NEW 2017 SAS "Enhancements" for Lounges and Fasttrack..

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 16/12/16.

  1. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det var sådan set ikke morsomt ment, men helt reelt. At betegne nogle destinationer som inferiøre er i min optik lidt i retning af at sige, at de der rejser til dem kan betragte sig selv som 2-klasses rejsende, der ikke hører til i klubben.

    Og til advarsel - her kommer endnu en af mine 'morsomheder': Det må være bedre, at SAS indfører forbedringer på nogle destinationer - også selv om det ikke er dem jeg rejser til - end at de slet ikke indfører forbedringer.

    Så i stedet for straks at kritisere SAS, fordi de ikke forbedrer lige netop der hvor det har betydning for mig-mig-mig - kan vi så ikke i stedet glæde os over, at de rent faktisk har øje for at forbedre deres produkter, når der er mulighed for det?
     
    asf, oermen, Erwin Lansing og 5 andre "Synes godt om" dette.
  2. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    Øhh, har du været i Guldstuen i CPH for nyligt? Den minder i mistænkelig grad om et motorvejscafeteria med kø til mad, toiletter og siddepladser.
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  3. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Jeg har lige fået den gode "du skal snart ud og flyve med os mail". Blev meget overrasket over den overstregede tekst, troede SAS havde afbrudt kontakten med alle contract lounges?? Gennem *A Lounge Finder, bekræftes oplysningerne i ATH og AMS (WAW er helt galt for alle carriers, LOT loungen er ikke engang indsat).

    Er dette ikke nyt? #Antienhancement?
     

    Attached Files:

    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,817
    Point:
    113
    Hvis du skal igennem Warszawa, så brug Elite Club Lounge. Den ligger i Schengen området.

    https://insideflyer.dk/anmeldelse-elite-club-lounge-warszawa/
     
    MatthiasWagner og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  5. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Jeg har da selvfølgelig læst din anmeldelse Henry ;) Vi var i Elite Club. Utrolig indelukket følelse, der dog trækkes væsentlig op af at de serverede rigtig Champagne. Det har jeg ellers kun oplevet i Polaris og i SQ´s lounge i Changi!
     
    Henrik Olsen, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,817
    Point:
    113
    Enig. loungen er ikke så stor - men der er også et lokale bagved. Det ændrer dog ikke på, at loungen ligger midt i lufthavnsbygningen - og der derfor ikke er vinduer.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side