Amsterdam - Luanda KLM Biz Champagne og Øl + nødder som velkomst. Forret: Laks med urter Hovedret: Kylling med risotto eller noget torsk Sidedish: Osteplatte Dessert: Chokolade mouse på kiksebund tror jeg med banansmag. Er ikke til hverken fisk eller ost, derfor det sparsomme billed, men resten smagte rigtig rigtig godt. 4/5 stjerner herfra
United SNA-IAH, Economy Plus. Købte en burger og må indrømme det fungerede ok. "Condiments" er kolde (salat, tomat, syltede agurker, ketchup os) og kommer i en separat boks. Burger er varm og man sætter det selv sammen. USD10. Kunne godt finde på at gøre det en anden gang. Med Netflix på iPad, så kører det godt til frokost.
Middag ombord med tanten til BOS. Dejligt at lögrum igen er på menuen - klart den bedste ret SAS serverer. Vinene var ikke noget særligt, så holdt mig til Charles Heidsieck og noget Beer Mixology fra Mikkeller
Swiss 09.marts CPH-ZRH-GVA LX1267 - LX2806 Business Morgenmad cph-zrh Bitte snak zrh-gva (30 minutters i luften)
UA2026 MSY-ORD First 11MAR2018, afgang 17:25, B737-900 - Drinks og varme nødder - Salat, lunt brød - Jambalaya (det var jo også en flyvning fra New Orleans) - Cheesecake Purser og 1 AH til betjening af 20 pax i First. Alt blev serveret fra galley - ingen trolley i kabinen.
Flyselskab: BA Rute: CPH-LHR Hvornår: June 2018 Klasse: Business Type: Morgenmad. Det var ganske ok og drønhamrende varmt.
Flyselskab: BA Rute: LHR-CPH Hvornår: Juni 2018 Klasse: Business Type: Let frokost. Kunne vælge mellem en sandwich med noget kylling eller denne lette anretning.
Flyselskab: QR Rute: DOH-CPH Hvornår: Juni 2018 Klasse: Business Type: Dinner, noget lam. Sprang desserten over og fik et par timer på øjet.
Flyselskab: SAS Rute: ARN-ORD Hvornår: June 2018 Klasse: Business Type: Aftensmad God smag og kvalitet. Især Rosé champagnen fra Charles Heidsieck vintage 2006) er et hit i min verden. Godt arbejde af Peter Lawrance!
Flyselskab: EK Rute: CPH-DXB Klasse: Eco Hvornår: 22. juni 2018 Type: Frokost Der var fisk eller kylling. Fisk er tit tørt i luften, men det var denne ikke. Generelt var jeg meget positivt overrasket, det var rigtig lækkert alt sammen.
Selskab: EK Hvor: DXB lufthavn Hvornår: 22. juni 2018 Ikke helt i luften, men i terminalen. EK har gratis is i sommervarmen. Fin lille gimmick, og det var rigtig god is. Vi prøvede både vanilje og mango.
Selskab: EK Rute: MLE-DXB Klasse: Business Hvornår: 30. juni 2018 Type: Tja bum, det var mit om natten, men har karakter af aftensmad! Smagte rigtig godt, men jeg var træt og egentlig også mæt efter en god middag på hotellet. Jeg magtede ikke hverken forret eller hovedret, men manden sagde det var fint.
Selskab: EK Klasse: Business Hvornår: 3. juli 2018 Type: Morgenmad og senere frokost Morgenmaden får de ikke mange point for. Den var virkelig sløj. De kom rundt med croissanter og muffins som var OK, men bestemt heller ikke mere. Barnet havde til gengæld fået en rigtig lækker omgang med friske bær mm. (min mand tog desværre ikke billede heraf). Frokosten var væsentlig bedre. Forret arabisk mezze. OK omgang men QR's udgave er bedre Hovedretten var kalvefilet og den havde de lavet rigtig godt. Ikke spor tør, men dejlig saftig. Hertil Pommes Anna, noget svampesauce og grøntsager. Super ret. Orkede ikke dessert og fik blot lidt frugt. Lidt tam omgang (igen).
Flyselskab: LH Rute: CPH-FRA Klasse: BUSINESS Hvornår: Juli 2018 Type: EFTERMIDDAGS SNACK Lidt spøjs tysk blanding, noget kødpølse, lidt rødpesto, en reje med dressing a la "fars nylon", dessert og chokolader. Skyllet ned med bobler som var fair.
Flyselskab: TAP Rute: FRA-LIS Klasse: BUSINESS Hvornår: Juli 2018 Type: DINNER Er altså lidt en fan af TAP på business intra Europa, varm mad, og noget at vælge imellem. Og gode vine naturligvis. Serveringen med Chicken curry: Måske ikke super elegant at have både kylling til forret og hovedret. Forretten var faktisk ret god. Den gule fætter, not so much. Pastaretten var også ret fin var kommentaren fra siden