Eurobonus Star Alliance award tilgængelighed

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af ThomasG80, 30/3/22.

1. ThomasG80

ThomasG80 Aktivt medlem

Beskeder:
    111
    "Synes godt om" modtaget:
    192
    Point:
    43
    Jeg skal til Asien til efteråret og leder efter nogle regionale bonusbilletter derovre. (BKK-KTM ud d. 15.10 og retur 3.11)

Jeg har købt medlemskab hos awardfares og det jeg ser det er en masse tilgængelighed hos bl.a. Thai og Singapore Airlines. Men når jeg dykker længere ned i de enkelte så gælder den availability kun for medlemmer at hhv. United og Air Canadas bonusprogram.

Så jeg er lidt negativ over at brugbarheden af mine eurobonuspoint åbenbart er virkelig lav. :(

Og jeg leder endda bare efter eco billetter...

Nielspg, Henry, asf og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. asf

asf VIP medlem

Beskeder:
    850
    2,028
    Point:
    93
    Der er også fin tilgængelighed gennem Miles & More.

Det burde være samme tilgængelighed i alle Star Alliance programmer i det her tilfælde.

Har du prøvet at ringe til Eurobonus et par gange, og se om du kan få en mere kompetent medarbejder i telefonen?

Henry og THammer "Synes godt om" dette.
  3. miri90

miri90 VIP medlem

Beskeder:
    410
    805
    Point:
    93
    Hijacker lige denne.

Jeg læser de fleste steder at man skal ringe til SAS for at få indblik i First Class bonusbilletter hos Lufthansa og Swiss. Er det korrekt, eller kan man finde noget konkret via Awardfares, hvilket jeg ærligt ikke har givet mig i kast med endnu.

er der nogen med Awardfares kendskab der kan se hvad der er tilgængelig hos Lufthansa-gruppen på First ex BLL for EuroBonus point? Samt hvad er prisen på fuel og taxes på en sådan t/r?

Henry "Synes godt om" dette.
  4. bertil storr

bertil storr VIP medlem

Beskeder:
    152
    303
    Point:
    63
    Swiss frigiver ikke First Class billetter til andre end Miles&More's egne medlemmer. Lufthansa frigiver kun First-billetter 3-4 dage ud i fremtiden til partnerprogrammer.

5. Schlandy

Schlandy VIP medlem

Beskeder:
    587
    1,673
    Point:
    93
    Har du en konkret destination du ønsker at tjekke ? eller er målet bare en first rejse med LH ? Det er mulig at booke op til 6 dage i forvejen ved at man har en rejse med LH gruppen inden for 96 timer af F legget (hvis det giver mening :) )
    Som du skriver er det i sidste ende kun SAS som har svaret om det er mulig at booke F på LH med eurobonus point

miri90 og Henry "Synes godt om" dette.
  6. miri90

miri90 VIP medlem

Beskeder:
    410
    805
    Point:
    93
    Nej fleksibel på destination.

Vi prøver nok at give SAS et kald og høre om mulighederne.

7. Schlandy

Schlandy VIP medlem

Beskeder:
    587
    1,673
    Point:
    93
    Ok, er lidt ledig de kommende dage til BOS, IAD, EZE og MEX. Lidt vanskeligere med returen….

Henry og miri90 "Synes godt om" dette.

Del denne side