne : - cph-arn-lax retur kostede 48000 point uden premium. - Så i går kom jeg over premium grænsen igen på 200.000 og hvad sker så !!!! …. så svinger pointene mellem 58000 - 56000 - 54000. Prisen ændrer sig hele tiden og overskriften siger Premium, IKKE KAMPAGNEN. Ej hvor er man til grin.