Så kom svaret fra SAS. Der er IKKE Fast Track adgang i Billund med EBG. Farvel SAS (fløj 62 gange med dem i 2016). (link, der henvises til kunne ikke sendes videre) Hej Jørn. Tak for din mail. Det er korrekt SAS har opsagt aftale om Fast Track i Billund pr 1 jan 2017. Vi kan desværre ikke ændre på den beslutning. Du har mulighed for at sende en klage til Customer Care via dette link Så vil de se på sagen. Vil ønske dig en god dag. Med venlig hilsen Vibeke Jörgensen Traveler Consultant SAS Sales and Service SAS Scandinavian Airlines System
Husker I at Mariam Skovfoged, der er pressechef hos SAS i Danmark udtalte til CHECK-IN.dk "... Til gengæld sætter de pris på at kunne komme hurtigt igennem lufthavnen, og derfor holder vi for eksempel fast i fast track i både Billund og Aalborg” Og udtalelsen blev bragt 23. december (ikke engang 3 uger siden). Kilde: http://www.check-in.dk/sas-kunder-bekymrede-lounge-plan/
Fint - det bliver sjovt at høre hendes kommentar. Specielt, når hun i samme artikel er citeret for: "Det gør selvfølgelig indtryk, at der er forvirring blandt nogle af vores passagerer .... Jeg forstår godt, at der er nogle, som bliver bekymrede, når der har floreret forkerte oplysninger ...."
Skal jeg være helt ærlig så tror jeg det er SAS kundeservice der giver forkert information. Jeg mener altså forsat at der er fast track i Billund men ingen lounge. Jeg snakker med SAS om denne meget skæve og uens kommunikation og det gjorde jeg allerede fra i mandags.... så ikke noget der er startet i dag Så du er kun et ekstra eksempel på det
Hej igen alle, Jeg spurgte også lige Billund Lufthavn - og fik denne besked: (spurgte om det ikke var en fejl) Hej Det er det desværre ikke, det er en beslutning SAS har truffet om ikke længere at tilbyde deres kunder denne service. Med venlig hilsen Anette Nielsen Telefonservice Billund Airport
Har lige talt med kundeservice som gentog at der skal være adgang til fast track i BLL og AAL. Det bliver efterhånden lidt farceagtigt...
ja - i en "privat" virksomhed gik det jo ikke..... anyway - jeg skal ud af Billund igen mandag aften med SAS - så prøver jeg igen....
Ja "Komiske Ali" har ikke levet forgæves. Synes de burde ofre noget mere tid på at skabe bedre kommunikation i stedet for drømme i SAS Dreams og sådanne andre tiltag.
Well - normalt sletter jeg navnet på den der svarer MEN når det nu er postet vil jeg tillade mig at citere det. Vibeke er en af de mest vidende konsulenter hos SAS, og jeg har endnu aldrig fået halve svar fra hende. Når hun udtaler sig om en sag, så er jeg RET sikker på at det er det der er kommet fra SAS til dem der passer Guld og Diamant mail. Hun har generelt ALTID løst mine udfordringer (og i der kender mig ved de kan være mange ) så denne gang kan man ikke engang "skyde på studenterhjælpen" i kundeservice. SKRÆMMENDE!!!! /DSGM
Jeg skal til cph fra aal i morgen sidst på dagen og har lige tjekket ind med sas app'en. Ifølge den har jeg adgang til fastrack. Så jeg holder fast i det fortsat glæder. .
Fra BLL's hjemmeside: For nogle gæster er det muligt at passere hurtigt igennem Security via FastTrack. FastTrack er gældende for passagerer med følgende billettype eller status: Lufthansa passagerer på C-class eller Lufthansa passagerer med HON, SEN eller Star Gold status. KLM passagerer på C-class eller med Sky Priority Air France passagerer på C-class eller med Sky Priority British Airways passagerer på B, H eller Y class eller med Silver eller Gold status http://www.bll.dk/i-lufthavnen/hurtigt_igennem_security_via_fasttrack SAS er helt væk - det er da en falliterklæring