Takker Jeg øver mig lidt på at lave sådanne små billede/videoproduktioner så der kommer mere af det Lige nu er jeg i gang med det for Conrad Hong Kong besøget
Flyselskab: Emirates Rute: OSL-DXB Hvornår: November 2016 Klasse: Business Type: Frokost/middag Startede med røget and. God og saftig, smagte virkelig godt! Derefter scampi i noget rice/curry, også godt og smagfuldt. Sluttede af med lidt frugt og en espresso. Alt i alt super måltid!!
Nu vil jeg ikke være "suresen", men synes faktisk så Emirates mad på økonomi ser ud til, at være ret ens med deres mad på Business (hovedret..) - her mener jeg også der er en gang ris med lam og brødet først er også det samme.. - samt frugten tilsidst
Flyselskab: SAS Rute: IAD-CPH Hvornår: November 2016 Klasse: Business Type: Dinner Forret Helleflynder: Ganske fin. Med en meget løs hånd på peberkværnen (ja, den kan så forståes på flere måder!) Grillet kylling: Lidt til den tørre side Hovedret: Fettuccine med kantareller og andet snask Skabte stor fornøjelse. Pasta'en havde faktisk en anelse bid. Cider-brasied prok belly: Æv den var ikke et hit. Menukortet: Og ellers knald go service fra et veloplagt norsk/svensk personale.
Rute: IAD-CPH Hvornår: November 2016 Klasse: Business Type: Dinner Predinner; varme nødder med drikkevare Forret; Kylling med pesto og salat Forret; Fettuccine med svampe, pinjekerne og ost Dessert; Frisk frugt, salty caramel is, tærte og ost Buffet Både ud og hjemturen var med svensk og norsk personale som alle gav en god oplevelse.
Flyselskab: Swiss Rute: ZRH-NCE Hvornår: November 2016 Klasse: Økonomi Type: Snack. Pretzels med smørklatter i og en cola zero. Var ok, men holdbarhedsdato er skræmmende, nemlig marts 2017.
Flyselskab: Air Berlin Rute: CPH - DUS Hvornår: Oktober 2016 Klasse: Economy Type: Morgenmad Hvad blev det budt på: intet! Alt er nu sparet væk på Air Berlin, først skar de brezels/muffins samt drikkevarer ud over kaffe/the væk. Nu skal man også betale for kaffen. Jeg tænker på de gode gamle dage hvor man endda blev budt på læsestof såsom dette : Playboy Magazine i særudgave med smudsomslag. Der var i særklasse (og derfor at jeg stadig har gemt det). De får dog på point på amenity kits til børn under 2 år når man flyver oversøisk med den her:
Flyselskab: SAS Rute: CPH-DUS Hvornår: Januar '17 Klasse: PLUS Type: Tidlig aftensmad Smagte fint, ikke slå glad for ansjoser så tærten lod jeg stå. Øllen god som altid, venter på at smage den gule Plane Ale.
Har på CPH-OSL-(TOS)-LYR r/t været igennem 7 smoothies, 6 flasker vand og 1 Mikkeller. Same skuffelse som @Ulrik i går, ingen Plane Ale, muligivs bare 1 dag for tidligt...
Flyselskab: BA Rute: LHR-GIG Hvornår: Januar 2017 Klasse: Økonomi plus Type: GT, zero og sparkling water. Ingen Chips eller nødder, underligt.. skulle også tage vinen til maden.
Flyselskab: BA Rute: LHR-GIG Hvornår: Januar 2017 Klasse: Økonomi plus Type: Frokost, coleslaw med noget kylling i, en god bøf med pommes Anne?, sauce og bagte grønsager. Dertil en karamelbudding med salt i, smagte helt fint.
Flyselskab: BA Rute: LHR-GIG Hvornår: Januar 2017 Klasse: Økonomi plus Type: snack under flyvning.. Ritz mini, salsa, gulerodskage, chokolade og en proteinbar samt vand..
Flyselskab: BA Rute: LHR-GIG Hvornår: Januar 2017 Klasse: Økonomi plus Type: skrub af mad.. kylling med søde kartofler, sovs og ærter. Kylling spiste jeg, men ellers var alt til, at smide ud..
Flyselskab: ANA Rute: GMP-HND Hvornår: Januar 2017 Klasse: business Type: frokost... ?( men kl var 08.00)