Hold da op noget lort SAS!!!
Der ødelagde de godt nok mit humør. Forstår simpelthen ikke deres priotering. Er helt med på de skal sænke omkostningerne i så hårdt et pris miljø som jo gavner os kunder i form af billige billetter, fint fint.
MEN, det er deres EUROBONUS kunder som trækker læsset, som jeg forstår deres regnskab/trafik tal!?? Og så fjerner de noget af det mest værdsatte blandt frequent travellers - fast track & lounges frygtelig mange steder - WHAAAT?
Kunne man håbe på en artikel på dette skønne sted IF.dk/NO
@Henrik Olsen ??
Det klæder jo altid et uafhængigt travel site at vise begge sider af rejse livet, klappe af det gode og påpege det slemme IMHO.
Nå, endnu en grund til at drikke sig fuld og åndsvag til aftenens julefrokost
EDIT: Artikel på forsiden netop som jeg skrev dette - sejt, hurtigt og SÅDAN INSIDEFLYER!!!
Click to expand...