En af grundene til at vælge LOT er deres Prince Polo, ikke de 150 sølle EB point eller de mange forsinkelser. Underlidt at SAS stort set ikke flyver til WAW her i sommerperioden og overlader ruten til LOT.
Ja, en daglig afgang er næsten ingenting. Mon det hænger sammen med, at underleverandørerne mangler piloter?
Lørdag og mandag fløj de slet ikke, men du har nok ret det med underleverandørerne da dette er en CRJ 900/ 1000 rute. I mandags retur med LOT var det med en 737 MAX
Thai Airways CPH-BKK, 1. april. Laab Gai, denne gang uden spejlæg. Economy. Smagte rigtigt godt, og som I kan se blev der spist op. Iøvrigt underligt at maden ofte er bedre ud fra CPH, end fra deres hjemmebase BKK.
Lang tid siden nogen har uploaded madbilleder her så her kommer et fra EVA air på sidste uges flyvning fra HKG til TPE og videre fra TPE til MNL. God servering på economy. Selskabet udmærker sig ved at være totalt kønsdiskriminerende Kun kvindeligt cabin crew, ingen stewarder ansat i det firma.
Servering på Singapore Airlines fra Singapore til London. Jeg brugte Book the Cook og valgte Lobster Thermidor.
Servering på SilkAir på deres korte ruter i Economy Class: Turen varede kun 50 min og forsat gratis drikkevarer til alle.
Flyselskab: LH Rute: OSL-MUC Hvornår: September 2018 Klasse: Business Blev naturligvis skyllet med en Warsteiner og en Dirty Harry film.
Flyselskab: LH Rute: MUC-HKG Hvornår: Setember 2018 Klasse: First Fik ikke taget mange billeder...var simpelthen for træt. Vi var 2 i kabinen. Det betød at de redte op ved siden af mit sæde. Fik 6-7 timer på ryggen. Det var virkelig lækkert. Som altid med LH var det et en super crew. Den eneste hage er muligvis at de altid taler tysk til mig. Nu havde jeg da godt nok tysk på mellem niveau i gymnasiet, men det skal ikke gå for hurtigt og det kniber også lidt med at huske kasserolle bøjningerne! På den anden side så ser jeg det også som en kompliment og de retter da ikke så meget på min grammatik (de er muligvis bare flinke!). Nå ja og så fik jeg 2 gange kaviar...og de var ikke fedtede med portionerne.
Flyselskab: CX Rute: HKG-BKK Hvornår: September 2018 Klasse: Business - det hele smagte virkelig godt. Fik fisk til hovedret. Den manglede, efter min smag lidt salt, men det blev udleveret. Sad ved siden af en top tier CX FF (har selv BA Gold). Vi var de eneste to i kaninen der blev budt personligt velkommen, fik mulighed for at vælge første fra menuen, jeg nåede 2 glas champagne før afgang, blev tiltalt ved efternavne hvergang og vi fik udleveret 2 flasker Evian mineral vand som de eneste i kabinen. Helt utrolig gennemført service for så kort en tur. Jeg er virkelig imponeret.
Flyselskab: SK Rute: CPH-OSL Hvornår: September 2018 Klasse: Plus Polarrulle og en Mikkeller. Mikelleren var god. Det er hvad der er at sige og det. Polarrullen var...intetsigende (hvis man skal sige noget positivt om den). Defor ingen billeder af maden...
Flyselskab: CX Rute: BKK-SIN Hvornår: September 2018 Klasse: Business Var heldig at få en A350 med “rigtig” business layout. Der skete ikke meget på denne flyvning.
Flyselskab: CX Rute: SIN-HKG Hvornår: September 2018 Klasse: Business Var igen heldig at få en A350 med “rigtig” business layout. Ellers skete der ikke meget på denne tur. Turen var lidt “bumps” men ikke noget særligt. Havde regnet med mere oven på Mangkhut. Sov fra desserten. Maden smagte virkelig godt. Noget kylling med kinesisk gris i.
Flyselskab: KL (transavia) Rute: AMS-MAN Hvornår: Oktober 2018 Klasse: Eco Æggesandwich, småkage, vand og kaffe...
Flyselskab: Air China Klasse: Økonomi Rute: København til Beijing 2 valg af retter. Fisk med ris og oksekød med kartofler. Begge smagte fint og det var ok portion med frie drikkevarer til.
Flyselskab: Bangkok Airways Klasse: Økonomi Rute: Bangkok til Koh Samui Periode: Oktober 2018 Servering på en 50 minutter lang flyvetur i økonomi.... Det var en en rød karry ret med fisk og ris. God krydret og velsmagende. Du kunne få et glas appelsinjuice til også om du havde løst. Dertil også kaffe og te. Kabinepersonalet havde meget travlt med at få det til ske på den korte tid der var. Godt klaret siger jeg bare.