NEW 2017 SAS "Enhancements" for Lounges and Fasttrack..

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 16/12/16.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    jeg ville da mene, at hvis det står på hjemmesiden og de er specifikt med datoer, så burde det være ok... - endvidere, kan man jo bare tage et screenshot af siden, så har man det som evt bevis..

    Med hensyn til mailen, kan SAS vel ikke vide om vedkommende har skiftet status når rejsen skal tages, man kan sige, hvis du vil have adgang til Perks, så må du købe Plus i Europa...

    Lad os se!
     
    Senest redigeret: 26/4/17
    Jeblin, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. MaHA

    MaHA VIP medlem

    Beskeder:
    241
    "Synes godt om" modtaget:
    575
    Point:
    93
    Lige præcis. Bare rigtig ærgerligt hvis de ændrer vilkår så forholdsvis tæt på sommeren - udover det åbenlyst irriterende i at få nedgraderet sine fordele i et i forvejen fordelssvagt tier.
     
    Senest redigeret: 26/4/17
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. MaHA

    MaHA VIP medlem

    Beskeder:
    241
    "Synes godt om" modtaget:
    575
    Point:
    93
    Jeg må vente med spænding.

    Men med hensyn til mit niveau, så ved de jo godt hvornår mit sølvniveau udløber. De har i i hvert fald anerkendt at jeg skal have fast track adgang....
     
    Jeblin, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  4. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Et screendump der klart viser "et løfte" fra SAS har aldrig forhindret dem i at løbe fra det - REMEMBER THE ALAMO?? o_Oo_Oo_Oo_O
     
    Jeblin og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,576
    Point:
    93
    Jeg har så oplevet det modsatte, så den kredit skal de retfærdigvis også have. Jeg købte billet til MEL med SQ via sas.dk. Ved købet stod der, at det ville give 20.200 point t/r, hvilket var grunden til jeg købte via sas.dk. Det var (selvfølgelig) en fejl, og jeg fik ikke umiddelbart nogen point for rejsen. Jeg havde heldigvis taget et screenshot ved bestilling, som efter et par mails frem og tilbage blev godtaget, så jeg kunne få mine point.
     
    T4L, Peter F., MaHA og 8 andre "Synes godt om" dette.
  6. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Er det blevet nævnt at det nu koster 3000 EB point at købe lounge i døren, før 2500, og nu 2800 at tilkøbe online, før 2000.
     
    Henry og Claus Heine "Synes godt om" dette.
  7. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Mit svar, hvem f***** gider betale 3000 eurobonus bitcoins for den oplevelse? Der skal nok spises en del laks og hot dogs samt læses mange Min Häst før det kan betale sig.
     
    MaleneChristensen, Henry, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  8. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jeg havde fx 4000 point der udløb her d. 30, så har bestilt lounge da jeg ikke kunne nå at bruge dem på at byde en upgrade før de forsvandt. Ville have brugt de resterende 1200 på en lås i EB shoppen, men SAS skal have 123 Kr for at sende en dims til 62 kr!
     
    Henry, Ulrik, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    I tilfælde af at man skulle bruge et bad kunne det have lidt værdi... 3.000 point, så skal det godt nok være et vigtigt bad!
    Jeg købte en gang en pose godt og blandet på flyet, for point der ellers var udløbet...
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,806
    Point:
    113
    Det afhænger da af, hvad dine point er værd

    Når man normalt siger, at point er 8 - 10 øre værd, så koster adgangen 240 - 300 kroner. Nok lidt for meget, men det synes jeg jo også 180 DKK er for adgangen til andre lounges i lufthavnen.

    Det lyder meget fornuftigt.
     
    Ulrik og Claus Heine "Synes godt om" dette.
  11. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Er det bare DSGM?? Jeg bliver sgu straks bekymret når Tante SAS begynder at bruge vendingen "enhancements" da det som regel betyder penge eller fordele OP af jydens mulvarp!!! :confused::confused::D:D:D:D

    Udklip.PNG
     
    Senest redigeret: 5/5/17
    PENSIONISTEN, Flyvefisken, alexanderln og 4 andre "Synes godt om" dette.
  12. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    En anden god grund til at spendere 3000 eb bit coins kunne være at for danskere helt relevante magasin Hytteliv er at finde blandt de internationale magasiner af høj kvalitet.
    20170505_104433.jpg
     
    copenhagenboy, Fruth, alexanderln og 7 andre "Synes godt om" dette.
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,806
    Point:
    113
    En smoothie / en ramlösa / en cola koster 600 EB point (hvis man vælger at betale med point ombord på flyet). I den sammenhæng, virker prisen på adgang til loungen OK.
     
    MaleneChristensen, Ulrik og Claus Heine "Synes godt om dette"
  14. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    .....og ej at forklemme et rejsemagasin på grønlandsk samt et finsk golfblad!
     
    Henry, MaleneChristensen og Ulrik "Synes godt om dette"
  15. Christian Larsen

    Christian Larsen Amatør

    Beskeder:
    168
    "Synes godt om" modtaget:
    362
    Point:
    63
    Så kommer det nye Eurobonus 3 ser det ud til:

    VI MIGRERER EUROBONUS TIL ET NYT SYSTEM 12.–15. MAJ

    Den 12.–15. maj migrerer vi til et nyt EuroBonus-system. I den forbindelse vil det ikke være muligt for vores EuroBonus-medlemmer at logge på deres konto. Flytningen kommer ikke til at påvirke allerede bookede bonusrejser, SAS Appen, adgang til Fast Track eller besøg i vores lounges. Men det vil ikke være muligt at bruge optjente point til at booke rejser, hotel, lejebil eller til at opgradere.

    I weekenden den 12. –15. maj kan EuroBonus-medlemmer heller ikke bruge point til at handle ombord eller betale med point hos en EuroBonus-partner, og flytningen vil også påvirke visse fordele som at give Sølv- og Guldkort væk.

    Vi forventer at have gennemført flytningen mandag den 15. maj. Vi beklager ulejligheden og håber på jeres forståelse og tålmodighed.
     
    Henrik Olsen, tbh og Henry "Synes godt om dette"
  16. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Spændende! Håber virkelig på, at vi kan få mulighed for at søge på Star Alliance-bonusrejser med det nye system.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  17. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Er det kommet ud på mail, eller hvor ?

    Hvorom alting er: Run for cover og tag en kopi af din saldo og aktivitetsliste med! Nu kan der jo ske hvad som helst...:eek:
     
    Henrik Olsen, Schwert, isolCBflyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  18. Christian Larsen

    Christian Larsen Amatør

    Beskeder:
    168
    "Synes godt om" modtaget:
    362
    Point:
    63
    Ja. Fik det på mail ;)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  19. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Senest enhancement er, at guldmedlemmer nu ikke længere kan booke bonusrejser via telefon uden gebyr.. Naturligvis også lavet som en sniger af Tante SAS, uden varsel.

    Desværre virker det fra min vinkel som om, at de "booster" værdien af Diamantstatus ved at fjerne fordele fra guldmedlemmer (f.eks betaling for MC og nu ovenstående), fremfor at øge fordelene for diamant.
     
    PENSIONISTEN, jakobv84, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  20. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,806
    Point:
    113
    ØV:mad::mad::mad:
     

Del denne side