Tag Mofibo med på sommerferien & optjen samtidig 1.322 SAS EuroBonus point

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Der er lige nu en mulighed på at få gratis (lyd)bøger med på ferien, samt flere SAS EuroBonus point end normalt. Alt hvad du skal gøre er at oprette et abonnement med Mofibo igennem SAS shopping portalen.

Vil du gerne kunne bruge Mofibo gratis i 14 dage og tage (lyd)bøger med på din sommerferie, samt få nogle ekstra SAS EuroBonus point?

Så er dette tilbud fra Mofibo lige noget for dig. Mofibo appen giver dig adgang til tusindvis af bøger. Gå på opdagelse i et kæmpe udvalg af titler indenfor alle genrer. Læs eller lyt ubegrænset på din smartphone og tablet, hvor i verden det passer dig. Prøv de første 14 dage gratis og optjen stadig dine SAS EuroBonus point. Du har derfor intet at tabe – det er helt gratis.

Det er muligt lige nu med en kampagne SAS og Mofibo har startet. Du kan optjene 1.322 EuroBonus point ved at tilmelde dig Mofibo. De første 14 dage er gratis og efterfølgende koster det dig 129,- kroner om måneden at læse bøger eller lytte til lydbøger på Mofibo.

Du modtager stadig point, selvom du afmelder dit abonnement inden for din gratis prøveperiode

SAS og Mofibo giver nu gratis 1.332 EuroBonus point for at prøve Mofibo i 14 dage.

Det du skal gøre er følgende:

  • Gå ind på SAS shopping portalen her
  • Du vil blive viderestillet til Mofibo’s hjemmeside, hvor du vælger “Prøv gratis i 14 dage” øverst til højre
  • Opret dig med en mail adresse og password (du må ikke have brugt den mailadresse før)
  • Indtast navn og telefonnummer
  • Indtast kreditkortoplysninger (der vil ikke blive trukket noget de første 14 dage og du kan afmelde dig et par dage før og dermed få det gratis)

Læs mere og tilmeld dig på dette link – det er vigtigt at bruge netop dette link for at sikre at du får de gratis SAS EuroBonus point.

Kom godt i gang med at bruge Mofibo i de 14 dage som er gratis.

Betingelserne

Betingelserne er følgende:

  • Kan kun benyttes en gang og gælder nye kunder
  • Du optjener ikke EuroBonus Extrapoint på fragt eller andre håndteringsudgifter.
  • De vilkår som oplyses for EuroBonus Onlineshoppingportalen, samt butikkens vilkår gælder for alle køb.
  • Bemærk venligst at SAS EuroBonus Onlineshoppingportalen ikke understøtter Opera, og du derfor ikke vil være i stand til at optjene point når du benytter denne browser.
  • For at få EuroBonus Extrapoint skal du være logget ind via Onlineshoppingportalen. Du får ikke point for køb, som du foretager direkte på en butiks webshop. Du skal anvende Onlineshoppingportalens links når du går til en butiks webshop og du skal gennemføre transaktionen i samme session.
  • Benytter du andre voucher- eller rabatkoder, frafalder muligheden for optjening af EuroBonus Extrapoint.
  • Dine køb spores, og dine point sættes ind på din konto automatisk efter ca. 8 uger.

OBS: Alle spørgsmål angående tildelingen af EuroBonus-point skal rettes til Earn Shoppens kundeservice.



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Kommentarer

  1. Henrik Olsen Henrik Olsen siger

    Henrik OlsenDer er lige nu en mulighed på at få gratis (lyd)bøger med på ferien, samt flere SAS EuroBonus point end normalt. Alt hvad du skal gøre er at oprette et abonnement med Mofibo igennem SAS shopping portalen. Vil du gerne kunne bruge Mofibo gratis i 14 dage og tage (lyd)bøger med på din sommerferie, samt… Læs mere
    Read the whole post here.

    Så er Mofibo tilbage med en sommerkampagne. Denne gang med flere gratis EuroBonus point. Nu er der 1332 EB point at komme efter.

    Så dem der ikke hoppede på den sidste gang, så er det nu og få gratis læsestof og lydbøger i ferien.

    Til I andre, så må familie og venner hoppe på 🙂

    Kæresten min skal i hvert fald på, samt min mor og far. Så bare en skam at SAS EB Family Accounts ikke er kommet endnu – for så kunne det hurtigt blive godt med 7×1332 EB point 🙂

  2. Henrik Olsen Henrik Olsen siger

    MortenSSå er jeg oprettet. Til dem der tidligere har oprettet sig, kan jeg oplyse at man ikke kan bruge samme e-mail adresse som tidligere.

    Husk at betingelserne siger at det kun er for nye kunder. Så det er ikke sikkert det virker ved at du bruger samme EB nummer.

  3. Henrik Olsen Henrik Olsen siger

    KimsDet er vigtigt at man vitterlig "tager mofibo med på ferie". Altså opretter det hjemmefra. Jeg har forsøgt at oprette mig fra Orlando, men får at vide at mofibo ikke er understøttet i mit land. Så det bliver ikke på denne tur jeg skal læse.

    Godt tip!

  4. isolCBflyer isolCBflyer siger

    Til den slags bruger jeg en VPN som er gratis: Tunnelbear:
    https://www.tunnelbear.com

    Der får man 500MB gratis pr. måned, og en ekstra 1GB hvis man twitter om dem.

    Der er forskellige servere man kan connecte til, deriblandt en dansk så det virker som om man er i dk. Hastigheden er ok.

    Fungerer også til iOS og Android.

  5. Kristian Kristian siger

    isolCBflyerTil den slags bruger jeg en VPN som er gratis: Tunnelbear:
    https://www.tunnelbear.com

    Der får man 500MB gratis pr. måned, og en ekstra 1GB hvis man twitter om dem.

    Der er forskellige servere man kan connecte til, deriblandt en dansk så det virker som om man er i dk. Hastigheden er ok.

    Fungerer også til iOS og Android.

    Super, tak for tippet!

  6. isolCBflyer isolCBflyer siger

    tbhHvor mange GB giver det at poste på inside flyer on dem??

    Ha ha, ja det burde give en røvfuld, men nada;).

  7. PeterA PeterA siger

    Hvor lang tid er der gået før I har fået jeres point?

    Tænker det er bedst først at afmelde, når man har fået sine point – så det skal helst ske inden 14 dage!

  8. Claus Gerstenfeldt Claus Gerstenfeldt siger

    PeterAHvor lang tid er der gået før I har fået jeres point?

    Tænker det er bedst først at afmelde, når man har fået sine point – så det skal helst ske inden 14 dage!

    To timer efter tilmelding til Mofibo igår eftermiddags kom mail fra +deal at pointene nu var sat ind på kontoen hvilket jeg kunne se med det samme på SK appen.

  9. Annika Fredenstrand siger

    Spændende. Jeg prøver også.
    Det værste der kan ske, er vel at man kommer til at bruge ugerne i hængekøjen til at læse noget fornuftigt
    😉

  10. Kasper Kasper siger

    Har i også hentet app og logget ind på den? Ved ikke om det betyder noget, men det står i beskrivelsen som et af punkterne. Fik point 1 time efter, og 4 på anden mail. Ups… 😉

  11. Henrik Olsen Henrik Olsen siger

    Erwin LansingHeller ikke her, og heller ikke fra sidste kampagne 🙁

    Så kontakt PlusDeal kundeservice. De kan hjælpe med at tracke det.

  12. Annika Fredenstrand siger

    Hvilken browser har I brugt, der har modtaget point efter en time?
    Jeg bruger Firefox, og der er ikke tikket “automatiske” point ind. Men jeg synes nu også, beskrivelsen af at man skal være i samme session osv. er svær at forstå. Der kommer ligesom aldrig en kobling til Eurobonus inde på Mofibosiden – eller på Eurobonussiden en bekræftelse på at købet er gennemført og nu kan du logge ud.

  13. Henrik Olsen Henrik Olsen siger

    klaustroFlyer86fik ingen fra sidste gang, og heller ingen fra den seneste endnu, da jeg rykkede på dem fra sidste gang hos mofibo kundeservice var svaret "Du skal henvende dig hos InsideFlyer, det er dem som der udbetaler points" ØØØHHH – NEJ !?

    Jeg har skrevet en besked til Mofibo om at de lige skal kontrollere hvad de svarer og at InsideFlyer blot fortæller om muligheden, men at deres samarbejde med SAS nok er det rette sted 🙂

  14. Henrik Olsen Henrik Olsen siger

    klaustroFlyer86
    fik ingen fra sidste gang, og heller ingen fra den seneste endnu, da jeg rykkede på dem fra sidste gang hos mofibo kundeservice var svaret "Du skal henvende dig hos InsideFlyer, det er dem som der udbetaler points" ØØØHHH – NEJ !?​Glemte det lige – det er ikke Mofibo I skal snakke med, men SAS PlusDeal kundeservice – det er dem som har styr på jeres point.

  15. Henrik Olsen Henrik Olsen siger

    klaustroFlyer86fik ingen fra sidste gang, og heller ingen fra den seneste endnu, da jeg rykkede på dem fra sidste gang hos mofibo kundeservice var svaret "Du skal henvende dig hos InsideFlyer, det er dem som der udbetaler points" ØØØHHH – NEJ !?

    Glemte det lige – det er ikke Mofibo I skal snakke med, men SAS PlusDeal kundeservice – det er dem som har styr på jeres point.

  16. Henrik Olsen Henrik Olsen siger

    JeblinJeg har stadig ikke fået mine point, og supportmailen et blevet helt tavs 🙁

    Har du skrevet til Plus Deal kundeservice – det er dem som håndtere det.

    • Annika Fredenstrand siger

      Jeg har ikke haft skrevet til Kundeservice, men modtog mine point tidligere på ugen. Dvs. en tre ugers ekspeditionstid.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *