Mød Botlr – fremtidens hotelservice

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Hvordan kunne fremtidens roomservice se ud? Botlr er et godt eksempel herfor.

Der er her tale om verdens første robot der servicerer hotelgæster på denne måde og et koncept som indtil videre har været en positiv oplevelse for hotelkæden. Botlr er en koncept robot som servicerer Aloft Hotels gæster med diverse små bestillinger fra hotellets reception. Aloft oplever, at det frigiver en del tid hos deres medarbejdere og gør dem indirekte i stand til at yde en bedre service i receptionen over ankomne gæster.

Jeg er personligt super nysgerrig efter at høre fra “rigtige” brugere om servicen Botlr leverer, ja endda prøve det selv om muligt. Jeg benytter normalt ikke roomservice, jeg er højest ham der ringer efter et strygebræt til værelset hvis det ikke er tilgængeligt, og det er formodentligt ikke en service Botlr initielt vil kunne tilbyde gæster. Men stadigvæk er det et skridt i en retning.

I den første video nedenfor kan du høre producenten afvise at 9-årig gæster kan vælte robotten, men hvor meget skal der til for at vælte robotten? Og hvad synes du om tanken, at servicen på hotellet bliver digitaliseret? Smid en kommentar nedenfor eller i vores forum her.

[ot-video type=”youtube” url=”https://www.youtube.com/watch?v=WIK-_VDPbps”]

[ot-video type=”youtube” url=”https://www.youtube.com/watch?v=hIpZ8SRK1xo”]

 



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *