NEW 2017 SAS "Enhancements" for Lounges and Fasttrack..

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 16/12/16.

  1. jokl

    jokl Nyt medlem

    Beskeder:
    9
    "Synes godt om" modtaget:
    21
    Point:
    3
    Jeg har nu skrevet - og skal nok holde Jer informeret om svar--------hvis der kommer noget.....
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. phoenixcnnj

    phoenixcnnj Medlem

    Beskeder:
    30
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    Mange tak. Ved ikke hvordan jeg har overset det.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. jokl

    jokl Nyt medlem

    Beskeder:
    9
    "Synes godt om" modtaget:
    21
    Point:
    3
    Så kom svaret fra SAS.
    Der er IKKE Fast Track adgang i Billund med EBG.
    Farvel SAS (fløj 62 gange med dem i 2016).
    (link, der henvises til kunne ikke sendes videre)



    Hej Jørn.



    Tak for din mail.



    Det er korrekt SAS har opsagt aftale om Fast Track i Billund pr 1 jan 2017.



    Vi kan desværre ikke ændre på den beslutning.



    Du har mulighed for at sende en klage til Customer Care via dette link



    Så vil de se på sagen.



    Vil ønske dig en god dag.



    Med venlig hilsen

    Vibeke Jörgensen
    Traveler Consultant
    SAS Sales and Service

    SAS
    Scandinavian Airlines System
     
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,549
    "Synes godt om" modtaget:
    13,100
    Point:
    113
    Husker I at Mariam Skovfoged, der er pressechef hos SAS i Danmark udtalte til CHECK-IN.dk

    "... Til gengæld sætter de pris på at kunne komme hurtigt igennem lufthavnen, og derfor holder vi for eksempel fast i fast track i både Billund og Aalborg” ​

    Og udtalelsen blev bragt 23. december (ikke engang 3 uger siden).

    Kilde: http://www.check-in.dk/sas-kunder-bekymrede-lounge-plan/
     
    tbh, Ulrik og klausbm "Synes godt om dette"
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,646
    "Synes godt om" modtaget:
    26,797
    Point:
    113
    Jeg skriver med Mariam om netop dette lige nu :)
     
    miri90, Baadsgaard, Peter F. og 4 andre "Synes godt om" dette.
  6. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,136
    "Synes godt om" modtaget:
    8,210
    Point:
    113
    burn.... Det glæder jeg mig til at høre svaret på :) Og om kompensationen.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Bum, man skal passe på hvad man siger, man kan jo blive hængt op på det....
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,549
    "Synes godt om" modtaget:
    13,100
    Point:
    113
    Fint - det bliver sjovt at høre hendes kommentar. Specielt, når hun i samme artikel er citeret for:

    "Det gør selvfølgelig indtryk, at der er forvirring blandt nogle af vores passagerer .... Jeg forstår godt, at der er nogle, som bliver bekymrede, når der har floreret forkerte oplysninger ...."
     
    Grisefod, Ulrik og tbh "Synes godt om dette"
  9. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Det er heller ikke nemt når de "forkerte oplysninger" kommer fra... sas... :eek:
     
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,646
    "Synes godt om" modtaget:
    26,797
    Point:
    113
    Skal jeg være helt ærlig så tror jeg det er SAS kundeservice der giver forkert information. Jeg mener altså forsat at der er fast track i Billund men ingen lounge.

    Jeg snakker med SAS om denne meget skæve og uens kommunikation og det gjorde jeg allerede fra i mandags.... så ikke noget der er startet i dag :)

    Så du er kun et ekstra eksempel på det :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. jokl

    jokl Nyt medlem

    Beskeder:
    9
    "Synes godt om" modtaget:
    21
    Point:
    3
    Hej igen alle,
    Jeg spurgte også lige Billund Lufthavn - og fik denne besked: (spurgte om det ikke var en fejl)

    Hej


    Det er det desværre ikke, det er en beslutning SAS har truffet om ikke længere at tilbyde deres kunder denne service.



    Med venlig hilsen

    Anette Nielsen

    Telefonservice

    Billund Airport
     
    tbh og Henry "Synes godt om" dette.
  12. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Har lige talt med kundeservice som gentog at der skal være adgang til fast track i BLL og AAL.

    Det bliver efterhånden lidt farceagtigt...
     
    Henry, Baadsgaard, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,646
    "Synes godt om" modtaget:
    26,797
    Point:
    113
    #badcommunication
     
    Henry og tbh "Synes godt om" dette.
  14. jokl

    jokl Nyt medlem

    Beskeder:
    9
    "Synes godt om" modtaget:
    21
    Point:
    3
    ja - i en "privat" virksomhed gik det jo ikke.....
    anyway - jeg skal ud af Billund igen mandag aften med SAS - så prøver jeg igen....
     
    Henry, obs og Kristian "Synes godt om dette"
  15. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Ja "Komiske Ali" har ikke levet forgæves.

    Synes de burde ofre noget mere tid på at skabe bedre kommunikation i stedet for drømme i SAS Dreams og sådanne andre tiltag.
     
    Henry, tbh og Schwert "Synes godt om dette"
  16. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,890
    Point:
    113
    Kæft' det er et utjekket flyselskab!!!
     
    Henry, tbh og Peter F. "Synes godt om dette"
  17. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Well - normalt sletter jeg navnet på den der svarer MEN når det nu er postet vil jeg tillade mig at citere det. Vibeke er en af de mest vidende konsulenter hos SAS, og jeg har endnu aldrig fået halve svar fra hende. Når hun udtaler sig om en sag, så er jeg RET sikker på at det er det der er kommet fra SAS til dem der passer Guld og Diamant mail. Hun har generelt ALTID løst mine udfordringer (og i der kender mig ved de kan være mange :)) så denne gang kan man ikke engang "skyde på studenterhjælpen" i kundeservice. SKRÆMMENDE!!!!

    /DSGM
     
    Frequie, Henry, asf og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. john christensen

    john christensen TripFlyer

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    360
    Point:
    63
    Jeg skal til cph fra aal i morgen sidst på dagen og har lige tjekket ind med sas app'en. Ifølge den har jeg adgang til fastrack. Så jeg holder fast i det fortsat glæder. .
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Fra BLL's hjemmeside:

    For nogle gæster er det muligt at passere hurtigt igennem Security via FastTrack. FastTrack er gældende for passagerer med følgende billettype eller status:

    • Lufthansa passagerer på C-class eller Lufthansa passagerer med HON, SEN eller Star Gold status.
    • KLM passagerer på C-class eller med Sky Priority
    • Air France passagerer på C-class eller med Sky Priority
    • British Airways passagerer på B, H eller Y class eller med Silver eller Gold status
    http://www.bll.dk/i-lufthavnen/hurtigt_igennem_security_via_fasttrack

    SAS er helt væk - det er da en falliterklæring
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Du må bare stille dig op sammen med pøblen min ven ;););)
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side