Efter at have været medlem hos Dubli i et år, er det tid til at gøre status. Kan det betale sig? Virker det? Burde du måske selv prøve at jagte Read the whole post here.
God artikel og helt vildt mange penge du fik retur i 2014.... Det må vi andre kunne bruge som inspiration.
Ja, det er da værd at tage med Men der er også et par fælder, som måske burde have været med i artiklen. F.eks. giver toolbaren ikke besked på www.radisson.com og www.radissonblu.com, men kun på www.radissonblu.dk, så man skal være lidt vågen.
Det har jeg oplevet flere steder og det har gjort at jeg har misset flere cash back - også det med at den er "grøn" hele vejen og så i selve betalingsvinduet bliver den så "rød". Det ser jeg en del steder faktisk.
Oprettede mig faktisk for et år siden og har "glemt" at bruge det. Efter at have læst din artikel skulle jeg købe et ur i dag til træningen (500 kr,-) og aktiverede mit DubLi. Glæder mig til at se når dette er blevet registeret. Det er endda købt igennem SAS Onlineshop, så både Cashback & Point.
Så kom der lige over EUR 1500,- ind på kontoen...! Det var fortjenesten fra Dubli.com i 2015. Det tog dog en del tid inden de kom frem fra jeg anmodede om dem.
Det var dælme en fin historie - det kunne være lige til forsiden at fortælle hvordan du lige fik 1500,- EUR retur på kontoen på et år