NEW 2017 SAS "Enhancements" for Lounges and Fasttrack..

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 16/12/16.

  1. Simon Hermansen

    Simon Hermansen Do what you love, and do it often.

    Beskeder:
    80
    "Synes godt om" modtaget:
    174
    Point:
    33
    SAS har d.d. tilbudt mig og mine medrejsende 5.000 ekstra EB points som kompensation for de SAS Plus billetter til Rom vi havde købt, som nu er devalueret.
     
    jtraveler, asf, PENSIONISTEN og 6 andre "Synes godt om" dette.
  2. Rune

    Rune VIP medlem

    Beskeder:
    166
    "Synes godt om" modtaget:
    484
    Point:
    63
    5000point pr person ?
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  3. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Fast track degradering pr. 01. feb i GVA for SAS Plus, SAS EBG og SAS EBD :

    I de schweiziske nyheder i går aftes opfordrede man passagerer i GVA at møde i lufthavnen 3timer før dep pga 1times ventetid i sikkerhedskontrollen denne weekend, ja, vi har noget at se frem til i GVA efter 1.feb ....
     
    Claus Heine, clager, asf og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Gad vide pr. hvilken dato billetterne senest skal være købt for at få kompensation. Jeg har PLUS klasse GVA-CPH dep. i marts og købt i august ??
     
    Claus Heine og Henry "Synes godt om" dette.
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    August er laaaangt før de annoncerede dette, så det burde vel være en sikker sag.
    Næste spørgsmål er vel om de tilbyder noget for EBG/D & *G på GO billetter? Evt. gratis refundering.
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  6. Simon Hermansen

    Simon Hermansen Do what you love, and do it often.

    Beskeder:
    80
    "Synes godt om" modtaget:
    174
    Point:
    33
    Ja, det går jeg ud fra. De beder hvert fald om alle vores EB-medlemsnumre og vi er 4 personer.

    Vi rejser 26. februar og bestilte tilbage i august 2016. De skrev ikke noget om hvor langt tilbage der skal være bestilt, for at der tilbydes kompensation. Men uanset bør de, efter min mening, tilbyde det da man jo har betalt for en ydelse man ikke får. Jeg bestiller ikke Plus-billetter til en 2-3 timers flyvetur for at få mad på flyet, men for at gøre selve rejsen mest smidig, hvilket nu ikke kommer til at ske når vi rejser hjem fra Rom.
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  7. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Jeg har nu spurgt SAS på Facebook om en dato for deres officielle lancering af "enhancements".
     
    Senest redigeret: 7/1/17
    Henrik Olsen og Peter F. "Synes godt om" dette.
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,782
    Point:
    113
    Ja, så kom SAS-reklameafdelingen på banen. Min kæreste fik en reklame mail med teksten:
    In SAS Plus, long flights are even more comfortable. Choose your seat when you book, speed through security with SAS Fast Track and relax in our SAS Lounges before you depart. You can also bring along an extra bag, if you like.

    Jeg skulle faktisk nærlæse teksten, før det gik op for mig, at den naturligvis ikke lyver. Det er jo specificeret, at det er SAS Fast Track og SAS Lounges.

    Så står det værre til med hjemmesiden, som linket henviser til. Her er ikke specificeret, at det kun er SAS Fast Track og SAS Lounges:
    SAS Plus.png
     
    Claus Heine, Kristian, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. klausbm

    klausbm VIP medlem

    Beskeder:
    118
    "Synes godt om" modtaget:
    499
    Point:
    63
    Så har jeg fået svar på den klage jeg sendte d. 16. december. SAS tilbød mig, ligesom flere andre, 5000 point pr person. Jeg prøvede at argumentere for at vi jo går glip at 2 x loungeadgang samt fast track, og foreslog at de gav os 10.000 point hver, men den hoppede de ikke på. Dog har jeg nu fået alle 20.000 point sat ind på min konto, da jeg argumenterede for at family poolingen jo ikke er oppe at køre endnu. Resultatet er vel ok uden at være fantastisk...
     
    phoenixcnnj, isolCBflyer, asf og 6 andre "Synes godt om" dette.
  11. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Spændende, jeg fik tilbudt ingenting for mine 2xPlus billetter. Jeg har skrevet til Customer Care og gjort dem opmærksomme på det.
     
    jtraveler, Claus Heine, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. klausbm

    klausbm VIP medlem

    Beskeder:
    118
    "Synes godt om" modtaget:
    499
    Point:
    63
    Mine billetter var ikke-annullerbare og med afgang i februar - ved ikke om det er derfor.
    Jeg synes det er uforskammet af SAS at svare, at du bare kan afbestille dine billetter, hvis du ikke er tilfreds, som de skrev til dig. 5000 point er da det mindste de kan tilbyde.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Men et eller andet sted er svaret vel rimeligt nok, hvis man husker at se en flybillet som en vare på linie med andre handelsvarer: Du har bestilt produktet med et tilbehør, som i mellemtiden er udgået og derfor ikke kan leveres. Som konsekvens af dette tilbyder sælger at lade handelen gå tilbage.
    Var det en boremaskine eller køkkenudstyr ville man betragte det som en helt naturlig service. o_O
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. klausbm

    klausbm VIP medlem

    Beskeder:
    118
    "Synes godt om" modtaget:
    499
    Point:
    63
    Juridisk set er der nok ikke noget at komme efter. Jeg synes dog stadig det er uforskammet at tilbyde en vare, indgå en handel, og så senere finde ud af at man ikke ønsker at levere en del af varen alligevel. Hvis kunden er utilfreds med dette kan man bare lade handlen gå tilbage (skidt med at der måske er bestilt hotel og lejebil osv.).
    At man ikke engang vil tilbyde noget så bagatelagtigt som 5000 EB-point (som andre vel at mærke tilbydes) udstiller bare SAS's mangel på sans for kundepleje.
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  15. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Jeg skrev til SAS igen og har netop fået svar. De sætter 5.000 point på vores eurobonus konti:

    --- svar fra sas ---

    Kære Frank,

    Tak for din mail.

    Jeg beklager at du ikke og din rejse partner ikke blev tilbudt point som kompensation.
    Retningslinierne er kommet efter følgende.

    Jeg skal derfor bede dig om at sende mig jeres Eurobonus nummer, hvor disse point kan overføres til.

    Vi ønsker dig en god dag.

    Med venlig hilsen

    Customer Care team

    ----
     
    phoenixcnnj, klausbm, Claus Heine og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. jokl

    jokl Nyt medlem

    Beskeder:
    9
    "Synes godt om" modtaget:
    21
    Point:
    3
    Hej venner
    Til info kan man IKKE bruge Fast Track her i Billund i aften kl. 17:30.
    Har EBG og troede, at man netop skulle kunne bruge Fast Track her i Billund....når man nu ikke kan gå i loungen her mere.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    det skulle du altså også kunne. FastTrack i BLL skulle være bevaret. :S
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Well, måske det er kommunikation eller forglemmelse...

    @jokl - synes du skulle skrive til SAS, må være en guldmail du kan skrive til og spørge om den service er eksisterende eller ej..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. phoenixcnnj

    phoenixcnnj Medlem

    Beskeder:
    30
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    @ Frank, jeg vil bare spørge hvordan du kommer i kontakt med SAS via Customer Care. Jeg fik at vide jeg skulle kontakte dem via SAS online Customer Care. Men da min Plus billet er i april, kan jeg ikke få lov til at udfylde videre. Jeg synes, jeg blev kastet rundt mellem SAS Service og Customer Care. Mvh Niels
     

    Attached Files:

    • SAS.JPG
      SAS.JPG
      File size:
      60.5 KB
      Vist:
      7
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  20. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Hvis du fjerner flueben i "ja dette krav er knyttet til en flyvning" så virker det.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side