Har været med arbejdet i Bangkok. Turen var med Thai og den velkendte TG951/950 kombo. Desværre på economy.
Det var alt i alt en skuffende oplevelse. Og jeg vil seriøst overveje en omvej næste gang jeg skal til BKK.
Et par nedslag:
Online muligheder med sædevalg og check-in fungerer kun sporadisk.
Standard check-in i CPH. Som alle der har været igennem T3 ved middagstid ved så er der MEGET lang check-in kø til Thai. Rigtig glad for mit SAS guldkort her. Gav også adgang til SAS fast track - en positiv overraskelse.
Priority boarding fungerede fint
Flyet var helt fyldt, havde heldigvis sikret mig et vinduesssæde. Men altså ikke noget ledigt midtersæde.
Sædet var vel egentlig OK, men med små 2m så er Economy bare ikke sjovt.
Positivt dog at Thai har 3-3-3 konfiguration på deres 777ere. Og ikke den noget mere ubehagelige 3-4-3.
IFE var en skuffende omgang: Mange gamle film, og en ikke særlig responsiv skærm.
Catering på turen var en katastrofe:
- ingen vandflaske ved sædet
- ingen pre-dinner drink
- 1. måltid bestod af en meget simpel salat, en rædsel af en sur-sød gris med ris. Der var også et vestligt kyllingevalg. Positivt dog med valgmulighed. Desert var en OK brownie og en ok ost
- drikkevarer til maden kom først efter at alle havde spist
- derefter ingen servering eller gennemgang med drikkevarer før 7 timer inde i flyvningen
- morgenmad var en standard smagsløs ægge/pølse/tomat ting. Samme problem som ved 1. servering omkring drikkevarer
Hjemturen var lige så katastrofal med følgende ændringer
- boardingprocessen kollapsede helt og ingen priority boarding
- frit midtersæde var absolut plus
- morgenmaden var denne gang reelt uspiselig
- positivt var det dog at der var sket ændringer i IFE udbudet ift udturen
Alt i alt en ret skuffende oplevelse og så krydret med at man skal ret langt op i pris for at tjene EB point på Thai til/fra BKK
Jeg kom frem og tilbage til tiden. Ingen holdsomme oplevelser og rimelig rolige flyvninger. Med Thai er bestemt ikke hvad det har været.
Senest redigeret: 2/10/22
Beaglen, Kenneth K, THammer og 9 andre "Synes godt om" dette.