NEW 2017 SAS "Enhancements" for Lounges and Fasttrack..

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 16/12/16.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Nå, men hvad kan vi gøre, synes faktisk vi burde skrive en mail til SAS eller lave et opslag på deres Facebook eller måske endda give dem 1 stjerne på Trustpilot..(alle os der er berørte) om den luskede måde det er kommet ud på, os der bruger disse lounges og fasttracks... - hvad siger i, et er fint, at skrive om det her, men det ville jo være bedre, at gå direkte til dem og se om det her er endnu en "Enhancement"?
     
    Henry, clager, PENSIONISTEN og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Uanset om det er uundgåeligt eller ej, så burde de have høvl for at annoncere det med så kort varsel. Det var det samme de gjorde med sølvmedlemmers lounge adgang i ferieperiode og forkortelse deraf.
    Og de burde også have at vide at det er en væsentlig service forringelse der for dem til at minde endnu mere om andre LCC
     
    PENSIONISTEN og Ulrik "Synes godt om" dette.
  3. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    En ting er sikkert, der er RET forskellige opfattelser af oversættelsen af det engelske ord "Enhancement" :p:D:p:D
     
    PENSIONISTEN, Michael Wahl og Ulrik "Synes godt om dette"
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Men @klausbm har jo en pointe, han har købt en ydelse/billet hvor der indgår fastrrack og loungeadgang... det er bare væk, det er som sagt "lusket" og der er flere eksempler, sølvadgang, familypooling, "enhancements" af optjening af point, Sølvadgang.. som eksempler...
     
    Simon Hermansen, Henry, klausbm og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    AFGJORT! Jeg ville fluks SKRIVE til SAS (da de "aut. telefonsvarer" du får i røret ved at ringe der ind, kun kan læse op af en FAQ)
     
    Henry, klausbm og Michael Wahl "Synes godt om dette"
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Når nu vi er igang var der jo "Seasons Greetings" fra SAS sidste år... - hvor der blev "lovet" det nedenstående, fik vi ej heller...

    "Dear premium member,

    ..... - snik snak....

    The EuroBonus program now counts 4.2 million members, with only 800,000 left to reach our target of five million. We entered into 11 new partnerships in Scandinavia this year and next year, we will take significant steps to make the program even better for you. First of all, we will introduce an easy way to book award flights and ensure that you enjoy even more access to them. We will also make it easier for you to maintain your tier level. For example, you will be able to use your family members' Basic points towards your own tier level status and it will be easier to achieve "Lifetime Gold” status.

    ... - snik snak -....

    Thank you for your loyalty during the year and we look forward to welcoming you onboard in 2016!

    Season’s Greetings and Happy New Year!

    Best wishes,

    Eivind Roald Executive
    Vice President & Chief Commercial Officer, SAS Group"
     
    Henry og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  7. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    ﷐enhancement substantiv <-s>﷑﷐﷐Oversættelser

 | forbedring | - Vi har planlagt adskillige forbedringer af produktet
 | forstærkning | - Du har vist overdrevet forstærkningen af farverne i det billede
 | opgradering | -

    antonym

    Downgrade? skulle måske være den korrekte overskrift. Det må da være en sag for Forbrugerombudsmanden, det er decideret falsk markedsførings da det er alt andet end forbedringer
     
    Henry, PENSIONISTEN, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    SAS is ongoing strengthening our offer in the air as well as on ground, where we are investing in SAS Lounges and SAS Fast track at our main airports and our destinations with the largest number of travelers. SAS is investing in digital solutions, new upgraded cabins, new aircraft, high-speed WiFi on all aircraft and have recently launched news in food & beverage onboard. On ground, to be able to continue and invest, expand and improve SAS Lounges and Fast Track offer, SAS will end our collaboration with some of our contracted lounges operated by third-parties. The result will be a continued improvement of SAS own offer where it benefits most of our Plus/Business travelers, members and 29 million yearly passengers. To mention a few examples SAS will invest in new and bigger domestic lounges at Arlanda and Oslo Gardemoen as well as upgrading our international SAS Lounges in New York, Paris and Chicago.

    1) Hmmm. Hvad med café-lounges i AAL, AAR og BLL!?!
    2) Betyder det så at vi får danskvand på flaske tilbage i Guldstuen?? Og spandauere før kl. 7?!?

    Næppe...

    Nå.. har Diners helt frem til August 2017 - og måske et år mere hvis jeg bevarer Diamond. Ellers har jeg et gratis prioritypass med 2 besøg, men de får hurtigt ben af gå på med det nye tiltag! Ellers tager mit Priority Pass 150 kr. for yderligere besøg!

    :(
     
    Henry, PENSIONISTEN og Ulrik "Synes godt om dette"
  9. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Hold da op noget lort SAS!!! :mad:

    Der ødelagde de godt nok mit humør. Forstår simpelthen ikke deres priotering. Er helt med på de skal sænke omkostningerne i så hårdt et pris miljø som jo gavner os kunder i form af billige billetter, fint fint.
    MEN, det er deres EUROBONUS kunder som trækker læsset, som jeg forstår deres regnskab/trafik tal!?? Og så fjerner de noget af det mest værdsatte blandt frequent travellers - fast track & lounges frygtelig mange steder - WHAAAT?:eek::eek:
    Kunne man håbe på en artikel på dette skønne sted IF.dk/NO @Henrik Olsen ?? :)
    Det klæder jo altid et uafhængigt travel site at vise begge sider af rejse livet, klappe af det gode og påpege det slemme IMHO.
    Nå, endnu en grund til at drikke sig fuld og åndsvag til aftenens julefrokost:cool::D

    EDIT: Artikel på forsiden netop som jeg skrev dette - sejt, hurtigt og SÅDAN INSIDEFLYER!!!
     
    clager, Henry, Nicoschon og 4 andre "Synes godt om" dette.
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Dublin loungen er så sindsygt ringe jeg virkeligt ikke kan være oprevet over det... nu er der undskyldning for bare at gå ned og få en øl istedet...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    @Henrik Olsen

    Jeg skriver en artikel om det

    EDIT: Henrik kom mig i forekøbet :)
     
    Senest redigeret: 16/12/16
    Henrik Olsen, Henry, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  12. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Helt enig med Dublin loungen, det var bare et eksempel. Men når snakker Dublin er Fast Track virkelig en fordel da køerne i ved security i den gamle terminal slår dem i CPH.
     
    Henry, Kristian, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    MINUS fast track i GVA ... jammer jammer.
    ----------------------------------------------------------
    For at være på tværs vil jeg nok ofte vælge LX via ZRH den kommende sommer og så bare kalkulere med en overnatning.

    (Min ebd optjeningsperiode udløber 01.08.17, og om en måned har jeg allerede de berømte 90.000 basis point, so no swet).
     
    clager, Ulrik, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    He he - OK - håber den overnatning giver mere værdi en den manglende FT, ellers er det sgu dyrt købt ;);) (TRODS alt)
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  15. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Enig, men så kan @PENSIONISTEN nå 2 ture om søen, win-win...
     
    Peter F., Ulrik, Baadsgaard og 3 andre "Synes godt om" dette.
  16. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Ja, men det er for at være på tværs ... nu raser jeg jo indvendig ... sikkerhedscontrollen i GVA er en sauna for der er så lavt til loftet med masser af neon lys ... og hvad nu med mine SK billetter i marts, var det et falsk køb ...
     
    Ulrik, Henry og Kristian "Synes godt om dette"
  17. Perdan

    Perdan Skribent

    Beskeder:
    747
    "Synes godt om" modtaget:
    2,242
    Point:
    93
    Som jeg forstår det vanvittige forslag, så er der stadig adgang til Star Gold lounges med EBG i de store kundepunkter. I terminal 2 i LHR er der 4 af disse og kun en kontrakt lounge. Ved A-gates ligger der en LH lounge og ved at gå ca. 10 min til B-gates kan man vælge mellem SQ, UA og AC. Hvis man skal videre oversøisk, fra terminal 2, skal man alligevel den vej.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  18. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Korrekt der er fortsat adgang til ALLE *A lounges som EBG! Det er kun lufthavne uden *A lounges der for alvor er ramt og så den mistede fast track som ikke er et standard *A gode.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  19. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Må jeg anbefale at du fremover underskriver dig: /DSGK (Den Sure Gamle Kone) - vil gerne byde dig velkommen ved min side :D:D:D
     
    alexanderln, PENSIONISTEN, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Oh, en dejlig weekend kommentar. /DSGK og så ser jeg også realistisk på det.
     
    Peter F. og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side