CPH-BOS senere i dag ✅ Plusgrade til biz ✅ afgang allerede forsinket 3 timer ✅ Equipment change til LN-RKP
Den ser også ud til at være assignet til NRT også. Min kæreste skal også med den på business i dag til BOS, og det ville være ærgerligt for 2. gang i træk at rende ind i LN-RKP.
Jeg har klaget mig til 10.000 pts som et lille plaster på såret. Jeg vil følge LN-RKPs færd i starten af ugen og evt cancel mit bud på upgrade til hjemturen BOS-CPH på fredag.
Det kan jeg godt forstå - det er i min verden godt træls at bruge point på en opgradering og så finde ud af at det er RKP.
SAS burde egentlig tilbageføre de point der er brugt på eventuelle “upgrades” på de afgange hvor Chileneren indsættes. Syntes ganske enkelt ikke man får hvad man betaler for her
M Med de 10,000 points jeg har fået i erstatning så har jeg netto betalt 15,400 for upgrade — det er måske ikke helt urimeligt. Biz på LN-RKP er trods alt bedre end Plus på de nye/opgraderede A330 og A340
Godmorgen fra Midtvesten. Mit primære formål med turen er over, og det er tilbage til virkeligheden. Der - har jeg lige opdaget - byder på en hjemtur senere i biz med chileren Hvem skal jeg kontakte, når jeg kommer hjem for refusion? Guldmailen eller? Gode tips modtages gerne!!
Jeg kun været på RKP en gang med den situation og der var det via EuroBonus mailen at jeg skrev og argumenterede for den manglende værdi. Men som jeg har læst det, så har de fleste også ad denne vej brugt denne metode.
Jeg vil bestemt kræve mit, når jeg er tilbage. Upgrade herover var billigere end upgrade hjem i chileren. Sådan skal klaveret ikke spille
Har “heldigvis” også kun haft en enkelt oplevelse med Chileneren, det var dog også tilstrækkeligt til at det ikke kræver et gensyn
FYI: Armlæn i 5H og sædet ved siden af fungerer ikke, så de kollapser ved den mindste vægt. Desuden er der to lamper i venstre side af den forreste kabine, der åbenbart ikke kan slukkes. Noterede ikke rækkenummerne.
Tror jeg du har meget ret i. Men når man nu skal med dyret, tænkte jeg det kunne være rart at vide, hvor man ihvertfald ikke skal sidde
Det var noget "lidt" andet der blev skrevet om Den Snigende Chilener, da den først kom til SAS' flåde i 2014: http://www.businessclass.dk/en-test-af-sas-nye-airbus-a340-med-full-flat-saeder-sas-business/
Frisk pust? Når flyet ser ud som det gør i dag - slidt i alle leder og kanter og med funktionaliteter, der ikke længere fungerer - så må “reserveflyet” godt nok have fløjet mange miles siden 2014!