En tam dag forude her i Bangkok. Det er helligdag, og det betyder nul alkoholudskænkning på barer, og nul salg i 7-eleven og andre butikker. Jeg er lige flyttet over på ibis Nana, der som navnet siger ligger i soi Nana, en af de populære gader for sexpats. Og det var lidt sjovt at se, da jeg var ude at få frokost, at alle de fede tyskere sidder og spytter i colaer i dag Og så en lille service for @Kristian og de øvrige:
Ja ja, men @jefi99 har jo allerede brillieret med fitness cykelture og (så vidt jeg husker alkoholfri øl) så denne tråd er jo alligevel løbet HELT af sporet......... God eftermiddag fra CPH ;-)) /schwert
@Schwert, din troværdighed er jo snart lavere end regeringens. Jeg drikker IKKE alkoholfri øl! De der light-øl har bare et lavere kalorieindhold, men samme alkoholprocent, og ja, det kan godt være det lyder lidt gay, men det gør kurvand med citrus også. PS Er det dig der har lavet din carry-on om til en stumtjener?
NEJ - for DET er "gay" (no offence to anyone) Det er GODT NOK en større fornærmelse at sammenligne mig (og min troværdighed) med regeringen, end at insinuere at du drikker alkohol frie øl Nyd din Cola i syndens hule (hvor du jo må være siden du ved de blegfede tyskere er der )
Bare rolig. Jeg fandt en indisk restaurant, der sked på den buddhistiske helligdag, og serverede mig alle de Singha's jeg gad at drikke til mit aftensmåltid
Nå, men vel hjemme igen med Norwegian, så skal vi da have lidt nye ølvere i den her tråd.. - hvad man ikke gød, for at tækkes den her tråd, så her Damm øl kender alle vist, en frisk pilsner
Efterhånden som aftenen skred frem, kom der en anden Sirges øl på bordet, nemlig "Montserrat", vi er nu gået op i en lidt søder, mørkere og højere alkoholstyrke.. - smagte også helt godt og "RateBeer" kan også godt lide den
Voll Damm, nu er vi tilbage i den lidt mere kedelige ende.. - den opmærksomme seer/læser vil også notere, at jeg sad på den samme bar stol (og måske også, at selve billedet bliver knap så skarpt) på "Alt Heidelberg" i Barcelona, meget hyggeligt og kan anbefales.. med kukure und alles.. http://altheidelberg.net/
Som sagt @jefi99, jeg ofrer mig for denne tråd, jeg er lidt ligesom ham dukken i crashtesten i volvo reklamen.. - men på "Alt Heidelberg" har de et lille fedtet menukort og jeg tænkte jeg ville kun drikke spansk øl, så jeg måtte tage til takke med hvad de havde... - men Alkohol er alkohol i en vis udstrækning...
forresten, min "lokale" ølpusher er Theobrands, de har åbent for offentligheden ca. den første fredag og lørdag i måneden med gode tilbud... - så der røg lidt "gammel" juleøl hjem, Chimay, Miller (3kr med pant) samt nogle gode tjekkisk Budvar pilsnere.. - så marts må gerne blive lidt varm
Dig og dine varme øl... *ryster på hovedet* Nå men måske du inviterer til BØF (Bonusfeber Øl - Forår)?
jaja, i hygger sku med hensyn til min eksperimenteren af forskellige ølsorter! Men jeg medgav vist også, at varm øl med krydderier var måske ikke liiige mig! God ide, BØF, sidste gang der var samling måtte jeg jo melde fra, da jeg havde en ekstremitet i kroppen der ville ud! Hvad man ikke gør, for at slanke sig - men såvidt jeg ved, så har den gode @Flemming Poulsen nogle nye SAS øl fra Longhaul businessclass, det "smager" da ihvertfald lidt af både at rejse og flyve med SAS, så jeg er sikker på, at han er klar igen til et RendezVous!
Nå men eftersom jeg tror vi har været igennem alle de thailandske øl, og efter jeg havde nydt et par Singha fra fad på nok den eneste bar på Sukhumvit soi 4, der ikke har "working girls", nemlig Hanharans Irish Pub, så tænkte jeg at jeg lige skulle fejre Tottenhams 2-0 føring på Loftus Road med en stout:
Så er det vist på tide med mit første bidrag: 1 stk. Passion of the Weisst (fra To Øl) samt 1 stk Smoke & Dagger (fra Jack's Abby Brewing) Fandt et sted i Paris (GPS koordinater siger 48.843, 2.349), hvor de solgte en masse gode øl... i små mængder.... Til deres forsvar var der både 12,5 og 25 cl, og man kunne også købe en smagsprøve på 6*12,5 for €18. Ikke billigt, men 25 øl på fad at vælge i mellem, men det her var en hurtig smagsprøve inden Korean BBQ. Jeg var godt tilfreds med mit valg af Smoke & Dagger, god smag, mild røg, lige tilpas. Var næsten ærgerlig over der lå vin på køl derhjemme, og at der var makgeoli på restauranten så jeg ikke nåede tilbage
Et halvdårligt stemningsbillede fra et Bonusfeber-DO på Cheap Charlies i går med undertegnede og @PeterA
Og vel ankommet med 9W i SGN, ventende på mit indenrigsfly til HUI. Ingen lounge i domestic terminal. Sjovt nok kostede den her lokale satan 35000 mens en Tiger kostede 28000
men dog, et "close up" billede, den har jeg smagt også http://forum.bonusfeber.dk/threads/Øl-tråden.424/page-8#post-5388