Indløsningstråden!

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af jakobv84, 19/11/14.

  1. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Hvordan foregår den indre-kaukasiske transport? Æselkærre i selskab med lokale stammekrigere? o_O
     
    mathiasfe og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,803
    Point:
    113
    Bonusbilletter giver somme tider nogle sjove ruter:
    • Niecerne skulle fra Billund til Barcelona. Ruten blev Billund-København-Oslo-Barcelona med SAS
    • Kæresten skulle fra Moskva til Ankara. Ruten blev: Moskva-Warszawa- Bukarest-Istanbul-Ankara med *A
    Jeg tror, jeg vil forsøge at finde nogle sjove rejse ruter, når jeg får tid.
     
    jespersm, jtraveler, Thorkild og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. mathiasfe

    mathiasfe VIP medlem

    Beskeder:
    112
    "Synes godt om" modtaget:
    513
    Point:
    93
    Air Astana flyver FRU-ALA direkte. Man kan også ta en mashrutka (minibus) som tar 3-4 timer og koster 30-40 dkk.

    Det er andre gang jeg bruker poeng på sonen "Sentral- og Øst-Asia" og det fine med den er at den er så stor at man kan få noen ville ruter. For 3 år siden reiste jeg HKG-ICN-TPE-PVG-NRT-ICN-HKG med Asiana, Eva, ANA og Air India for 50.000 poeng i business class.
     
    jtraveler, Henry, DanielBahn og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Wolla

    Wolla Aktivt medlem

    Beskeder:
    64
    "Synes godt om" modtaget:
    138
    Point:
    33
    Brugte travelhacks. Startede med at booke one-way til Boston et par dage inden, og så var der i fredags pludselig pladser på returen.

    Kan se, at der stadivæk er one-way pladser til NYC, Chicago og Washington over påsken. Og så kan man håbe, at der snart åbner pladser på returen.
     
    PENSIONISTEN, DanielBahn, SophieHendriksen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Man burde have et system, hvor man kunne sætte sig på en venteliste ..
     
    Wolla og Henry "Synes godt om" dette.
  6. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    SAS Bonus Billet (120.000 point for 2 pax med SAS MC Prem, BC niveau)
    Antal: 2pax
    Strækning: AAL-CPH-BOS
    Kabineklasse: Business Class
    Tur: 5/4-2019
    Retur: 18/4-2019

    Har netop afbestilt igen, så måske er der mulighed for at fange en påsketur for en af jer :)
    Følte ikke for turen, så har i stedet for bestilt en tur til MRU for rede penge :eek::D

    P.S Var der ikke en tråd til afbestilte bonusbilletter? Kan ikke lige finde den :)
     
    Kristian, Henry og asf "Synes godt om dette"
  7. mathiasfe

    mathiasfe VIP medlem

    Beskeder:
    112
    "Synes godt om" modtaget:
    513
    Point:
    93
    Det endte opp med å bli Lufthansa First Class på PEK-FRA for til sammen 62500 poeng T/R:cool:.
    63252826-6480-495C-A05F-5E6AEE275E76.jpeg
     
    DanielBahn, jespersm, Jeblin og 6 andre "Synes godt om" dette.
  8. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,489
    Point:
    113
    Billigt!
    Hvordan fik du booket? (SAS Diamant telefon)?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. mathiasfe

    mathiasfe VIP medlem

    Beskeder:
    112
    "Synes godt om" modtaget:
    513
    Point:
    93
    Booket først på SAS.no, så endret jeg til open jaw på den engelsk-talende linjen og til slutt endret jeg til LH F på vanlig SAS-telefon.

    LH F på returen blev først ledig i dag, så lidt for sent for mig, dessværre, men har sete i andre etasje på 747-8i, så skal ikke græde for meget.
     
    SophieHendriksen, Henry, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Er der nogen der har lykkedes med at booke på den SAS kampagne der startede i dag? Jeg kan finde siden med linket, men får ingen rabat frem, kun almindelig FlyPremium? Har prøvet med flere forskellige browsers....
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  11. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Samme problem her og har også forsøgt diverse browers og apparater.
     
    Henry, MatthiasWagner og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    I skal prøve jer lidt frem. Jeg fik det til at lykkes på en PC hvor jeg først søgte efter OSL og ARN. Derfra kom FlyPremium på og så kunne jeg søge efter USA/Asien. Det var lidt mærkeligt at den fejler der, men fik det til at virke på den måde.

    Se screen shot her: https://insideflyer.dk/sas-eurobonus-kampagne-spar-op-til-50-paa-bonusbilletterne/
     
    PENSIONISTEN, Ulrik, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Brugte 80.000 IHG point på Intercontinental Bali Resort (2 nætter).
    Omend hotellet var lidt slidt, så var det et lækkert sted der på mange punkter var et niveau over hvad Hilton kunne præstere. Det var så også et par niveauer over prismæssigt, og efter en lille uge med Balinesiske priser kunne vi ikke forsvare at spendere 400.000 IDR++ (~225DKK) p.p. for morgenmad med vores sult niveau i dette tidsrum, så den fik vi ikke prøvet. Til gengæld kunne man få rigtig fin mad til rimelige priser på stranden, lige ved siden af hotellet.
    Deres pool var fantastisk lækker, lidt lunere end Hilton's, og med god udsigt og mulighed for at svømme hen og sætte dig ved baren mens man stadig var i vandet.
    IMG_20190621_153452.jpg IMG_20190621_155529.jpg IMG_20190621_155949.jpg IMG_20190621_155953.jpg IMG_20190621_160152.jpg IMG_20190621_160202.jpg IMG_20190621_160206.jpg IMG_20190621_174327.jpg IMG_20190621_183010.jpg IMG_20190621_184306.jpg
     
    PENSIONISTEN, Ulrik, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. MrJensen

    MrJensen Aktivt medlem

    Beskeder:
    71
    "Synes godt om" modtaget:
    173
    Point:
    33
    M
    Måske tilbuddet ikke er frigivet til EBS og EBB endnu.. Jeg får også kun den sædvanlige FlyPremium rabat som EBS i hvert fald.
     
    MatthiasWagner og Henry "Synes godt om" dette.
  15. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Har brugt 40.000 Avios + 571DKK for HKG-KUL t/r i Biz med MH.
     
    tbh, Kristian og Henry "Synes godt om dette"
  16. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Jeg tror det er den rigtige forklaring. I december med samme kampagne priser fik EBD også besked først. Da der ikke på sas.dk er et link til kampagnen, tror jeg det lige nu er EBD pre sale, det vil give mening. Som jeg husker det startede kampagnen 2-3 dage senere for and EB sidste gang....
     
    Henry og MrJensen "Synes godt om" dette.
  17. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Hvis man har en biz award billet til Asien i den periode (biz for go sa mc prem.) er det så muligt at få ændret prisen til 48.000 pr. billet i stedet for 60.000 ?
     
    PENSIONISTEN, MrJensen, mifira og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,822
    Point:
    93
    Halli hallo for en dejlig dag med masser af solskin over Sjælland ;) nu skal der brændes point af på billige bonusrejser (forhåbentligt) :D

    Sidder i ligesom jeg selv og får grå hår over den manglende mulighed for at benytte “Fly Premium” kombineret med kampagnen så fortvivl ej.

    Gå blot bestillingen igennem indtil i kommer til betalingsbilledet, så rettes pointene til ;)
    Mindes ikke man har gjort det på den måde førhen men måske man har ændret i tingene uden at synliggøre dette ? o_O

    Håber ovenstående kan hjælpe jer lidt på vej ;)

    God dag folkens.
     
    PENSIONISTEN, Henry, danielstrandby og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Thomas von Moos

    Thomas von Moos TVMO

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    341
    Point:
    63
    Jeg har endnu ikke fundet en rejse til billigere point. Har prøvet både norden asien og usa. Jeg får kun min premium rabat.
    Tænkte at det burde virke da de smed det på hjemmesiden men det kan være at det stadig ikke fælder for basic.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  20. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Det samme her. Det er som om Premium rabatten over ruler den igangværende kampagne :
    - cph-arn-lax retur kostede 48000 point uden premium.
    - Så i går kom jeg over premium grænsen igen på 200.000 og hvad sker så !!!! …. så svinger pointene mellem 58000 - 56000 - 54000. Prisen ændrer sig hele tiden og overskriften siger Premium, IKKE KAMPAGNEN. Ej hvor er man til grin.
     
    jtraveler og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side