American med PHL-CPH??

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Up in the skies, 17/8/23.

  1. Up in the skies

    Up in the skies Medlem

    Beskeder:
    23
    "Synes godt om" modtaget:
    92
    Point:
    13
    Som Insideflyer skriver på forsiden, så er et godt bud at American i løbet af idag præsenterer en ny rute, Philadelphia - København. Spændende at CPH langt om længe finder vej til AA´s rutekort, og hvis alt går vel kan jeg sagtens se ruten blive helårlig, og måske med endnu en AA rute til CPH med tiden.
    Realistisk scenarie er jo nok en 787-8 som opstart, og så må vi se hvad det kan udvikle sig til derfra.

    Iøvrigt stor ros til Cphtraveller der som den første knækkede AA´s puslespil allerede kort tid efter de havde lagt den op. Som altid er han iøvrigt ganske skarp med ruteåbninger.
     
    Kenneth K, Peter F., danielstrandby og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,234
    "Synes godt om" modtaget:
    4,094
    Point:
    113
    Det er daglig service med 787-9’er

    Den er ikke i systemerne endnu. Og jeg har ikke tidsplanen endnu. PHL er dejligt. Ville have foretrukket DFW.
     
    T4L, Henry og Up in the skies "Synes godt om dette"
  3. Up in the skies

    Up in the skies Medlem

    Beskeder:
    23
    "Synes godt om" modtaget:
    92
    Point:
    13
    Ja, alligevel stærkt at de starter ud med en -9er
    DFW kunne være fantastisk, men PHL er ligetil og har masser connections ind.
    Nu må vi først og fremmest krydse fingre for at ruten performer så godt at den på sigt kan blive helårlig.
     
    Offlyer, T4L og Henry "Synes godt om dette"
  4. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,089
    "Synes godt om" modtaget:
    4,637
    Point:
    113
    Kommentar fra bloggeren Ben som omtaler AAs nye internationale ruter på Onemileatatime: "Something tells me we’re now going to see Delta add service to Naples, and see United add service to Copenhagen."

    Det ville da være fedt hvis United kom tilbage til København også. Mere konkurrence til USA, ja tak!
     
    Kenneth K, Jeblin og Henry "Synes godt om dette"
  5. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    915
    "Synes godt om" modtaget:
    2,699
    Point:
    93
    Det studsede jeg også over, men er det så oplagt? Jeg kan forstå det ud fra UA-kunder, men CPH er jo allerede en *A hub, som feeder meget ind i UAs netværk i USA. SAS flyver jo direkte til alle UAs store hubs (minus IAH). Så er det ikke lidt at kannibalisere på eksisterende semi-egne ruter?
     
    Beaglen, T4L og Henry "Synes godt om dette"
  6. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,234
    "Synes godt om" modtaget:
    4,094
    Point:
    113
    Tror ikke et sekund på at UA kommer til CPH, SAS står for stærkt her. Der kunne være en mulighed fra IAH - men det er en 30% længere rute end EWR, så det bliver nok svær at få økonomi i.
     
    Erobran, T4L, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Erobran

    Erobran VIP medlem

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    423
    Point:
    63
    Houston vil være en fin destination for UA. SAS fløj der jo fra Stavanger, men det var der som bekendt ikke økonomi i, og derved opstod CPH-BOS, med den der 737 maskine.

    Jeg tror at hvis UA åbner en rute fra Houston og til Skandinavien, er der nok bedre grundlag for en "olie"rute til Oslo og ikke Kastrup. Det er min vurdering.
     
    Kenneth K, Beaglen, T4L og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side