God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. danielstrandby

    danielstrandby VIP medlem

    Beskeder:
    235
    "Synes godt om" modtaget:
    957
    Point:
    93
    Her set selv samme review og kunne næsten ikke forstå det da jeg først så det, det virker så langt ude. For et så farverigt land som Portugal, så er det helt ved siden af. Det er ikke fordi det skal ligne Ryanair (gud forbyde det:eek:), men man skulle tro deres farvepalette var bredere end toner af grå og beige

    Paul Lucas' kanal er i øvrigt en fed flight review-kanal, der ikke er nær så overgjort som jeg føler f.eks. Sam Chui er det. Den er blandt mine yndlings sammen med Dennis Bunnik
     
    Henrik Olsen, Ulrik, DanielBahn og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Jeg er vild med ham.. især fordi han virker oprigtig. Er dog spændt på at, hvordan det udvikler sig, nu han skal leve af set. Ham fra greenergrass.com er også ret god. Jeb Brooks tror jeg. Han kører også nogle fine urer hvad man interessere sig for det ;)
    Sam chui undgår jeg. Han virker så letkøbt..
     
    Henrik Olsen, danielstrandby og Henry "Synes godt om dette"
  3. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    EC826E3F-3993-4215-816A-AD9F559F1D3C.jpeg God mandag morgen fra Japan.
    Er i Delta sky club loungen i NRT.

    SK overraskede med at jeg kunne få BP til min tur CPH-NRT- ICN biz/eco på to forskellige PNR, begge award billetter med SK og KE altså forskellige alliancer.
    Næste overraskelse, nyt og forbedret wifi i Guldstuen, PW behøves ikke længere. SK leverede som vanligt varen på business, hvilket for mig vil sige en god nats søvn. Fin tur med tiptop dansk besætning.
    Hvis heldet er med dig og du får en NRT retur billet med SK med MC premium for 60.000 EB point er der ingen bedre måder at bruge point på
     
    Kenneth K, tbh, Henrik Olsen og 9 andre "Synes godt om" dette.
  4. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    BP CPH-NRT-ICN : Hvordan kringlede du det, fik du dem til at udstede BP i connection med hinanden, således at hvis første leg havde en sen ankomst, så var du berettiget til en automatisk ombooking af næste leg ??
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  5. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    God mandag formiddag fra FRA.

    Ankom med LH441 og skulle have været videre med LH826.
    LH826 er så aflyst.
    I loungen kunne jeg først vælge mellem standby til maskinen kl 12.30 (LH) eller confirmed kl 16.00 (SK). Da hun slog min booking op på computeren, havde LH dog allerede booket mig på 12.30 maskinen.
     
    tbh, Henrik Olsen, SophieHendriksen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,808
    Point:
    113
    På vej til Ankara efter en god uge i Danmark med barnedåb og guldbryllup i familien. Og en aflyst konsultation hos lægen. Han var syg :eek::eek::eek: Så det er ikke bevist, at jeg fejler noget. :p:p:p 3 gange "Hurra" og så det lange.

    Alt i alt en fin uge bag mig.

    Og en lidt travl uge foran - men det er jo altid godt, at have noget at se frem til.
     
    Steen Madsen, Henrik Olsen, THammer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Havde 6 timer i NRT men ville gerne undgå japansk immigration og ny indcheck så med velvilje fra damen i biz checkin disken i CPH lykkedes det at få tagget kufferten igennem og et BP i hånden til hele turen hvilket altså kan lade sig gøre hvis man interliner med Korean og er servicemindet som hun var og som jeg synes SAS generelt er.
     
    PENSIONISTEN, isolCBflyer, DanielBahn og 6 andre "Synes godt om" dette.
  8. danielstrandby

    danielstrandby VIP medlem

    Beskeder:
    235
    "Synes godt om" modtaget:
    957
    Point:
    93
    Der er vist nogen der ikke har haft en helt god mandag: https://www.bbc.com/news/business-47691478

    Et British Airways-fly, der skulle have fløjet mellem London City og Düsseldorf, fløj i stedet til Edinburgh. BA3271 blev fløjet af WDL Aviation, og det skulle eftersigende have været en fejl i papirarbejdet der gjorde, at crewet troede de skulle til Skotland.
     
    Henry, Jeblin, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Det er da heller ikke fair ikke at sikre at crewet er oplyst korrekt :)

    Men det er jo ikke kun crewet - også flight controls, tårnet, air traffic control, arrival etc som havde den info. Så det var alle på nær passagerne som ville til Dublin :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    God du ikke fløj med den, for de skulle til Düsseldorf... det havde jo været en dobbelt katastrofe for dig :):)
     
    Henry, SebastianBruun og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,808
    Point:
    113
    Men opdager passagerene det ikke, når kaptajnen byder velkommen på flyet til Edinburgh? Eller hører de bare ikke efter?
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Ja - det ville godt være skidt #fejl40
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Principielt kan flight control m.v. vel ikke gøre noget, hvis piloten melder ind med pålidelige oplysninger?

    London City interesserer sig jo ikke for hvor flyet skal hen, de skal bare have det i luften - og da Edinburgh formentlig ikke har problemer med ledige slots, undrer de sig ikke nødvendigvis over at 'BA 4711' fra London melder sin ankomst.

    Flyvningen kunne jo være ændret uden at de ved det. Jeg tvivler på at alle instanser har overblik over - og kontrollerer! - alle flyselskabernes ruter.

    Men der er nok dømt kvajekage et-eller-andet sted.:D
     
    DanielBahn og Henry "Synes godt om" dette.
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Melder historien noget om, hvad der stod på Boardingpass? og hvad der stod på skærmen i gaten?

    Er der 2 fly på samme tid fra London City Airport der flyver på 2 forskellige destinationer? altså til EDI og til DUS?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Endnu en tur til lufthavnen - denne gang for at sætte min datter af. Havde ellers sagt at hun måtte tage toget. Men der er jo nogen der åbenbart hellere vil drikke kaffe end køre tog, så i stedet blev til kollektiv hygge på fastlåste veje her til morgen. Fulde 75min tog det fra Bagsværd til CPH. :eek::eek:. Heldigvis skulle de med tanten på lejrskole - og ikke et strejkeramt lavprisselskab. :cool:
     
    Ulrik, DanielBahn, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God mandag morgen :)

    Sidder ombord på SK936 på vejen hjem fra San Francisco.

    Har fået læst nogle gode historier her denne morgen på 1. April.

    Ellers står den på hygge med sønnen som hentes tidligt fra børnehaven og så familie hygge når fruen kommer hjem. Svært at gå fra alt den gode mad i de sidste par dage og så hjem til egen kødgryde :)
     
    Baadsgaard, Kenneth K, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  17. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Det bliver jo nok ved med at være sådan de næste 6 månder, for udover strejken starter togbusserne mellem Nykøbing F og KBH idag og kører 6 månder frem. Tviler på at alle fra de 6 vogne lange prop fylde dobbeltdækker tog om morgnen bare acceptere at deres rejsetid går fra 1 time og 37 min til nærmer 3 timer. Samme sproarbejde gør det nu også 30 min hurtigere for mig at cykle de 33 km til mit gymasie frem for togbussen. - Jeg konkludere bare at man i DK ikke er intresseret i andet en privatbilisme :rolleyes:

    Nå lidt af et sidespor.

    Jeg fik lige en dag extra på weekenden, da alle mine moduler idag er blevet aflyst. Har brugt det meste af formiddagen på at fortsætte planlægningen på den interrail-tur jeg skal på til sommer. Destinationerne, er så godt som bestemt, nu skal jeg så bare finde togne der forbinder dem sammen. Dette er ikke helt nemt, da standarden for hjemmesider hos jernbane selskaberne i øst-europa er meget varierne :p.

    God mandag til jer andre :)
     
    Senest redigeret: 1/4/19
    Kristian, Jeblin, asf og 6 andre "Synes godt om" dette.
  18. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Næ, der kommer nok salg i pendlerbilerne!
     
    SimonFraLolland, Henry og THammer "Synes godt om dette"
  19. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    bahn.de plejede at kende til langt de fleste forbindelser i hele Europa, kunne være et kig værd hvis du ikke allerede har prøvet.
     
    SimonFraLolland, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  20. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    God mandag aften herfra.
    Har ikke været så aktiv på IF den sidste uges tid... Det skyldes at jeg i sidste uge startede nyt job og pt. Pendler mellem København og Hillerød hver dag. Jeg har 2 uger til at lære alt (der normalt tager 3 måneder i deres forløb) så der er knald på fra morgen til aften... i dag startede dagen kl 08:30 og er først lige kommet ind af døren... :)
    Om en uge overtager jeg så butikken i Lyngby storcenter og jeg glæder mig helt vildt :D
     
    Thorkild, THammer, Perdan og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side