Erfaringer med Hyatt

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Flemming Poulsen, 27/1/14.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Her kan du dele dine erfaringer med at bo på Hyatt-hoteller - samt fortælle hvilke goder du har opnået ved evt. at have status eller Hyatts kampagner.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Som nyt medlem hos Hyatt Gold Passport, så er der ikke mange erfaringer at dele. Men indtil videre tyder det meget godt.

    Har to kommende bookinger på Hyatt Regency Miami og Hyatt Regency Coral Gable (også Miami) her i oktober/november.

    Begge blev umiddelbart opgraderet til suiter da jeg ringede og bad om at bruge to af mine fire confirmed upgrades. Rigtig god service på Diamond-telefonen.

    Nu må tiden så vise hvad det er for suiter. Efter sigende varierer det ganske meget. Mere følger...
     
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Hyatt Regency Coral Gables, Miami
    Status: Diamond
    Booket: cash + diamond upgrade
    Opgraderet: Fik en flot suite med separat soveværelse og to toiletter. Udsigt over pool, men ingen altan,
    Offergave: Tapas-tallerken og drikkevarer sendt til værelset. Der var valget mellem en del ting. Bl.a. også en flaske cava eller rød/hvidvin.
    Morgenmad: Ja - til alle på rummet. Ingen lounge her, men frit valg i restauranten eller via room-service - gratis.
    Andet: Blev tilbudt late check-out uopfrodret ved check-in. Garanteret for Diamond til kl. 16, men jeg kunne få længere hvis jeg ville. Det var dog ikke nødvendigt for os.

    Generelt et dejligt hotel super service.
     
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Hyatt Regency Miami Downtown
    Status: Diamond
    Booket: cash + diamond upgrade
    Opgraderet: Fik en juniorsuite, som var gammel og slidt - og direkte beskidt.
    Offergave: frugt-tallerken og drikkevarer sendt til værelset. Der var valget mellem en del ting. Bl.a. også en flaske cava eller rød/hvidvin.
    Morgenmad: Ja - i loungen, som ikke var noget særligt.
    Andet: Blev tilbudt late check-out uopfordret ved check-in. Garanteret for Diamond til kl. 16, men fik forlænget til kl. 18.00

    Generelt et slidt hotel, men servicen var top.
     
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Park Hyatt Paris Vendome
    Status
    : Platinum
    Booket: Standard King på points (2 free night certificates)
    Opgraderet: Ja opgraderet til Deluxe King (deres forklaring var at der ikke var plads til crib på standard værelset)
    Morgenmad: 50% rabat i restauranten. Løb regningen op på 130 EUR for to voksne (før rabat), men det var sgu også en konge morgenmad
    Andet: Ægte 5-stjernet hotel og det leverede det. Meget flot værelse og meget gennemført luksushotel. Super beliggenhed. Fik check-in kl 15 og check-ud kl 14. Den smule service vi havde brug for fungerede super. Venligt personale overalt. Der var både crib, sengetøj, skiftepude, potte, flaskevarmer, osv. Desværre har jeg ikke råd til at udnytte deres tilbud til gæsterne ("shop from your suite" f.eks. hvis man ikke gider bevæge sig ned i LV, Chanel, osv.) så jeg værdsætter ikke rigtigt forskellen på 4/4½ stjernet og 5-stjernet.
     
    Senest redigeret: 28/11/16
    Kristian og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Hyatt Regency Crystal City (Washington)
    Status
    : Ingen
    Booket: Standard King
    Opgraderet: Nej
    Morgenmad: Ikke inklusiv
    Andet: Det var en del af en konference at jeg boede i december 2014 på dette hotel. Så forventede ikke noget. Men stort og flot værelse på et hotel, som ligger tæt på Reagan National Lufthavnen i Washington. Et godt valg for en eller to overnatninger, da det er let at komme til downtown D.C.
     
  7. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Park Hyatt Maldives Hadahaa
    Status
    : Platinum
    Booket: Park Villa på points
    Opgraderet: Nej.
    Andet: Ægte 5-stjernet hotel og det leverede det. Vi blev først placeret i villa #4 (nordvendt), men blev så flyttet til villa #22 som er fantastisk beliggenhed (sydvendt) med flot sandstrand lige ved bagdøren. Der er 50 bungalows på øen som ligger totalt isoleret i det indiske ocean lige nord for ækvator. Alt ved besøget var problemfrit inklusiv transfers (~$500 per person) fra lufthavnen. Det er et meget lækkert hotel, men det er en dyr fornøjelse i drikkevarer, mad, spa, osv. osv.!
     
    Senest redigeret: 28/11/16
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  8. HBrandt

    HBrandt Nyt medlem

    Beskeder:
    5
    "Synes godt om" modtaget:
    12
    Point:
    3
    Hyatt Regency, TST , Hong Kong
    Status:
    Diamond
    Booked: Standard King
    Opgraderet: Ja.
    Andet: Hotellet var helt booket af en Sydkoreansk sangstjerne, så ingen yderligere opgradering end den der allerede var bekræftet via Suite certifikater - Dagen efter fik jeg dog besked fra deres "Room Manager" at den del af mit ophold der ikke var bekræftet opgraderet til suite, ville blive opgraderet, så jeg undgik at skulle flytte værelse den sidste del af mit ophold. Fik vin i velkomstgave, samt var Suite'n pyntet op med blomster så jeg skulle føle mig mere hjemme.

     
    tbh, Henrik Olsen, Flemming Poulsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Hyatt Regency, Houston, Tx. Downtown
    Status : None
    Booked: Standard King
    Upgrade : No
    Bonusinfo: Bruges af både EK og QR crews - så godt med eyecandy:)
    Andet: Var et godt hotel til prisen $135/nat all in. Hotellet er enormt med næsten 1000 værelser og suites. Jeg boede stille og fredeligt på 9. etage med en ikke særlig interessant udsigt. Hotellet har 4 restauranter hvor jeg kun benyttede mig af Shulas som er en steakkæde fra Miami og Einsteins som sælger bagels.
    Værelset var vel ca 30m2 så fin plads og rengøringen helt i top. Fin gratis WiFi og alt fungerede.
     
    Senest redigeret: 9/12/15
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  10. DrDreier

    DrDreier Aktivt medlem

    Beskeder:
    103
    "Synes godt om" modtaget:
    114
    Point:
    43
    Hyatt Regency, Pune, Indien
    Status:
    Gold (ingen)
    Booked: Standard King
    Opgraderet: Nej
    Andet: Jeg var ikke på deres liste over gæster der skulle hentes i lufthavnen (selvom AMEX Travel havde det stående som bekræftet), men deres mand i lufthavnen fik hurtigt skaffet en bil. Som altid super venligt personale. Dejlig mad i deres buffet. Kagerne ser vildt lækre ud, men smager ikke rigtig af noget. Har brugt deres Laundry service og havde rene bukser i løbet af 6 timer.

    Inden mit ophold prøvede jeg at skrive til goldpassport og høre om de kunne "gøre noget" ved min status når jeg nu har Accor Gold og Novotel ligger lige på den anden side af gaden og også har 5*. Men blev afvist med svar om at den seneste kampagne var slut og de ikke vidste hvornår der kommer en ny kampagne.

    Lige et spørgsmål til jer, kan man både optjene Hyatt points og få airline miles/avios? Jeg bliver lidt forvirret når jeg læser inde på Hyatt.
    For ca. 220 kr. ekstra per nat kan jeg få adgang til Lounge/Club. Hvad går det egentlig ud på?
     
    Senest redigeret: 28/9/15
    Nicki Lolk Sørensen og Kristian "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    du kan da vist godt "Double Dip", men ikke at det giver det store: http://www.hyatt.com/gp/en/earning/with_hyatt.jsp

    British Airways 500 Avios - det er per STAY og ikke per dag.. typisk får man så heller ikke mange hotelpoints, så det gælder om, at vælge, men kender ikke Hyatts program..
     
  12. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Lounge/Club varierer meget fra hotel til hotel. Men de gode steder så kan det helt klar være pengene værd - og her er 220 kr. endda billigt for det.

    Generelt er der tale om morgenmad samt softdrinks i løbet af dagen samt en happy hour ved aftenstid med drinks/canapeer.

    Nogle steder (specielt i USA) skal man betale for alkohol, mens andre steder, så er der fuld service af alt du kan forestille dig. De amerikanske lounger er generelt set ikke noget særligt, mens det f.eks. i Asien kan være ret så attraktivt.

    På Hyatt Hua Hin havde de en fantastisk lounge med top morgenmad, softdrinks og snacks hele dagen samt happy hour fra 17-19 med 2 varme retter, ost, kager, salater etc. Derudover fri bar - inkl. bobler, spiritus, øl, vin etc etc. Masser af personale som aldrig lod dig sidde med tomt glas. Her var egen pool for club gæster samt ege afdeling på stranden. Det var at sammenligne med en super god restaurant og flere aftener gjorde maden i loungen det ud for aftensmad for os.

    På Hyatt Miami derimod var der tale om et dødsygt lokale, som var alt for lille med et par tørre kiks, forårsruller og chips samt dåsesodavand som happy hour. Alkohol skal du betale for, hvis du er så heldig at personalet gad at servere noget for dig. Morgenmaden var meget skrabet.

    På førstnævnte ville jeg betale meget mere end 220 kroner - mens på sidstnævnte gad vi kun tage elevatoren til loungen for at hente et par colaer til værelset.
     
    jefi99 og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  13. DrDreier

    DrDreier Aktivt medlem

    Beskeder:
    103
    "Synes godt om" modtaget:
    114
    Point:
    43
    @Flemming Poulsen tak for ovenstående beskrivelse. Det skal jeg da prøve i morgen...
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  14. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Hyatt Regency Riverside, Jacksonville Florida

    Status: nil

    Upgraded: yes til værelse ud mod Riverside.

    Morgenmad: billig 16 usd

    Andet: Shuttle 25km ud til Ponte Vedra Beach til GOLF PGA TOUR TPC Sawgrass til The Players Championship alle spilledage (10 usd retur pr. dag for shuttlen). Hvis man er selvkørende kan det dog anbefales at bo i USA´s ældste by St. Augustine i stedet for, hvor der er mange hoteller.
     
    Flemming Poulsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  15. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    image.jpeg image.jpeg image.jpeg
    Hyatt Regency, Qingdao
    Status: Ingen
    Booked: ocean view twin
    Opgraderet: Nej
    Andet: flot hotel beliggende lidt uden for centrum. stort værelse på 42 m2 til 1400 dkk pr nat. Ellers ikke meget der sker på hotellet. Kedelig bar og ekstremt dyre resturanter. Morgenmaden var ok, men lidt for mange kinesiske retter efter min smag. Dette er mit første ophold på et Hyatt hotel så har ikke meget at sammenligne med.
     
    jefi99, tbh og Kristian "Synes godt om dette"
  16. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Hotel: Hyatt Regency Jersey City
    Status: Diamond
    Booked: Standard - point+cash
    Opgraderet: Fik ved check-in besked på at vi var opgraderet til et "view" room. Fik værelse på 8. etage med en udsigt, som alle rum har på dette hotel - og connecting door til naborummet. Fik også besked på at der var fest i ballroom på etagen over os indtil kl. 23. Bad om et andet rum uden connecting door og fik så besked om at vi ikke kunne få opgraderingen. Nyt rum på 6. etage. 100% identisk med det "opgraderede" rum og med helt samme udsigt.
    Andre fordele: Breakfast for op til 4 pers.

    Hotellet er ok, men ikke meget mere end det. Rimelige adgang til Manhattan med PATH lige udenfor døren og ofte en hel del billigere end at bo på Manhattan.
     
    jefi99 og clager "Synes godt om" dette.
  17. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
  18. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    jeg er simpelthen nødt til at vide om det er mig der er IT mongol eller om det er et generelt problem.....???
    jeg kan booke værelser via app´en, men ikke på Hyatts hjemmeside, får besked om at der er problemer og jeg kan kontakte deres reservation center.
    Ændring eller annulering kan jeg kun gøre ved at kontakte med dem via mail.....
    Mister helt lysten til at benytte mig af Hyatt hvis det er sådan det skal foregå, så håber egentlig det er mig der er et eller andet galt med...... :confused:
     
  19. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ingen problemer herfra. Og deres Twitter team er også super som de fleste er. Jeg ringer næsten aldrigt ind mere. Twitter løser det hurtigt og nemt næsten lige meget hvad det er.
     
  20. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    Hotel:Hyatt Place WashingtonDC/WhiteHouse
    Status: platinum
    Booked: standard king - på point
    opgraderet: nej
    dejlig centralt hotel 3 min på unge gå ben til det hvide hus.
    check in overstået på 2 min og check out på 30 sekunder.
    ok stort værelse med sofahjørne, og stort bad.
    gratis morgenmad som egentlig var ganske god, og med ok udvalg af æg og bacon, frugt, brød og kager.


     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.

Del denne side