British Airways afprøver drinksrobotter i deres lounger

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

British Airways afprøver i øjeblikket en drinksrobot i deres lounger i San Francisco og New York (Newark). Drinksrobotten laver drinks på under 45 sekunder.

Dermed får kunderne mulighed for en ny ny måde at få serveret drinks og ikke lave dem selv.

Frem til slutningen af marts 2020, så vil First Class og Club World (Business Class) kunderne, som rejser fra enten San Francisco eller New York, kunne prøve en drinksrobot. Den kan lave hele 30 forskellige drinks/cocktails. Dette gælder de to, til lejligheden, specielle drinks Silicon Galley og Echo-Whisky-Romeo.

Drinks robotten er lavet af firmaet Barsys og bruger Artificial Intelligence (AI) teknologi.  British Airways er det første flyselskab der afprøver sådanne teknologi for at forbedre oplevelsen for deres kunder.

Du bestiller en drink helt simpelt via en app. Derefter sætter du et glas op på det lille bånd og så er det bare at nyde at din drink bliver lavet.

Vi er altid på udkig efter innovative måder vi kan forbedre kundeoplevelsen på. Barsys tilbyder netop dette ved at kunne forbedre måden at kunderne får en drinks. Derfor er det også optimalt at teste det ud i vores to nyrenoverede lounger i San Francisco og New York.

Ricardo Vidal, British Airways’ Head of Innovation

Se hvordan drinksrobotten virker:

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *