Radisson Flights – en ny bookingtjeneste til flyrejser

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Radisson Hotel Group samarbejder med Etraveli Group og introducerer en ny bookingtjeneste kaldet Radisson Flights. Men giver det mening?

For at udvide sine tilbud inden for booking og gæstfrihed har Radisson Hotel Group skabt et strategisk partnerskab med Etraveli Group, en førende techplatform til salg af flyafgange. Ved at udnytte Etraveli Groups omfattende globale netværk kan gæster få adgang til de bedste flyafgange til en konkurrencedygtig pris, som er tilgængelige via Radisson Hotel Groups platform.

Denne nye tjeneste lanceres i 13 lande (Storbritannien, USA, Tyskland, Danmark, Sverige, Norge, Frankrig, Spanien, Holland, Schweiz, Polen, Belgien og Finland), og den vil ikke blot styrke Radisson Hotel Groups digitale evner men også forbedre gæsteoplevelsen ved at tilbyde en mere omfattende og bekvemmelig bookingløsning, som gør rejseplanlægning nemmere og mere effektivt end nogensinde før.

Radisson hjemmesiden med mulighed for at lave flybookinger.

Det glæder os meget, at vi kan annoncere vores partnerskab med Etraveli Group, hvilket markerer et betydeligt fremskridt i vores digitale evolution. Ved at integrere Etraveli Groups avancerede flybookingteknologi i vores tjenester forbedrer vi vores gæsters rejseop Dette samarbejde passer perfekt til vores engagement i innovation og vores gæsters tilfredshed. Det glæder os meget at kunne tilbyde vores gæster effektiv adgang til et globalt netværk af flyafgange og samtidig fortsætte med at føre an inden for digital innovation og transformative gæsteoplevelser.

Eric De Neef, Global Chief Commercial Officer hos Radisson Hotel Group

Centralt er det at det er en fordel er, at den forbedrer kundeoplevelsen ved at give gæsterne mulighed for at booke fly og hotel samtidig. Ved at tilbyde fly- og hotelbookinger sammen kan gæsterne spare værdifuld tid, når de planlægger deres rejser. Det interessante er naturligvis om det er noget man vil bruge aktivt. Der er reelt ikke nogen forskel på at booke på Radisson Flights eller på en anden af de efterhånden mange online bookingplatforme.

Vi anbefaler normalt at man booker direkte ved flyselskaberne, da dette gør man ofte er bedre stillet, hvis der sker forsinkelser eller aflysninger. Hvordan du er stillet med Radisson Flight er klar og der er ikke nogen hjælp at hente. I deres betingelser for servicen står følgende:

Any problem, remark or claim relating to actual performance of the Travel Services must be addressed directly to the relevant Service Provider (travel operator, airline, insurer, car rental company, hotel) with whom you hold the contract for the relevant Travel Service.

Dermed skal du selv kontakte flyselskabet, hvis noget går galt. Det er kun, hvis du køber deres “Cancel For Any Reason” produkt at du skal igennem Radisson Flight servicen. Dette må ikke være direkte til flyselskabet.

Priserne er på linie med de andre online booking services, så der opnåes ikke noget ekstra, som du i de fleste tilfælde ikke kan finde andre steder.

Søgeresultat på flyvninger på Radisson hjemmesiden.

Radisson Hotel Group er fortsat en pioner inden for digital innovation, og det seneste samarbejde med Etraveli Group vidner om koncernens tilsagn om at udvide de førende digitale produkter og tjenester. Fremadrettet planlægger koncernen at lancere den integrerede fly- og hotelbookingtjeneste på tværs af sin globale portefølje med henblik på at levere en exceptionel tjeneste til gæsterne.

Vi er meget begejstrede for at samarbejde med Radisson Hotel Group for at give gæsterne ubesværet adgang til globale fly. Dette samarbejde kombinerer Etraveli Groups førende teknologi med Radisson Hotel Groups engagement i exceptionelle gæsteoplevelser. Vi lancerer vores tjenester i 13 centrale markeder og giver kunderne enkle, strømlinede bookingtjenester lige ved hånden, hvilket gør rejseplanlægning mere effektiv og fornøjelig.

Johan Elwin, Chief Commercial Officer hos Etraveli Group.

For nogle, som bare vil have det nemt, så kan det give mening at have det hele samlet et sted. Men ellers kan vi ikke helt se fordelene i denne nye tjeneste. Du opnår ikke nogen fordele ved det eller du er ikke bedre sikret hvis noget går galt. Så udover at Radisson gerne vil have et nyt revenue spor ved at sælge flyrejser, så ser vi ikke at kunderne får nogen større værdi ud af det.

Foto: Radisson / PR



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *