revolut.com

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Søren G, 5/7/17.

  1. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Mener jeg læste jeg havde brugt 0/21 invites..
     
    MortenS og Henry "Synes godt om" dette.
  2. NicklasAnthony

    NicklasAnthony Aktivt medlem

    Beskeder:
    59
    "Synes godt om" modtaget:
    130
    Point:
    33
    Hej alle og tak for svar :)
    Turen går til Rom i første omgang, men regner med at tage et smut forbi netop Thailand her hen over sommeren også. Så det kan helt klart bruges. Så forstår jeg det korrekt at jeg skal veksle mine penge til baht i hverdagene for at få den mindste gebyrpris?
    Og hvad hvis jeg feks tager til Malaysia istedet, vil jeg blive krævet samme gebyr eller er det kun thailand som er sådan? :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Ikke for at være fræk, men alt relevant info står på Revoluts hjemmeside.
    Tror de færreste her ved specifikt hvilke mindre valutaer der tages gebyr for, så vi skal også på deres hjemmeside for at se svaret (Der er endda et direkte link en 5-10 svar oppe...)
     
    Nj4220, PeterA, MortenS og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Endnu en giv 100 kr, få 100 kr kampagne:
    https://revolut.com/referral/troels76p!G10D21

    Jeg ville have brugt mit gratis lounge besøg i lørdags, som indehaver af et metalkort, Desværre var loungen i MAN fuld så de tog ikke imod lounge key på det tidspunkt... Terminalen var også proppet, så det havde ellers været rart.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Kan ikke prale af metal, men til dem der har konto i forskellige land er det en god måde at flytte penge gebyrfrit.

    Loader fra mit danske visa til revolut og så bankoverførsel til min norske konto.

    Penge overført på under 24 timer og uden gebyr.

    Kan tilmed også trylle en 100 kr kode frem der virker de næste 21 dage. :D
    https://revolut.com/referral/fredera1s!G10D21
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. pmv

    pmv Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    27
    Point:
    13
    Har brugt Revolut i halvandet år cirka, og har rigtig gode erfaringer med dem. Langt billigere end de danske banker.
     
    Christianbp17, MortenS og Henry "Synes godt om dette"
  7. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Hvad koster det anskaffe et Revolut kort?`Jeg forstår det, som at der er nogle fragtomkostninger m.m., der skal betales.

    Er der evt. andre referral kampagner i gang pt.?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Det kræver at du indsætter 100 kr, og afhængig af referral kan du få gratis levering, men hvis du kan få 100kr er det nok at foretrække. Nogle gange kan du endda få begge dele. Hvis du er lidt tålmodig er jeg sikker på der kommer kampagner igen.
    Ellers mener jeg levering koster ca. 40kr
     
    obs og Henry "Synes godt om" dette.
  9. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Indtil i går kunne du have fået gratis fragt OG 100 kr. for at signe op gennem mit (og sikkert andres) referal link. Pt. kan du få gratis fragt gennem mit referal link, men hvis du ikke står og skal bruge kortet nu og her ville jeg personligt vente på at kunne få $$ for at få kortet.
     
    obs og Henry "Synes godt om" dette.
  10. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Så kan du få 100 kr hvis du signer up via
    https://revolut.com/referral/troels76p!a13221 (jeg får også 100 kr).
    Det kræver at du:
    • tilmelder dig via linket,
    • verificerer dig og indbetaler 100 kr,
    • bestiller et fysisk kort
    • bruger kortet én gang.
    Jeg tror du får kortet gratis via linket.

    Fuld tekst:

     
    obs og Henry "Synes godt om" dette.
  11. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Jeg læser i hvert fald nederste afsnit, som at man får kortet gratis og det må vel indebære, at der også er fri fragt...

    Tak :)
     
    Henry og tbh "Synes godt om" dette.
  12. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Så gik der 100 kr ind på kontoen i referral bonus - tak for det!

    8 dage igen hvis andre skulle være interesseret i 100 kr og et revolut kort :)
     
    obs og Henry "Synes godt om" dette.
  13. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Det ser ud til at være en evigt tilbagevendende kampagne... Igen 100 kr & gratis kort de næste 7 dage, hvis nogen skulle være interesseret:
    https://revolut.com/referral/troels76p!a1327

    Jeg er oppe på 350 kr i cash back fra metal kortet, og de 100 kr i referral bonus, så noget får jeg ud af revolut. Men det er nok ikke helt nok til at forsvare at beholde metal kortet når mit gratis år udløber.
     
    asf og Henry "Synes godt om" dette.
  14. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Et meget personligt spørgsmål: Hvad gør du så, når gratis perioden udløber? Tager du et plastik kort, lukker du din konto eller????

    To ekstra spørgsmål:
    1. Hvor sikkert er Revolut. Så vidt jeg forstår, skal man indbetale på kortet, før du kan hæve på det - og så skal man jo være sikker på, at det indbetalte beløb ikke bare forsvinder.
    2. Har du et par økonomital: Hvor meget skal jeg handle på kortet, før det er pengene værd (hvad koster det - og hvad får jeg ud af det)?
     
  15. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Når perioden udløber fortsætter jeg nok med deres 'almindelige' kort. Der er stadig en del at hente på det sparede væksle gebyr (se 2)

    Gode spørgsmål... Lidt kludrede hurtige svar:
    1. Det burde være sikkert, eftersom de penge du indsætter er på konti hos Lloyds, og du som kunde vil få penge før alle andre kreditorer, hvis revolut skulle gå konkurs. Der er nok undtagelser, med deres crypto valuta f.eks. Du er (endnu) ikke dækket af den europæiske bank garanti, men de har længe sagt at det skulle være på vej. Jeg er rimelig tryk ved det, men eftersom jeg mest indbetaler med mit EB mastercard + lidt med andre kort når behovet opstår, så er mit indestående oftest begrænset. Da de heller ikke give renter og det ikke giver mening har jeg personligt aldrig haft 6 cifret beløb stående eller været så tæt på.
    2. Du skal indbetale 100kr som en del af opretelsen, ellers kan det være gratis at komme i gang. Med EB mastercard er min oplevelse at valutakursen er 2.7% over hvad jeg får hos revolut (når jeg bruger kortet, eller væksler, inden for valutamarkedets åbningstid). Du får så eurobonuspoint der afhængig af din værdiansættelse nok giver dig 1-2% rabat på de 2.7%. Nogle vil mene at du også får point ved brug af revolut, men med antagelse om at du opnår kontantloft (15.500/md) hos SEB uden optakning hos Revolut, må worst case være at du ved "rigtigt" brug sparer 0.7% i valutavæksling. Der er så begrænsinger på det gratis kort med væksling på max 40.000 DKK/md, uden gebyr, m.v.. Derudover er der lidt at spare på kontant hævning (gratis op til 200€/md, derefter 2%).
    Med min værdiansættelse sparer jeg godt 1.2% på valuta gebyret i forhold til SEB, jeg har skulle lave nogle euro bank overførsler, modtaget USD & EUR, hævet en del gange... Det er jo meget individuelt om man gider have et ekstra kort for den besparrelse, men det løber da op efterhånden. Og bemærk, det er kun et ekstra kort, da det er prepaid. Det ville være for besværligt for mig til f.eks. billeje.

    Edit: glemte at sige jeg kun har taget højde for brug i fremmed valuta, da jeg ikke bruger revolut kortet i Danmark.
     
    Thorbjoern, Erwin Lansing, asf og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Takker for svar
     
  17. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Har ca. Samme værdiansættelse som tbh, plus de første 200 $/€/£ (i en rullende 30 dages periode) man hæver i ATMs er uden gebyr, og 0,5% derefter.
    - 600 hvis man har metal.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Det står sikkert på en af de 10 første sider, men går optankning af Revolut ind under 15500 grænsen på SAS MC??
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Det gør det.
     
    MatthiasWagner og Henry "Synes godt om" dette.
  20. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Helvete.... Nå, så må jeg jo prøve et andet kort. Er der nogen der kender til lignende kort der modtager MC indbetaling, som ikke tæller med i 15,5 grænsen?
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side