Norwegian Reward vinder tager to Freddies – måske årets vigtigste!

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Norwegians loyalitesprogram, Norwegian Reward, har vundet to internationale priser ved det netop overstående Freddie Awards.

De to priser er ”Flybranchens bedste loyalitetsprogram i Europa/Afrika” og ”Bedste kreditkort for loyalitetsprogrammer” ved den prestigefyldte Freddie Awards, der blev afholdt i USA op til weekenden.

Brede Huser, chef for Norwegian Reward siger at:

Det er fantastisk, at passagerer over hele verden har kåret Norwegian Reward til flybranchens bedste loyalitetsprogram i Europa og Afrika, og at vores kundefordele, som tilbydes gennem Bank Norwegians kreditkort, vandt i sin kategori. Freddie Awards er en vigtig, international branchekåring, og vi ser dette som en anerkendelse af, at Norwegian Reward er et godt tilbud til alle uafhængig af, hvor meget man rejser. Vi vil fortsætte med at udvikle nye produkter og tilbud, der kommer vores loyale passagerer til gode.

Freddie Awards er den mest prestigefyldte kåring af loyalitetsprogrammer i rejsebranchen. I 2016 vandt Norwegian Reward prisen ”Bedste Newcommer” ved Freddie Awards. Loyalitetsprogrammet kom også på andenpladsen i kategorien ”Årets bedste loyalitetsprogram – Europa og Afrika”.

Historien om Freddie Awards

Det var Randy Petersen, som i 1988 stiftede Freddie Awards. Det skulle være en pris, som de “frequent travellers” gav til blandt andet flyselskaberne ud fra hvem der var bedst til at servicere de rejsende og give dem mest værdi for deres penge.

Freddie Awards navnet kommer fra Sir Freddie Laker, som var en britisk luftfartsentrepenør og stifter af Laker Aiways.

Randy Petersen stiftede også papirmagasinet InsideFlyer og det er netop derfra det nuværende InsideFlyer har sine rødder og sin nuværende form med 7 forskellige online websites i verden (6 af dem i Europa).

Norwegian Reward

Norwegian Reward har 5,5 millioner medlemmer. Hver gang man bestiller en rejse med Norwegian eller benytter tjenester fra Norwegian Rewards partnere, optjener du CashPoints, som du bruges til at betale for flybilletter. Og en klar fordel – det er ALLE flybilletter som du kan vælge imellem. Dette er en forskel fra andre programmer, hvor flyselskabet stille et lille antal billetter til salg per afgang.

Hvis du derudover også bruger et kreditkort fra Bank Norwegian, kan du tjene CashPoints på alt, du handler (1 procent CashPoints på alle køb). Med Norwegian Reward får du også adgang til en række fordele, rabatter og ekstra CashPoints, når du bestiller lejebil, hotel og andre tjenester. Loyalitetsprogrammet er gratis.

Læs mere om Norwegian Reward her.


Du kan læse mere om Freddie Awards her, samt om alle årets vindere.



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Kommentarer

  1. Henrik Olsen Henrik Olsen siger

    Det som er lidt interessant her er at SAS EuroBonus ikke længere er i føresædet. Selvom deres fokus på at være det bedste program, så føles det lige nu som om at SAS ikke formår at gøre det synligt overfor deres kunder eller at det bliver "gemt" bag andre informationer.

    I hvert fald er det for mig et klart bevis på at Norwegian har bedre gang i PR fabrikken lige nu.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *