Norwegian Reward vinder international pris for bedste fordelsprogram

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Norwegian fordelsprogram, Norwegian Reward, er kåret som flybranchens bedste i Europa og Afrika ved den prestigefyldte prisuddeling Freddie Awards.

Fordelsprogrammet gik også med sejren i kategorierne Bedste Kundeservice og Bedste Marketingskampagne. Freddie Award er blandt rejsebranchens internationalt mest anerkendte prisuddelinger.

Et tydeligt fornøjet Norwegian Reward-team modtog priserne for bedste loyalitetsprogram, bedste kundeservice og bedste marketingkampagne. Fra venstre: Hollie Rebollo Morten, May Haukedahl Wilson og Christer Buen. Foto: Norwegian / PR

Norwegian stak af med Freddie Awards i kategorierne “Årets Fordelsprogram”, “Bedste Kundeservice” og “Bedste Marketingskampagne” for Europa og Afrika. Norwegian var nomineret i seks kategorier. Freddie Awards er den største internationale prisuddeling for fordelsprogrammer i rejsebranchen, og ceremonien afholdtes i Washington D.C. i USA.

Det er skønt at vinde priser ved Freddie Awards. Priserne uddeles på baggrund af kundestemmer, så det er virkelig en anerkendelse af vores loyalitetsprogram. Vi arbejder hele tiden for at tilbyde vores medlemmer største mulig værdi i loyalitetsprogrammet og sætter stor pris på, at denne udmærkelse kommer samtidig, som vi i disse dage lancerer vores fornyede Reward-program.

May Haukedahl Wilson, direktør for Norwegian Reward.

Nye fordele og større fleksibilitet for Norwegian-kunder

Nu fornyes Norwegian Reward med samme formål som altid – at give Norwegians passagerer en billigere og endnu nemmere rejse. Optjening af CashPoints og fordele udgør fortsat kernen i programmet. Jo oftere, man som medlem vælger at flyve med Norwegian, desto flere fordele får man. De, der flyver særligt ofte, vil i fremtiden få endnu flere fordele af vælge imellem.

Vores medlemmer har sagt, at de fordele, de selv kan vælge imellem, er blandt de vigtigste goder i Reward-programmet. Udover større fleksibilitet ved valg af fordele, kan medlemmer nu også vælge at få gratis håndbagage med som en fordel.

May Haukedahl Wilson, direktør for Norwegian Reward.

Norwegian Reward har vundet “Årets Program” til Freddie Awards, der er hovedprisen i Europa og Afrika-kategorien, fire gange tidligere. I 2020 vandt Reward i kategorien “Bedste Kampagne” for adventskalenderen, samt “Bedste Kundeservice” og “Bedste Loyalitetskreditkort”. Gennem årene har Reward også vundet flere andre priser.

Læs mere om Norwegians priser her.

Foto: Norwegian / PR



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *