Er i gang med at booke en bonusrejse til et sted i verden - formodentlig MEX, men det afhænger af hvad der er af billetter i efteråret... Vil vælge LH F på udturen så rejsen bliver booket med kort varsel. Vil rejse 10-14 dager, så der er formodentlig ikke mulighed for at rejse F hjem. Hvad vil I anbefale af følgende options og hvorfor? LH C MEX-FRA/MUC SK C USA-CPH/ARN (helst SFO/LAX) UA C USA-EU (Polaris) helst east coast LO C LAX-WAW
Altså - SAS direkte hjem i Business Class er da at fortrække. Det er et godt produkt uden tvivl. Men ville gerne prøve Polaris produktet, da det også skulle være udemærket, me syntes ikke rigtigt at sædet ser ud til at være bedre end SAS. Lufthansa sidder to 2 ved siden af hinanden - også ved vinduet og servicen er lidt tysk i det - igen vinder SAS i den duel. Jeg har ikke prøvet LO.
Læste en anmeldelse med sammenligning mellem Polaris og LH hvor LH vandt stort på point ikke mindst pga sædet
Som sagt mener jeg at SAS har det bedste produkt og ville blot gerne prøve hele Polaris delen med lounge, dinner og flyveturen. Men jeg tror forsat på at SAS har det bedste produkt blandt de fleste af de europæiske og især de nordamerikanske selskaber.
Til netop Mexico er det jo spørgsmålet, om man kan satse på at være i stand til at bruge returbilletten? (duk og væk - her er ovenikøbet pun intended)
SAS er helt ok, men jeg skulle gerne testet UA Polaris. I tillegg så er SAS C relativt let/billig å fly med MC Premium-rabatt eller Plusgrade, så jeg ville spart det og heller prøvet ud noget nyt, når du først haver LH F på udrejsen.
Ville nok hælde til UA C, forudsat at du kan komme på et fly med nye Polaris-sæder, og besøge en Polaris-lounge. Og at der er awards tilgængelige, synes ikke de hænger på træerne. Derefter SK C, som er bedre end LH C. Men LH C er altså stadig udmærket. Se Polaris-tracker her: http://view.ceros.com/united/polaris-tracker-desktop-4/p/3
Hej, jeg bruger lige denne tråd, til at spørge til business på følgende: CPH-BKK OS 777-200ER LH 340-300 LX 777-300ER Hvilket selskab, vil I vælge - og tænker selvfølgelig ud fra longhaul-strækningen? Jeg tænker, at både OS og LX har de bedste sæder og kabinekonfiguration, men jeg er i tvivl. Hvad siger jeres erfaringer?
Jeg har desværre ikke prøvet nogle af dem, men jeg har set så mange Youtube-reviews, så jeg føler jeg har nogenlunde indsigt. LH's 2-2-2-sæder er længder efter konkurrenterne, og selvom LX/OS begge kører med skiftevis 1-2-1/2-2-2 og ikke ren 1-2-1 som mange andre, så halter LH bagud. Samtidig er cateringen væsentlig bedre på både LX og OS (har specielt hørt godt om Do&Co, som leverer mad til OS og TK) Alt i alt er OS vist marginalt bedre end LX, mens LH er et godt stykke bag dem.
Det er nogle år siden jeg sidst har været på LH C. Synes servicen er meget mekanisk, og det hårde produkt er sub-par. Tilgengæld er jeg vild med LX (og ikke mindst deres vinkort)
OS skulle have en god catering, jeg ville dog vælge LX. Deres Business class kabine er meget stilren, virker meget eksklusiv. Sidder du klar T-48 timer før kan du højst sandsynligt gratis få et "throne seat"
Har kun prøvet LH C i en A350. Jeg var ikke imponeret over catering og service - flyet var helt fyldt, men havde da alligevel forventet mere behagelig servering...