Hæhæ må indrømme at de billeder der bliver postet herinde af mad på sas plus, så er det ikke noget jeg som sådan ville give ekstra penge for ifht økonomi-klasse. Og slet slet slet ikke intra-Europa.
Nej man skal ikke vælge det for en gastronomisk oplevelse. Jeg vil nu også sige, at jeg har været heldig flere gange på Plus (USA tur) hvor det har været rigtig fin mad.
Hej fra SK935! Har ikke set det nævnt andre steder, men der er ny champagne hos SAS. Gosset Grande Reserve NV 2014. Skal nok uploade et billede senere
I fredags fik jeg besked fra en kunde i Madrid at vi skulle mødes efterfølgende tirsdag morgen hos dem. Det lykkedes mig at få en LH business saver ud mandag formiddag og en LH business flex hjem onsdag eftermiddag til DKK4.400, hvilket jeg selv synes er en god pris, når det er booket med så kort varsel. Maden på CPH-FRA var en simpel men OK kold anretning. FRA-MAD var der først drinks og derefter 4 retter serveret på bakke. Den varme ret havde 2 valgmuligheder (Fisch oder Poularde :-o ). Alt smagte godt og jeg var absolut ikke sulten efter den flyvning. MAD-FRA havde en salat istedet for ost, men dog igen laks forret. Den varme ret havde valget mellem gris eller gnocchi med trøfler, hvilket jeg valgte. Igen absolut ingen sult bagefter. I disse point-diskussions-tider gav udrejse 2x2.000 point og jeg vil tro at hjemrejse giver 500 ekstra, da FRA-CPH var på SK. Alt i alt en meget tilfreds pax. (Lounge i MAD var ny for mig og rigtig god. Laver en post på den senere i det rette forum.)
Serveringen i economy ombord et United fly på en 5 1/2 times tur fra San Francisco til Honolulu. Man kunne få noget andet mod betaling. Men allerede billederne af maden i brochuren var så særdeles ulækre at jeg bestemt ikke havde lyst til det. P.S. Jeg har ikke spist de der cookies, så kan ikke berette om der er grund til at de er "famous".
Så en ret interessant youtube video omkring indenrigsruter til/fra Hawaii. Der er nogle spøjse regler og strukturer på den rute, hvor selskaberne ikke må flyve den ene vej, men godt den anden og alt muligt andet. mener der var wendover productions der har lavet den
Dem burde du da have vist her - enten via foto af brochuren eller en hjemtaget og indscannet en af slagsen. Om ikke andet så til skræk og advarsel
Flyselskab: AirFrance (HOP) Rute: BLL-CDG Hvornår: December 2018 Klasse: Business Flyselskab: AirFrance Rute: CDG-OTP Hvornår: December 2018 Klasse: Business Flyselskab: AirFrance Rute: OTP-CDG Hvornår: December 2018 Klasse: Business Flyselskab: AirFrance (HOP) Rute: CDG-BLL Hvornår: December 2018 Klasse: Business
Flyselskab: Air Canada Rute: CPH-YYZ Hvornår: December 2018 Klasse: Business Type: Frokost En ældre og træt A330. En del sæder virkede ikke (ingen problemer med mit). IFE og skærmen er også overhalet med er par generationer. Bortset fra sæde konfigurationen, så mindede der på mange måder om SK, inden de fik opgraderet deres Biz.
Flyselskab: CX Rute: HKG-BKK Hvornår: December 2018 Klasse: Business Type: Frokost Igen en rigtig god oplevelse med CX.
Flyselskab: Emirates Rute: LAD-DXB Hvornår: December 2018 Klasse: Business Type: Dinner - Forret + Hovedret Sweet potato soup til forret, virkelig lækker! Oksekød med ris til hovedret, virkelig tør! 5 stjerner til forretten og max 2 til hovedretten
Flyselskab: Emirates Rute: DXB-CPH Hvornår: December 2018 Klasse: Business Type: Dinner - Forret + Hovedret Humus og brød til forret, slet ikke dårligt! Stegt kalkun og kartofler med grønt. Fin ret også. 4 stjerner til forretten og 4 til hovedretten
Flyselskab: United Rute: IAH-LHR Hvornår: December 2018 Klasse: Economy Type: Dinner og dessert Så lidt trist ud, men smagte udemærket. Sprang morgenmad over, så ved ikke lige hvad det var, udover noget youghurt. En ældre og slidt B777-200 men comfotablet sæde.