Jeg tænker at SAS forsøger at fokusere Plus produktet til at være mere "Business" (ikke class, men business rejsende). Hvad vil du gerne have som business rejsende?
Fleksibilitet: Tjek
Hurtig ind og ud af flyet + oppe foran: Tjek
Hurtig igennem lufthavnen: Nu nærmer vi os dette alle steder
Lounge: Hovedsageligt på udrejsen. (Der er måske også størst value her? Når du skal hjem fra arbejde tager du vel så meget tid på arbejde som muligt > sidde i en lounge?)
Jeg tænker at Lounge er den dyre gode, som måske de rigtige business rejsende værdsætter mindst (correct me hvis I har andre tanker). Jeg rejser næsten altid Plus, da jeg synes value uden *G er voldsom god med lounge, men jeg er nok også det man vil kalde en "persky platinum", jeg udnytter de goder jeg kan få
Jeg tænker egentlig at det er godt tænkt at målrette Plus produktet business rejsende (ud fra et "cost" perspektiv for SAS). Som en sidenote passer dette også fint ind i deres alkohol begrænsning på Plus, hvis de vil fokusere mere på business rejsende, de rammes vel ikke rigtig af begrænsningen (hvor jeg da, indrømmet, godt kan nå en G&T i timen på en lang flyvning
)
Click to expand...