Korrekt. I både Peru og Chile er "Cristal" også den mest populære, og trods to forskellige etiketter, er det faktisk samme bryggerikoncern (CCU), der producerer den. Der er dog også et par spørgsmål vedrørende det kort. Fx er det sjovt, at Thailand har både Chang og Singha. Jeg tillader mig at betvivle, at de skulle være præcis lige populære. Og hvad angår Portugal, er jeg rimeligt sikker på at Super Bock er mere populær end Sagres. Jeg skulle også til at betvivle at Oettinger skulle være mest populær i Tyskland, men det er den altså!
@jakobv84 og @Kristian Kan godt forstå jeres popcorn begejstring. så den første Garrett i Siam Paragon i BKK i januar og fik en smagsprøve. undrede mig over thaierne indkøbte store mængder af bøtterne til THB 1500(dkk 320) og tænkte - der må være forretning i det - så overvejede faktisk også en franchise i CPH , men med de priser skal den da ligge i Torvehallerne. Er i DXB i øjeblikket og så Garrett i Dubai Mall lige ved The Fountains tidligere idag. Kan godt være kurer hvis nogen har ønsker derom. slut med popcorn i øltråden. desværre dur mango lassien fra aftenens indiske måltid vel heller ikke rigtigt her
Den massive popcornhype (!) her i tråden er nu skyld i, at jeg rent faktisk drømte om at spise popcorn...! Garrett skal smages, med andre ord. Nå, vi var åbenbart flere der fik indisk i går, men jeg droppede mango lassi til fordel for en ganske glimrende San Miguel (var billigst + de havde ikke Cobra, kun overpriset Kingfisher) - som ifølge kortet også er den mest populære øl her i HK.
Efter endt vandretur (Dragon's Back Trail, omkring 90% tåge) nyder jeg en eftermiddagsøl. Nyder er måske for meget sagt, for denne Golden King (fra ukendt bryggeri i Vietnam) dufter av mine vandresko og smager som en flad Slots blandet med en sjat gammel risvin. Impulskøb i 7-11 er ikke altid vellykkede.
Haha, den får også klø her: http://www.ratebeer.com/beer/golden-king-premium-beer/56467/ Hvad gav du?
1 HKD pr alkohol%! Så jeg er ikke ligefrem ruineret. Haha hold da fast det er nogle elendige anmeldelser - vel fortjent! Den som tester får svar, haha!
live fra Dubai International hotel first class lounge i DXB terminal 1 Ved godt vi sikkert har haft coronaen før men den er nu fin nok efter lassier og vandmelon juice i Dubai. En udmærket lounge med DC kort når nu turen går med AF og på economy.
Angkor er faktisk en ganske udmærket øl. Fik testet Cambodia på flaske i går, men havde ikke kameraet med. Så vi tog den lige på fad i dag... Angkor er dog at foretrække af de to...
Lidt fra Chicago der ikke er offentliggjort endnu: Lagunitas Brewing Company IPA - IPA er nu altid godt.. og en lille bøf...