revolut.com

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Søren G, 5/7/17.

  1. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Hvis der er nogen der ikke et kommet med på bølgen, så er det min tur til at få et metal kort, hvis jeg får 5 referrals inden weekenden er omme:
    -link fjernet-
    Jeg overfører gerne de ~20 kr det koster at få sendt kortet, hvis nogen signer op via det link :p
     
    Senest redigeret: 8/4/19
    THammer og Henry "Synes godt om" dette.
  2. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Husk de også skal overfører 100 kr. til deres Revolut konto, foruden at bestille kortet for at de tæller.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Yes korrekt, man skal også verificere sig selv med pas. Resten af de 100kr der ikke bruges på forsendelse af kortet kan dog bruges, eller worst case overføres til en venlig sjæl der kan mobile pay'e det tilbage, hvis man virkelig ikke vil bruge kortet :)
    Jeg har 3-4 der gerne vil, så tænkte bare det var chancen værd at se om jeg kunne finde de(n) sidste herinde!
     
    THammer og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jeg forsøgte mig også med kampagnen, men deres link virkede dårligt, så jeg droppede de igen. Havde to som tilmeldte sig uden at det blev registreret.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Havde 2 som talte i sidste forsøg og 2 hvor den ikke sendte SMSer... Så gav jeg op der men tænkte jeg ville prøve igen.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Det lykkedes mig at nå de 5, og på fredag skulle jeg så blive ejer af et metal kort :) Glæder mig til at prøve det, men forventer ikke at det er noget jeg har glæde af længere end de 12 måneder...
    Der var 2 personer der ikke fik SMS'er med download link efter at have brugt mit referral link, men da de downloadede app'en via google play talte de alligevel med :)
     
    henrikbjorn, SophieHendriksen, asf og 4 andre "Synes godt om" dette.
  7. Epedemic

    Epedemic Aktivt medlem

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    156
    Point:
    33
    Jeg har også fået et kampagnelink til gratis metal kort via 5 referrals. Ligesom ovenstående betaler jeg gerne de 20kr for forsendelsen via mobilepay (eller revolut naturligvis :) ) Desværre har jeg ikke været aktiv nok på forummet til at poste links, men det kan fås via privatbesked hvis der er nogen der er interesserede :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Epedemic og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Epedemic

    Epedemic Aktivt medlem

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    156
    Point:
    33
    Faktisk er det cash i lommen for jer, da jeg har fået 2 signups og kan se man også får gratis normal shipping af kortet. ;)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Mathias

    Mathias Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    93
    Point:
    18
    Har nu også fået tilbuddet, de vil ikke acceptere Færørske numre, så kan ikke få samlet de 5 personer umiddelbart, så hvis nogen har lyst er i mere end velkomne til at tilmelde jer med mit link :)
    https://revolut.com/r/mathiaumh
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Skulle man overveje at lave en tråd til referal links, da det ikke har været denne tråds formål :)
     
    Christianbp17, danielstrandby og Henry "Synes godt om dette"
  12. henrikbjorn

    henrikbjorn Aktivt medlem

    Beskeder:
    120
    "Synes godt om" modtaget:
    229
    Point:
    43
    Nyheder fra RevRally som Revolut afholdte i London igår aftes:

    • Apple Pay kommer til Revolut. Start Juni UK. Slut Juni flere lande hvor DK er inkluderet.
    • Google Pay er lanceret. Virker med MasterCard også for DK. Dog er Google Pay ikke tilgængeligt direkte fra DK android.
    • Group Vaults. Spar op sammen med en ven. Bliver muligt at overføre penge direkte fra en Group Vault til en bank.
    • Charity Vaults. En Vault der er tillknyttet fx. Røde Kors.
    • Locked Vaults. Enten med "grace period" for at udtrække penge. Eller ikke muligt at bruge penge før en dato eller mål er opnået.
    • Airport Lounge. Der er nyheder inden for 2 uger. Hvad de var, fortalte de ikke noget om.
    • De arbejder på "rigtige" debit kort. Altså at fjerne prepaid delen.
    • Trading platform. Den er forsinket uden nogen egenligt deadline. De begynder interne test med rigtige penge denne uge. "Comission free" kommer an på om du er std, premium eller metal bruger. Metal er 100% comission free (som jeg forstod det).
    • Første international launch indenfor en måneds tid. Tror personligt det bliver Australien da de er igang med beta test og har givet kunder adgang og udstedt kort.
    Hvis nogen mangler et kort og gratis fragt, så er det altid muligt at bruge mit Ambassadør link :) Bare smid en PM.
     

    Attached Files:

    AMJ, Christianbp17 og Henry "Synes godt om dette"
  13. henrikbjorn

    henrikbjorn Aktivt medlem

    Beskeder:
    120
    "Synes godt om" modtaget:
    229
    Point:
    43
    Så har Revolut lanceret Apple Pay in England og Frankrig.

    Hvis man endnu ikke bruger Revolut men gerne vil være klar til Apple Pay kommer til Danmark i løbet af Juni kan man via henrik.bjrnskov.dk/revolut få et gratis kort med GRATIS fragt. :)

    (Google Pay er også officielt lanceret i alle lande vidst nok)

    (edit: Smuthullet er blevet lukket)
     

    Attached Files:

    Senest redigeret: 29/5/19
    Henry, AMJ og PeterA "Synes godt om dette"
  14. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Nice, har fået lagt mit kort ind. Det var tilsyneladende også et af dem udstedt i UK.
     
    AMJ, Henry og henrikbjorn "Synes godt om dette"
  15. mathiasfe

    mathiasfe VIP medlem

    Beskeder:
    112
    "Synes godt om" modtaget:
    513
    Point:
    93
    Fikk også lagt til mit kort, som kun er et år gammelt.
     
    Henry og henrikbjorn "Synes godt om" dette.
  16. henrikbjorn

    henrikbjorn Aktivt medlem

    Beskeder:
    120
    "Synes godt om" modtaget:
    229
    Point:
    43
    Fedt.

    De startede først med lokale kort i August 2018, så det passer meget fint. De virtuelle kort blev lokale senere på året. Så chancen for virtuelle kort virker er større.
     
    Henry og mathiasfe "Synes godt om" dette.
  17. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    hvis du skal til at bestille et Revolut kort må du meget gerne benytte mit link så jeg kan komme med på metalbølgen - god weekend og på forhånd mange tak.
    https://revolut.com/r/andermpspf
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Har for første gang oplevet at den kurs som Revolut opkræver er relativt meget ved siden af det som man søger sig frem til på google.

    Jeg har gjort køb afregnet i MUR, hvilket ifølge google skulle give 536-538 MUR for 100 DKK.
    Revolut giver dog til min store undren kun 510 MUR for 100DKK.

    Jeg har kontakt dem via chat, og de har oprettet en sag på det. Jeg vil dog blot lige skrive det her som en slags "advarsel" til folk om at man skal holde øjnene åbne, da det bliver til en del, hvis man skal betale hotel osv.

    Jeg skal nok skrive her i tråden når der kommer en update fra Revolut.
     
    Henry, Daniel K og AMJ "Synes godt om dette"
  19. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Det skal nok sammenholdes mere med hvad dine andre kredit kort giver af kurstillæg. Jeg har testet Norwegian mod standard visa og der er Norwegian kursen lidt dårligere, men modsat tager de ikke gebyr for kontant hævninger.
    Jeg
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Nå.. Lige for at komme med en update på min sag med Revolut, så kom der ikke noget synderligt resultat ud af det.

    Jeg chattede en del frem og tilbage med dem, det var meget automatiserede standardsvar, hvor personen skrev at han/hun lige skulle gennemgå sagen, og de så ville vende retur. Når de så vendte retur skrev de at deres arbejdsdag var ovre, men de ville videregive det til en kollega, også kørte det ligesom i ring og jeg chattede nok med ca. 10-12 personer og pludselig refunderede de så 3,12DKK uden nærmere forklaring.

    Jeg prøvede dog at forklare at det var fint, men at kursen i app'en stadigvæk var forkert, så fremtidige køb jo også ville være forkerte. Det forstod de slet ikke, og blev ved med at skrive jeg jo havde fået 3.12DKK retur.

    Jeg må nok sige at jeg er ret skuffet over den service de leverede, og endnu mere skuffede over at deres kurser ikke er rettet, da de jo netop slår sig op på at tilbyde vekselkurser uden mark up, og de så faktisk tager over 2% i mark up.

    Det endte så med at hotelregningen blev afregnet i Euro, så derfor var problemet ikke så stort for mig. Jeg vil dog blot lige give en heads up til andre der skulle finde på at rejse til Mauritius, og steder med andre små valutaer, hvor Revolut beviseligt snyder på vægten.
     
    Henry og MortenS "Synes godt om" dette.

Del denne side