Booking Class af Lufthansa billet

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af phoenixcnnj, 2/10/23.

  1. phoenixcnnj

    phoenixcnnj Medlem

    Beskeder:
    30
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    Kære IFer,

    Jeg har en billet med LH til BCN denne måned. Den var booket af firmas rejsekontor. Jeg har lidt problem med finde ud af booking class. Har prøvet med booking reference på LH hjemmeside. Men det lykkes ikke at finde der.

    Derfor vil jeg gerne spørge her om nogen har kendskab til hvordan man selv kan finde ud af booking class. På forhånd tak!

    Mvh / Jonas
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    705
    "Synes godt om" modtaget:
    2,091
    Point:
    93
    Booking class bliver efter sigende sendt med API'et til din browser, men bliver ikke vist, så oplysningen ligger altså gemt for mening mand.
    Men hvis du finder din reservation frem på din pc, kan du højreklikke og vælge 'Inspicér' (hedder det i hvert på dansk i min browser), og så får du vist koden til siden. Prøv at søg på 'bookingclass' eller noget i den stil og se, om ikke du kan finde det den vej. Måske lykkes det?
     
    Henry, Beaglen og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  3. abelincoln

    abelincoln Medlem

    Beskeder:
    12
    "Synes godt om" modtaget:
    30
    Point:
    13
    Henry, Beaglen og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  4. phoenixcnnj

    phoenixcnnj Medlem

    Beskeder:
    30
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    Tak for svar. Har prøvet med det, men det lykkes ikke at finde frem til de oplysninger :-(
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. phoenixcnnj

    phoenixcnnj Medlem

    Beskeder:
    30
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    Tak for svar. Har også prøvet med det. Men ved ikke om fordi billetten var booket (eller betalt) af firmaet, jeg får ikke lov til at download fakturaen. Fik en fejl besked alle gange.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side