Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
SAS EuroBonus introducerer to nye funktioner – muligheden for at samle og dele bonuspoint med familie og venner og Lifetime Gold-medlemskab, der belønner de mest trofaste medlemmer.
Vi har vidst dette i et stykke tid og Lifetime Gold blev rullet ud tidligere på året til de som allerede havde haft 10 års guld eller mere i træk. Point Sharing har SAS også meldt ud til sidste Diamant event og vi ventede at det ville komme i år – faktum er at det nu er her. Så du kan allerede nu flytte point over fra op til 7 familiemedlemmer og venner.
Start allerede i dag med at flytte point over på en gruppe konto
Johan Mägi, Head of SAS EuroBonus siger:
Fælles for den voksende skare af SAS-rejsende er, at de vil rejse smartere og bedre. Deres idéer og feedback er afgørende for udviklingen af nye ydelser. Lifetime Gold-medlemskab og Point Sharing er glimrende eksempler på netop det.
Initiativerne er en del af en række nye tjenester og forbedringer af SAS’ EuroBonus-program. I 2019 vil travelers få glæde af endnu flere muligheder.
EuroBonus Point Sharing
SAS introducerer i dag EuroBonus Point Sharing, der er en ny feature, hvor familie og venner gratis kan samle, dele og optjene point.
Johan Mägi siger:
Et voksende antal rejsende deler oplevelser og samler point fra flyvninger, billeje, shopping og mange andre tilbud fra SAS og vores partnere. At dele point er en oplagt måde til hurtigere at nå de oplevelser, man drømmer om. Det kan være alt fra en bonusweekend væk hjemmefra, en opgradering på flyvningen, en gratis hotelovernatning eller en af de mange øvrige muligheder fra SAS EuroBonus-programmet.
Med EuroBonus Point Sharing kan et medlem nemt oprette en pointdelings-konto og invitere op til syv venner eller familiemedlemmer til at være en del af gruppen. Alle EuroBonus-point optjent af hvert medlem samles på den delte konto og kan benyttes til alt, hvad EuroBonus-programmet tilbyder. Medlemmer kan altid forlade eller blive tilknyttet en anden Point Sharing-gruppe hver sjette måned.
Lifetime Gold-medlemskab
I denne uge introducerer SAS en ny version af Lifetime Gold-medlemskabet. En version som blev lanceret stille og roligt i starten af året.
Johan Mägi fortæller:
Vi har en unik gruppe af loyale og trofaste travelers, som rejser med SAS år efter år. Lifetime Gold er vores måde at belønne disse medlemmer ved at give dem de eksklusive fordele ved SAS EuroBonus Gold-status hele livet.
Alle SAS EuroBonus-medlemmer, uanset alder, kan tildeles Lifetime Gold, hvis de som minimum er kvalificeret til SAS EuroBonus Gold-status enten via optjening af basispoint eller via kvalificerende flyvninger 10 år i træk.
Eksempler på EuroBonus Point Sharing:
Eksempler på SAS EuroBonus Point Sharing
- Et par har endnu ikke optjent det nødvendige antal point til den ønskede weekendtur. Men nu kan parret kombinere hhv. deres 20.000 og 40.000 point og booke en fælles returbonusbillet til Barcelona i Spanien for 60.000 point.
- En gruppe venner vil sammen rejse til Rio de Janeiro i Brasilien ved at booke en Star Alliance-bonusflyvning for EuroBonus–point. De opretter en Point Sharing-konto og begynder at konkurrere om, hvor hurtigt de kan nå målet – ved at samle deres EuroBonus–point fra kreditkort, shopping-partnere og individuelle flyvninger med SAS.
- En familie på fire, alle medlemmer af EuroBonus, samler alle deres point i Point Sharing-konto. Selv små pointantal, som f.eks. point optjent fra ferieture samt børnenes konti, kan give et bidrag, når de samles på én fælles konto og derefter anvendes til en opgradering på familiens julerejse med SAS til Los Angeles i USA.
Læs mere om det her.
Jeg har haft SAS Guld eller Diamant i sammenlagt 14 år men grundet et jobskifte midt i perioden hvor jeg et år kun nåede Sølv status er jeg derfor ikke en loyal SAS kunde modsat andre medlemmer som “kun” har haft Guld status i 10 år? Javel………
Du er ikke den eneste der i denne forbindelse har delt lignende oplevelser med os. Derfor tænker vi også at SAS med deres fremtidige tanke om at kunne sætte ens medlemsskab på pause i en periode vil læse dette scenario. Så hjælper kun fremadrettet, men et tiltag som hjælper i denne situation.
Hej Henrik, Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår den sidste linie? mvh Steen
Jeg mente blot at de som i fremtiden har samme situation som du har, ikke vil opleve det, når deres “pause setup” bliver en realitet.