Ja - vi flyver fra Bangkok til København via Beijing på lørdag. Der har vi kun 1,5 times stop i Beijing, så det bliver ok.
Flyselskab: Norwegian Rute: CPH-DXB Hvornår: Oktober 2018 Klasse: Findes der en differentiering? Her er billeder af de herlige luftfrikadeller, som blev serveret på vores 6,5 time tur til sandkassen
Flyselskab: Lufthansa Rute: OSL-FRA Hvornår: Oktober 2018 Klasse: Business Flyselskab: Lufthansa Rute: FRA-BEY Hvornår: Oktober 2018 Klasse: Business Flyselskab: Lufthansa Rute: BEY-FRA Hvornår: Oktober 2018 Klasse: Økonomi Efterårsferien blev tilbragt i Libanon og efter at SAS la ned sin rute, blev vi ombooket til Lufthansa. Business class på vej dit var rigtig bra, men maden i økonomi på vej tilbage var uspiselig.
Det afhænger tidspunktet på dagen. Min sidste to ture, AMS-CPH fredagaften var kyllingesandwich og CPH-AMS lørdag til frokost ostesandwich. Lidt afveksling er der dog
Flyselskab: KLM Rute: AMS-MME Hvornår: November 2018 Klasse: Business Type: Light dinner KLM har også fundet på at komme maden i en boks. Nu har jeg ikke prøvet de berømte SAS bokse, men KLM har løst opgave ganske fint. Et fint måltid til en flyvning på ca 1 time. Straks efter vi var kommet ombord, blev vi tilbudt en flaske vand. Ganske din service.
Flyselskab: Fiji Airways Rute: Funafuti- Suva Dato: 10.November 2018 Kabine: Økonomi Type: Snack Well. Da jeg så hvad sidemændene fik, sprang jeg over. Spinatmuffin og et æble. End ikke værd at tage et billede af. Sorry guys..
Flyselskab: AirBaltic Rute: CPH-RIX Tidspunkt: November 2018 Klasse: Economy Type: Pre-order Breakfast Omelet Bestod af en varm omelet fyldt med flødeost, kartofler, tomater og asparges. Hertil en skovbær yoghurt,croissant og et overraskede godt stykke groft brød. - Mener jeg gav 8€ hvilket jeg egentlig synes var okay. Flyselskab: AirBaltic Rute: RIX-CPH Tidspunkt: November 2018 Klasse: Economy Type: Pre-order Kyllingschnitzel Kyllingschnitzel med kartofler, tomat og en citron med en frisk rejesalat og en mini-bær tærte til. Og så mere af det gode grove brød!! Kostede 12€ - Hvilket også var fin value
Flyselskab: SAS Rute: CPH - EWR Hvornår: November 2018 Klasse: SAS Go (økonomi) Type: Andenserveringen Polarrulle med ost lavet med egen vindenergi og WiSH juice. Nu har jeg set det med.... selv maden bliver nu lavet “sustainable”.
Det næste de finder på at servere er vel luftfrikadeller, smager garanteret bedre end de der halvfrosne polarruller.
Den var ikke halvfemserne heldigvis. Der følger en lille WiSH juice med som smager rigtig godt. Skal du have ekstra koster det (udover kaffe/te/glas vand). Jeg er EBD så jeg kunne få en gratis sodavand.
Qatar Business class 773 QSuites BKK-DOH Morgenafgang Dine on demand så blev bestilt til 4 timer efter afgang. Mange valgmuligheder Men skulle have noget let så blev denne her fætter Men der laver den lokale take away alligevel bedre shawarmaer end QR, men sjov ide og flot serveret.
Svaret er : ja fritterne var sprøde og varme så ingen klager der og første gang jeg har bestilt fastfood i luften, regner ikke polarrullen hos SK for noget man nogensinde ville købe selv
Flyselskab: SAS Rute: EWR - CPH Hvornår: November 2018 Klasse: SAS Plus (premium økonomi) Type: Første servering Det smagte faktisk ganske godt til trods for at det var fra Newark. Der plejer maden ofte ikke at være i toppen. Men kyllingen var varm og ikke tør og selv broccolien var ikke udkogt og havde bid. Så godt arbejde af SAS kabinepersonalet for ikke at tilberede det for meget.
Flyselskab: SAS Rute: EWR - CPH Hvornår: November 2018 Klasse: SAS Plus (premium økonomi) Type: Morgenmad (andenserveringen)