Gouda gør corona dækning til en permanent del af deres rejseforsikring

Fly Kabine

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Mange kunder har udtrykt nervøsitet og forvirring over corona-dækninger, og derfor har Gouda udvidet forsikringsdækningen på enkelrejseforsikringen, så de nu dækker, hvis man bliver sat i karantæne på rejsen.

”Hvad nu hvis jeg bliver sat i karantæne under rejsen?” Det spørgsmål har medarbejderne hos Gouda Rejseforsikring modtaget utallige gange i løbet af de seneste mange måneder. For at sikre tryggere rejsevilkår har Gouda nu udvidet forsikringsdækningen på enkeltrejseforsikringen.

For at sikre vores kunder ’tryghed ud over alle grænser’ i den nuværende og fortsat udfordrende situation, dækker vi udgifter til hotel, mad og ny flybillet, hvis man bliver sat i karantæne, uanset om man er syg eller ej. Det har været vigtigt for os at følge med efterspørgslen, og vi håber at danskerne som følge af den seneste udmelding fra UM om den gradvise genåbning af rejseaktiviteter, snart kan komme i gang med at rejse på normal vis igen.

Dan Kjølhede Laursen, direktør for Gouda Rejseforsikring.

Gennem corona-krisen har Gouda været i dialog med både privat- og erhvervskunder samt samarbejdspartnere, og meldingen har været meget klar: Den usikre situation har krævet mere klarhed over, hvordan man er stillet i alle tænkelige situationer på rejsen.

Af den grund lancerede Gouda allerede i december udvidelsen af forsikringsdækningen og har siden testet dækningen af ved at sælge den til de kunder, som af den ene eller anden grund har været nødsaget til at rejsen på trods af UMs vejledning.

Gouda har oplevet rigtig god respons fra kunderne, og har derfor valgt at gøre dækningen en permanent del af Goudas enkelrejseforsikring. 

Vi har lyttet til vores kunder og set, at der er et behov, som vi skal imødekomme. Mange har henvendt sig til os, fordi de har været nervøse og usikre på, hvordan de skal forholde sig, hvis de fx bliver syge, testet positive for covid-19 eller bliver sat i karantæne. Derfor har vi valgt at tilpasse vores dækninger, så det er lettere for vores kunder at vide, hvordan de er stillet.

Dan Kjølhede Laursen, direktør for Gouda Rejseforsikring.



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *