Der kan vel være god grund for det - jeg selv ville være skuffet og heller ombookes via Stockholm eller Oslo for at undgå RKP hvis jeg var i Business Class. Men enig med at den udskiftes og den er blot et sort får. Men ser i lyset af hvor meget godt SAS har lavet på kabine og service fronten de sidste 2-3 år hvor de har tjent penge, så er vi blevet meget bedre stillet med superlækker kabiner knallert klasser. WiFi i Europa som giver andre baghjul endnu. MasterCard Premium som er super værdi og mange andre ting. Så ikke alt er sort og skidt
Jeg vil ikke gå så langt som at lukke den. Der er plads til alle - også de som er skuffet. Men generelt skal vi forsøge at holde os til info om hvor RKP indsættes for at give folk mulighed for at ændre eller annullere opgraderinger hvis muligt.
Annullere opgraderinger? How? Da jeg forespurgte i gaten for knap 14 dage siden i ORD, var det kun en mulighed, hvis jeg accepterede, at point for bud ikke blev refunderet. Så sagde jeg pænt tak, men nej tak.
Jeg tænker på at hvis du finder ud af at der går nogle andre fly i tech tidligere end de 46-47 timer, så kan det vurderes om man vil annullere sit auktionsbud. Der er jo nogle destinationer som får besøg hyppigere af RKP end andre.
Enig med d'herrer @clager og @Kristian, det her er blevet holdeplads for sure miner og dårlig stemning. Folk der skal ud og flyve og går op i om det er RKP eller ej, de kan da bare slå op og se hvordan seat map ser ud. Jeg kan faktisk ikke se noget sted her i tråden, at det har hjulpet nogen med noget de ikke selv har kunnet finde ud af.
OK, måske lidt af en brokke-post, men det er svært at holde humøret højt når man forventer en SAS business tur til EWR og det så viser sig at det er RKP. Har efterhånden prøvet det nogle gange. RKP sat ind på CPH-EWR lørdag aften. Gate personalet siger lidt aggressivt: "Alternativet havde været en aflysning!" Det forstår jeg godt, men jeg forstår ikke hvorfor ikke også denne maskine kunne få opdateret kabinen. SAS sælger et business klasse produkt som er godt, men med RKP får man en dårligere vare end den man blev stillet i udsigt og har betalt for - uden nogen form for kompensation. Ville have skrevet under "Hej fra luften" men der er ikke noget wifi på RKP!end
RKP skal vel skrottes næste år så jeg forstår for så vidt godt at SAS ikke vil ofre en opgradering. Men på den anden side synes jeg godt at SAS kunne give en undskyldning uden opfordring, lade være med at kalde den en reservemaskine, og så i øvrigt give en erstatning til kunderne der skal flyve med denne antikvitet. Det er ikke i orden at reklamere med guld og grønne skove og så give kunderne et produkt der på ingen måde står mål med prisen. /DSGM #2
Er lige pludselig ganske godt tilfreds med jeg kom til at bestille EWR-OSL-CPH istedet for EWR-CPH Julefreden ville lade vente på sig hvis jeg skulle med denne fugl hjem
Flyver de ikke i rotationer der hedder f.eks CPH-EWR-OSL/ ARN -EWR-CPH for at få flyene til vedligehold i CPH? Not joking.
Det havde jeg så ikke lige tænkt over Så meget desto bedre god grund til at kværne et par ekstra øl i LH Senator Lounge for at gøre turen tålelig, dersom jeg måtte få en “date” med Chileneren
Men SAS er lidt bagefter da ARN-MIA er aflyst i dag: SK957/SK958 19DEC18 ARN-MIA-ARN cancelled du technical reasons.
beklager! Husk hvis du er i Business at indtage din middag i Polaris loungen i Terminal C, før du tager Inter terminal bussen til B60 Gates.
Vidste I ikke, at der er en intern konkurrence blandt SAS's flådeplanlæggere? Sporten består i at sikre, at der på alle flyvninger med det pågældende plan er flest mulige IF-brugere ombord.
Eller også så sørger de for at flytte Chileneren til de ruter hvor de der har hånet EBB Devalueringen mest er at finde
Ja! Mere er der ikke at sige. Drop LH og SK loungen og nyd Polaris. Kommer kun ind hvis du er i business! Ligegyldigt med eb niveau.