Så fløj RKP til Athen som SK2777: Er det noget af en ændring fra de normale fly af familien A320.... Fra 168 pladser til noget mere... Normalt er det mindre fly som bruges med det fly nummer:
Men på turen hjem, får dem på de første rækker som flyver PLUS sig noget af en overraskelse Mens 20F får sig noget af en lang næse
Gad vide om SAS flåden er så presset på også kortruterne at de bliver nød til at sætte fly og crew ind fra langruterne til en sådanne tur.... Eller er det bare fordi de har solgt mange billetter?
Mit gæt er at de er pressede, jeg var ikke den eneste der fik "en lang næse" i weekenden, der havde været flere aflysninger i CPH. Tror de efterhånden er ved at lave "en Norwegian" De har presset tidstabellerne i en sådan grad at det ikke er muligt at indhente forsinkelser, hvilket så gør dem super sårbare ved den mindste irregularitet. /DSGM
Enig i, at SAS er presset af: Stram tidsplan Underleverandører, der ikke kan levere varen (så, der kommer aflysninger) Sommerferie trafik, som også presser hele organisationen. Det skrev jeg om i en anden tråd
Ja, SAS er vist meget presset, for her i juli er der adskillige dage, hvor der kun er indsat én daglig frequens på GVA … de kaster deres psgrs lige i armene på Swiss via ZRH, samt på Easyjet. Men fint nok med mig, så skal jeg afprøve den nyrenoverede Swiss Senator loungen i ZRH 17.juli.
Vi har en del billeder fra den her: https://insideflyer.dk/se-de-foerst-billeder-fra-den-nye-swiss-lounge-i-zurich/
Jeg nærstuderede billederne og kan sagtens genkende noget af den gamle indretning. -- Vi er vist kommet lidt på afveje fra SAS LN-RKP / LAN CHILE.
DGSM, nu må du ikke løbe fra dit gode navn : synes du ikke, at spiseafd. er upraktisk indrettet med de forbaskede bænke, hvor man skal "mave sig" og så er der ikke plads til håndbagagen. @Schwert : jeg har sat lidt billeder og beskrivelse ind på lounge tråden fra mit besøg i tirsdags.