Flyselskab: Brussels Airlines Rute: BLL - BRU Hvornår: November 2016 Klasse: Business Type: Breakfast Jeg er ikke tilhænger af sure appelsiner, grapefrugt og tørre daggamle croisanter, så denne morgenmad får kun stjerner for serveringen.
Flyselskab: Brussels Airlines Rute: BRU-FCO Hvornår: November 2016 Klasse: Business Type: Lunch / Dinner Den varme ret var kylling - OK måltid. Og chokoladen tog jeg med hjem til fruen. Hun skal jo også have lidt ud af mine rejser
Flyselskab: Brussels Airlines Rute: FCO - BRU Hvornår: November 2016 Klasse: Business Type: Lunch / Dinner Den varme ret var pasta med spinat - så et rent vegetarmåltid, ikke engang en orm eller flue i forretten
Flyselskab: Brussels Airlines Rute: BRU - BLL Hvornår: November 2016 Klasse: Business Type: Dinner Så har SAS ikke længere monopol på laks
Flyselskab: Austrian Airlines Rute: VIE - KIV Hvornår: November 2016 Klasse: Business Type: Lunch Er det kun mig, der bliver nostalgisk og tænker på mejeriernes karolinepiger og karoline-koen? Den lunkne ret er grilspyd med kylling og pølser. Og naturligvis en fin kage med masse af chokolademousse. Mums Måske skulle jeg næste gang bestille (og betale) for den schnitzel, som @jacobv84 har anbefalet flere gange.
Selskab: SK926 Rute: IAD-CPH Hvornår: 13. November 2016 Klasse: Plus Type: "before lunch snacks". Fik en god GT, man fylder Gin i og resten er tonic. Derefter fylder man lidt op med tonic. Fik lidt nødder og lidt kartoffelchips. Selvfølgelig, en Zero til den dårlige samvittighed. Det her var som i "gamle dage".. ingen pres på serveringen her... meget sødt personale...
Selskab: SK926 Rute: IAD-CPH Hvornår: 13. November 2016 Klasse: Plus Type: Dinner. Valgte laks. Det var overrskende lækkert, med lidt mos af rødder, syltede varme agurker (lyder klamt, men var faktisk ok), dampede gulerødder og rødløg. Dertil 2 stegte kartofler. Forreten var vist roastbeef, med en masse os ot slat. spiste en skive roastbeef, det var tørt og kedeligt. Kagen var en rød kage med glasur af pebermynte. Lidt til den tørre side. Der var mere end jeg kunne spise...
Selskab: TK1784 Rute: CPH-IST Hvornår: 16. November 2016 Klasse: Økonomi Type: Frokost. LCML. Det smagte som det så ud, af helvedes til. Salaten var måske det bedste. Fisken var tør, måtte hælde salatolien over, sådan bare for at få noget smag. Spiste det grønne.. broccoli, agurker, peberfrugt og squash. Spiste vindruen og Annas. Heldigvis, fik jeg 2 cola light...
Flyselskab: British Airways Rute: LHR - CPH Hvornår: November 2016 Klasse: Club Europe/Biz Type: Dinner...men har glemt havd det var. Smagte udemærket.
Flyselskab: China Airlines Rute: AMS-BKK-TPE-GUM og retur Hvornår: November 2016 Klasse: Economy , you pay peanuts you get monkeyfood ! optøede foliebakker fra LSG skychefs i Alzey Type: morgen, middag, aftensmad
Selskab: SK537 Rute: CPH-DUB Hvornår: 17. November 2016 Klasse: Plus Type: Hvad hedder det klokken 10:05? Noget crayfish, men pasta etc, smagte godt og lidt sødt til kaffen: Selskab: SK538 Rute: DUB-CPH Hvornår: 18. November 2016 Klasse: Plus Type: Lunch Denne gang kylling salat, også god smag. Jeg legede find chokoladen, inspireret af find Holger. Det er nok det mindste stykke chokolade jeg har fået serveret.
Kan tilføje den anden ret at vælge imellem var kyllingebryst i tynd pestosovs og kartofffel gratin: Billedet gør ikke noget godt for denne ret. Men smagte nu i grunden hæderlig trods det sjaskede udtryk. Samme valg til GO passagererne. Blir sgu' altid lidt overrasket over sådan en fyr kan holde sig helt til januar 2018: De E-numre kan nogle tricks!
Flyselskab: SAS Rute: PEK-CPH Hvornår: April 2016 Klasse: Business Type: Middag plus snack og anden serveringen.
Flyselskab: SAS Hvornår: April 2016 Klasse: Plus Type: Middag plus anden serveringen. PEK-CPH Samme fly som ovenstående post hvor @Henrik Olsen sad foran på business og jeg bagved på plus - begge op upped Bedøm selv forskellen hvordan man serverer og præsenterer maden!