British Airways opgraderer med nye produkter til deres Club World – Et skridt i den rigtige retning mener vi

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

British Airways har netop annonceret at de starter et samarbejde med det engelske luksusmærke The White Company. Dette samarbejde vil medvirke til at du kan sove bedre ombord og generelt forbedret komfort på deres Club World.

Club World er British Airways navnet for Business Class. De har tidligere annonceret at de ville bruge £400 millioner britiske pund på opgraderinger. Nogle af de første opgraderinger er allerede lavet med for eksempel opgradering af loungen i Gatwick eller Boston, samt den nye First Class Wing i Heathrow, som endelig gav muligheden for en fast track og en hurtigere vej igennem sikkerhedskontrollen.

The White Company vil komme med følgende nye produkter:

  • Nyt amenity kit til Club World
  • Tæppe, pude og madras til Club World
  • Elegant pude til ryggen for bedre støtte

Dette vil blive indført senere på året på ruten mellem London og New York.

CEO i British Airways Alex Cruz udtaler følgende:

Vores investering i Club World er startet og vi ligger ud med at give vores kunder muligheden for en bedre søvn imens de flyver. Partnerskabet med The White Company, som er et eksklusivt engelsk mærke kendt for deres kvalitet og design, er første skridt i vores multi-million investering i britiske pund til forbedringer for vores premium rejsende.

De nye amenity kit

De nye amenity kits vil i fremtiden komme i en elegant taske, som er designet af The White Company. Produkterne indeni vil være fra deres serie ”Restore & Relax Spa Collection”. The White Company kommer også med en ny ”super-soft jersey” øjemaske.

Alene at det kommer i en lille tasker ser meget bedre ud end den nuværende stofpose, som bruges i øjeblikket. Så en klar forøget følelse af kvalitet.

Det nye tæppe, pude og madras

This slideshow requires JavaScript.

Det nye tæppe vil være blødt vævet og af satin. Puden, som The White Company har lavet, bliver en større og mere eksklusiv pude med et bomuldsbetræk. Der vil også komme en madras til at ligge på. Dette vil give ekstra komfort og noget ikke alle flyselskaber tilbyder i deres Business Class.

Tæppe, pude og madras vil være med til at øge komforten og give en bedre søvn.

En ting som den nuværende kabine giver er en stor privathed. Du kan reelt sidde ved vinduet og være helt isoleret på hele turen. Så dette er en af fordelene ved det layout kabinen har.

Den nye pude til ryggen

For at give bedre support når du skal arbejde, spise eller bare slappe af, kommer The White Company også med en større og blød pude for øget komfort.

Det eneste minus i dette her at du kommer til at vente til 2018 for at kunne prøve dette, med mindre at du flyver på ruten mellem London og New York.

Andre tiltag

For at kunne give så meget tid som muligt med ro i kabinen på den korte tur på natflyvninger mellem New York og London, så kommer der flere tiltag.

British Airways startede i loungen i New York med at forbedre deres pre-flight dinner mulighed. Ombord indfører de nu morgenmadskort, hvor du inden lyset slukkes indikere om du vil sove eller have morgenmad. På kortet kan du også skrive, hvad du vil have til morgenmad.

Det er klart at British Airways er nød til at forbedre deres Club World produkt, da konkurrencen fra de andre flyselskaber er ret stor på dette punkt. Deres nuværende ”hårde produkt” (kabine, sæde, amenity kit) har efterhånden mange år på bagen og er ikke på niveau. Det ”bløde produkt” kunne også trænge til en update. Den mere personlige service og muligheden for at ”dine on demand” er bestemt noget som vi også ser frem til være udrullet på alle flyvningerne. Denne restaurant lignende servering, hvor retterne præsenteres på en serveringsvogn begynder dette efterår (læs om det her, hvor CEO Alex Cruz præsenterede dette).

 



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Trackbacks & Pingbacks

  1. Anmeldelse: British Airways til Dubai i Club World - InsideFlyer DK siger

    […] Efter alt den gode mad, kom purseren forbi for en lille sludder. Hun havde set mig tage billeder af alting og spurgte om alt var i orden. Jeg sagde at jeg var ret tilfreds, men at jeg tydelig kunne mærke forskel med selskaberne fra Mellemøsten og at British Airways havde mistet en SkyTrax stjerne. Purseren kunne fortælle at British Airways udmærket var klar over det og at der til efteråret ville blive investeret op til 400.000.000 pund i soft produktet af Club World. Du kan for eksempel læse om de nye samarbejde med The White Company her. […]

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *