Lufthansa inviterer erhvervskunder til on-line dialog

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Lufthansa har altid haft en god kontakt til virksomhedernes rejseansvarlige. Nu følger flyselskabet op med at invitere til et on-line dialog møde.

Vi har derfor kendskab til at flere kunder lige har modtaget denne invitation fra Lufthansa:

Kære kunde.

I denne mærkværdige tid, hvor intet er, som det plejer, vil vi benytte lejligheden til at invitere til en kort online dialog via Teams. Her vil vi fortælle lidt om, hvordan Lufthansa Group p.t. håndterer det at være rejsende i dag samt give jer en kort opdatering på jeres muligheder for brugen af BenefitPoints.

Vi har planlagt ca. 15 minutters opdatering fra vores side, og håber derefter, I har lyst til at indgå i en aktiv dialog og stille de spørgsmål, I måtte have.

Som det fremgår af invitationen, vil Lufthansa også informere om selskabets loyalitetsprogram til virksomheder. Især hvordan man kan bruge de optjente point (de såkaldte BenefitPoints). Dette kan også være nyttig viden.

Mødet holdes 1. december kl. 13.00 – 13.45.

Hvis du gerne vil deltage i mødet, skal du tilmelde dig på denne side. Du skal tilmelde dig senest 24. november.

Når Lufthansa tidligere har inviteret til fysiske møder i Jylland og København, er disse hurtigt blevet fuldtegnet. Det sker formentlig ikke med et on-line arrangement. Men alligevel vil jeg opfordre til, at du hurtigt tilmelder dig. Specielt, hvis du er rejseansvarlig i din virksomhed.



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *