SAS A350 Business - Bedste sæder

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Magnus, 5/11/23.

  1. Magnus

    Magnus VIP medlem

    Beskeder:
    102
    "Synes godt om" modtaget:
    305
    Point:
    63
    Har netop booket LAX-CPH på en EB-bonusbillet. Har kun tidligere fløjet i C på A321LR, så hvor sidder man bedst? Kan ikke beslutte mig for 1A/1H (mere benplads), de lige rækker (bedre udsigt og mere privat), eller 9A/9H (minikabine og mere benplads). Jeg rejser alene og synes benpladsen på A321LR (tronsæde) var lidt til den smalle side.

    Nogen der har god erfaring?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Michaelpa

    Michaelpa Medlem

    Beskeder:
    34
    "Synes godt om" modtaget:
    97
    Point:
    18
    Imo er den største fordel ved 1 A/D/F/H, at resten af flyveren ikke skal gå forbi dig, når du har boardet som den første, hvis man vil sidde og slappe lidt af.
    Ellers synes jeg ikke, der er specielt stor forskel. "Minikabinen" er måske mere hyggelig, men til gengæld er du også tæt på galley ved indgangen.
    Jeg har selv fløjet på 9H, og det syntes jeg var fint, bortset fra første pointe i beskeden her.
    Ift. benplads skal du helt klart gå efter en af de forreste rækker, hvis du er over 1,85m.
     
    Nielspg, Magnus og Henry "Synes godt om dette"
  3. Magnus

    Magnus VIP medlem

    Beskeder:
    102
    "Synes godt om" modtaget:
    305
    Point:
    63
    Tak for svar. Med en højde på 1,94 har jeg ændret mit sæde til 1H, som var ledigt.
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  4. ScandinavianTraveler

    ScandinavianTraveler EBG, HH Diamond

    Beskeder:
    96
    "Synes godt om" modtaget:
    303
    Point:
    53
    Undgå række 9 så. Når fødderne når lang nok ind, kan man mærke, når der bliver trukket ud på toilettet :)

    Række 1 er klart min go to på et natfly - om dagen er række 2 bedre.
     
    asf, Henry og Magnus "Synes godt om dette"
  5. Magnus

    Magnus VIP medlem

    Beskeder:
    102
    "Synes godt om" modtaget:
    305
    Point:
    63
    Det bliver række 1, med argumentet om min højde og natflyvning. Tak for rådene :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side