SAS er praktisk ud af CPH med direkte ruter til mange gode steder. Særligt til USA er det at være nemt og effektivt med SAS. Synes dog ofte det er Tante SUR, så det er mest pga. rutenettet, jeg tilvælger SAS. Har prøvet biz en enkelt gang og det var okay men servicen var ikke imponerende. Plus er ret godt til prisen. Servicen er bedre på både SWISS og Lufthansa.
Det er nu 10 år siden jeg fløj med Air Tahiti Nui, men det var en virkelig god oplevelse selvom det var på eco (laaaang tur mellem JFK og PPT
). Små, fine menukort og rigtig god service. Måske det har ændret sig siden?! Mindede meget om Singapore Airlines.
Qatar er vel min all-time favorite, og DOH er også en rigtig fin lufthavn at mellemlande i. Servicen er uovertruffen, særligt på biz selvfølgelig. Kan godt lide der er dine-on-demand og at de generelt servicerer som på en bedre restaurant.
På short haul er SAS stadigvæk praktisk, men synes servicen er bedre på både Lufthansa, SWISS og Austrian. Forstadsfruen er jo ikke meget begejstret for lavpris, så det undgår jeg hvis jeg kan.
Click to expand...