Norwegian og Strawberry laver fælles loyalitetsprogram

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 27/6/23.

1. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,296
    "Synes godt om" modtaget:
    7,019
    Point:
    113
    https://newsweb.oslobors.no/message/594204

Norwegian and Strawberry to establish joint company for loyalty programmes
    Norwegian today announced that it will enter into a partnership with Strawberry (former Nordic Choice Hotels), which offers a wide range of leading hotels, restaurants and spas, including over 225 hotels across the Nordics. The companies will develop a stand-alone entity that will provide added value to the members of the companies’ respective loyalty programmes. The entity will be jointly held with Norwegian and Strawberry each retaining an equal ownership stake. Additional parties will also be invited to join the partnership, further increasing the attractiveness for the companies’ customers, as well as those of other parties. Final closing of the transaction is expected to take place in the fourth quarter of 2023 and is subject to certain closing conditions. The companies will hold a joint press conference with Strawberry owner and founder Petter Stordalen and Norwegian CEO Geir Karlsen at 10:00 CET at Amerikalinjen, Jernbanetorget 2 in Oslo.

Henry og Calle77 "Synes godt om" dette.
  2. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,559
    13,124
    Point:
    113
    Det er da noget af en nyhed. Jeg savner stadig de "gamle" dage, hvor SAS og Radisson begge var med i "EuroBonus" og man kunne optjene basispoint på hotelophold. Det var med til at sikre mig guldkortet i et par år.

T4L og Erwin Lansing "Synes godt om" dette.
  3. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,559
    13,124
    Point:
    113
    Som I kan se i mit tidligere indlæg, var jeg faktisk ret begejstret for denne nyhed.

Nu har jeg så læst forsideartiklen, der formentlig bygger på en pressemeddelelse. Og jeg sidder tilbage med flere spørgsmål. Alt i alt er det jo blot en hensigtserklæring. Men er der noget reelt indhold på nuværende tidspunkt?
    • Hvornår begynder samarbejdet?
    • Er der reelt andet indhold, end at man kan overføre optjente point fra et program til et andet?
    • Kan man optjene status på tværs af programmerne?
      • Kan man optjene status hos Norwegian Rewards ved at bo på hoteller i Strawberry gruppen?
      • Kan man optjene status i Strawberrys loyalitetsprogram ved at flyve med Norwegien?
    • Man kan i forvejen optjene point i Norwegian Rewards ved at bo på hoteller. Hvad er lige nyheden i dette samarbejde?
    • Hvad er den reelle fordel for kunderne?
    • Hvad er fordelen for Norwegian?
    • Hvad er fordelen for Strawberry?
    • Hvilke andre virksomheder kunne man forstille sig i samarbejdet (der åbenbart skal udbygges)?

Jeblin, asf, Offlyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Offlyer

Offlyer SK937 will be back

Beskeder:
    1,265
    4,188
    Point:
    113
    Tak - så alt i alt en stor non-story. Ret skuffende faktisk. Men eftersom jeg stort set aldrig flyver Norwegian og endnu sjældnere bor på et af de relevante hoteller, så er det ikke livsforandrende for mig. Håber det bliver mere konkret så I andre kan drage fordel.

Jeblin, Erwin Lansing og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side