TUI styrker trivagos aktivitetskategori

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Trivago, en førende, global hotelplatform, og TUI Group, verdens førende rejsekoncern, har indgået en aftale, som giver trivagos brugere direkte adgang til mere end 55.000 udflugter, aktiviteter og billetter. TUI kommer derved til at styrke trivagos nye aktivitetssektion.

Trivagos brugere vil med aftalen have direkte adgang til en bred portefølje af oplevelser, som spænder med alt fra guidede ture og billetter til kendte attraktioner til unikke aktiviteter på den destination, hvor brugeren befinder sig. Størstedelen af oplevelserne vil være med mulighed for direkte bekræftelse af bestilling og tilbud om at aflyse op til 24 timer før start.

Trivago er en af verdens førende, online rejsevirksomheder, og vi er ekstremt stolte af at være deres aktivitetspartner.

David Schelp, CEO for TUI Musement.

Efterhånden som rejser vender tilbage, vil der være et stigende efterspørgsel på nye oplevelser, og ture og aktiviteter vil ikke længere være en tilføjelse men et nøgleelement i kundens samlede beslutningsproces for ferien.

Den digitale løsning, vi har leveret til Trivago, hjælper med at imødekomme denne efterspørgsel, ved at give kunderne nem adgang til de bedste oplevelser rundt om i verden.

David Schelp, CEO for TUI Musement.

Trivagos aktivitetssektion er lige nu tilgængelig i 14 lande.

Foto: TUI



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *